Partnerzy serwisu:
Infrastruktura

Rusza przetarg na remont linii Radzice – Radom

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Data publikacji:
25-01-2016
Tagi geolokalizacji:

Podziel się ze znajomymi:

INFRASTRUKTURA
Rusza przetarg na remont linii Radzice – Radom
Jeden z przystanków pomiędzy Drzewicą a Radomiem, fot. Kasper Fiszer
PKP Polskie Linie Kolejowe ogłosiły przetarg w formule zaprojektuj i buduj na modernizację linii nr 22 na odcinku Radzice – Radom. PLK chcą przywrócić na tej trasie prędkość 100 km/h.

Linia nr 22 łączy Radom z Tomaszowem Mazowieckim. W 2014 r. PLK przeprowadziły prace utrzymaniowe na odcinku Tomaszów – Radzice, które pozwoliły na przywrócenie na tej trasie prędkości maksymalnej 100 m/h dla pociągów pasażerskich. O planach dalszych prac informowano w marcu 2015 r. 

Ogłoszony dziś przetarg dotyczy zaprojektowania i wykonania prac budowlanych na dłuższym odcinku Radzice – Radom. PLK chcą na całej linii osiągnąć prędkość 100 km/h. Szacunkowa wartość prac wynosi 25 mln zł netto.

Linia nr 22 łączy Radom z Centralną Magistralą Kolejową i umożliwia połączenie z Łodzią. Obecnie jednak nie jest wykorzystywana przez pociągi dalekobieżne. Na odcinku Radom – Drzewica kursują pociągi osobowe Kolei Mazowieckich. Po modernizacji linia ta mogłaby być wykorzystywana dla połączeń dalekobieżnych z Radomia i Kielc w kierunku Łodzi i zachodniej Polski. 
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Trzy przęsła starego mostu w Przemyślu już przesunięte

Infrastruktura

Trzy przęsła starego mostu w Przemyślu już przesunięte

PKP PLK SA 10 lipca 2023

Powstaje przystanek kolejowy Nowy Sącz Gorzków

Pasażer

Powstaje przystanek kolejowy Nowy Sącz Gorzków

inf. pras PKP PLK 07 lipca 2023

Czy kolejarze wycinają za dużo drzew?

Infrastruktura

Czy kolejarze wycinają za dużo drzew?

lk, Rynek Kolejowy 17 marca 2016

Jakie linie PLK zmodernizuje z samorządem dolnośląskim?

Infrastruktura

Kto naprawi ważną dla wojska linię? Znamy oferty

Infrastruktura

Kto naprawi ważną dla wojska linię? Znamy oferty

lk, Rynek Kolejowy 09 lutego 2016

Porr z najtańszą ofertą na przebudowę linii Kluczbork - Poznań

Infrastruktura

Zobacz również:

Trzy przęsła starego mostu w Przemyślu już przesunięte

Infrastruktura

Trzy przęsła starego mostu w Przemyślu już przesunięte

PKP PLK SA 10 lipca 2023

Powstaje przystanek kolejowy Nowy Sącz Gorzków

Pasażer

Powstaje przystanek kolejowy Nowy Sącz Gorzków

inf. pras PKP PLK 07 lipca 2023

Czy kolejarze wycinają za dużo drzew?

Infrastruktura

Czy kolejarze wycinają za dużo drzew?

lk, Rynek Kolejowy 17 marca 2016

Jakie linie PLK zmodernizuje z samorządem dolnośląskim?

Infrastruktura

Kto naprawi ważną dla wojska linię? Znamy oferty

Infrastruktura

Kto naprawi ważną dla wojska linię? Znamy oferty

lk, Rynek Kolejowy 09 lutego 2016

Porr z najtańszą ofertą na przebudowę linii Kluczbork - Poznań

Infrastruktura

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5