NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Różnorodny tabor atutem Kolei Śląskich?

| jm, Rynek Kolejowy 06.11.2012 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2012-11-06 09:51:18 Autor: bob
---.connectit.pl
Znawcy taboru. Konduktor i niedoszły ksiądz.
2012-11-06 10:01:04 Autor: LCA
---.legnica.vectranet.pl
Dotychczas obowiązywała zasad,że jednolity tabor zmniejsza koszty funkcjonowania firmy. Fakt ,że taka zasad nie musi dotyczyć firm dotowanych. Do tego KŚ ma też EN-57 i to każdy po modernizacjach w różnych firmach (Newag i Pesa).
PS
Ale daj im Panie Boże zdrowie, bo ono jest najważniejsze
2012-11-06 10:02:28 Autor: tjakuszewicz
---.kwidzyn.mm.pl
Oj jakie te PRy złe. Oj jaki straszny tabor mają. Oj oj...
Ciekawe kiedy nastąpi uroczyste przepraszanie i big come back lub wykupowanie tych \"złych EN57\" za każdą cenę.
2012-11-06 10:06:25 Autor: ubawiony
---.internetdsl.tpnet.pl
Cały czas porównują się z PR, jak nie ma argumentów to argumentują \"a w PR to to albo tamto...\"
400 paracowników - naliczył Pan Prezes a to że nie ma to z prawdą nic wspolnego tym gorzej dla prawdy i jeszcze mądrości w stylu że 1 pracownik na 1 pojazd - nie ma znaczenia organizacja pracy, jakość zaplecza itp szczegóły bo kto by sobie głowe zawracał szczegółami - jak w uzasadnieniu unieważnienia przetargu pasowało to podano że dwa typy loków (10 zamówione i 5 które zamówili by w nowym przetargu) to niesamowita niegospodarnosć i powód do uniewarznienia i rozpisania nowego przetargu a jak się okazuje że w panice rozpisali przetargi na wszystko co jeździ po torach to róznorodność jest zaletą i tak własnie jest z tymi wybitnymi ekspertami rynku kolejowego: Biegą, Kaźmirowskim i Worachem - na wszystkim zawsze znają się najlepiej :)
Zabawne jest to że w jednej wypowiedzi potrafią uznac za atut że utrzymanie taboru będzie zlecone na zewnątrz - w przypadku KŚ a potem uznać to za wadę - w przypadku SKM Warszawa :)
2012-11-06 10:06:31 Autor: bob
---.connectit.pl
Tabor spalinowy wymaga częstej obsługi, choćby ze względu na paliwo. Terminy przeglądów można wydłużać w nieskończoność. czekam na naszą normalną zimę. Będą hmm biegać?
2012-11-06 10:09:02 Autor: g0sc123
---.fucio.net
Panie Stanisławie Biega: Nie tak dawno była informacja, że w opolskim 5 z 11. szynobusów jest nieczynna? Jak się to ma do ich niezawodności?

@@Redakcja: Litości, ortografia!
2012-11-06 10:50:03 Autor: Synth
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Klimatyzacje jeszcze trzeba napełniać, a wiadomo że to kosztuje, a koszta trzeba ciąć. Na pewno klima będzie działać nie wszędzie
2012-11-06 11:16:26 Autor: Kflik
---.gdynia.asseco.pl
Różnorodny tabor to na pewno wielki atut dla MK.
2012-11-06 11:19:00 Autor: andrew
---.startdedicated.com
Różnorodny tabor to zawsze kłopot w utrzymaniu, ale ci z KŚ przecież wiedzą lepiej. Zresztą tę \"zaletę różnorodności\" zweryfikuje szybko życie. Podobnie z tezą, że 1 osoba wystarczy do utrzymania 1 składu. Przy dużej różnorodności taboru, Silesia Rail musiałaby zatrudnić naprawdę bardzo dobrze wyszkolonych fachowców, którzy mają za sobą lata praktyki oraz znajomość nowoczesnych rozwiązań technologicznych. Pozyskać takich ludzi jest trudno.
2012-11-06 11:25:09 Autor: zeus04
---.133.23.13
Kto lubi czytać to polecam to:
Współczynnik gotowości elektrycznych zespołów trakcyjnych, eksploatowanych na PKP.
M. Moczarski
zeszyt nr 140/2005 str. 5-25
http://greenstone.ikolej.pl:8282/greenstone/collect/artykuyp/index/assoc/HASH0186.dir/doc.pdf
2012-11-06 11:40:01 Autor: tak to wygląda w db
---.tpnet.pl
Owszem, 1 pracownik na 1 pojazd, to możliwe, ale tylko gdy się posiada:
- super wyposażone zaplecze warsztatowe
- super wyszkolonych fachowców
- magazyn, zawierający cały asortyment części zamiennych
- całość zaplecza zarządzają ludzie mający pojęcie o utrzymaniu taboru
2012-11-06 11:47:47 Autor: zibi
---.mtk-tv.pl
Panie worach jeszcze kilka spółek córek i na pewno wszystko będzie lepsze od pr Administracjia rozrasta się w zastraszającym tempie i tu jesteście na pewno duzo lepsi
2012-11-06 12:03:29 Autor: wjazd_na_zastepczy
---.internetia.net.pl
Ciekawe kiedy powiedzą, że opóźnienia, odwołania pociągów etc. są atutem Kolei Śląskich... W kwestii propagandy kolejowej KŚ wiodą niezaprzeczalnie prym.
2012-11-06 12:08:54 Autor: żuczek malinowy
---.dynamic.chello.pl
No tak \"kolzłom \" w opolskim to najbardziej niezawodny tabor na całej sieci. Jadąc nim dobrze mieć ze sobą dużo kanapek i wystarczy bilet w jedną stronę. :))))))))))
2012-11-06 12:27:45 Autor: Zbix
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Nie no ja rozumiem, że Worach jest menago klubu piłkarskiego i jako taki nigdy nie będzie miał pojęcia o kolei ale te jego przyrównania do aut są strasznie chybione. Jeżeli EN57 to jest syrenka, to 14 WE jest najwyżej syrenką z nowszym nadwoziem. Za to taki EN57A to z kolei nadwozie syrenki z napędem Opla... .

Natomiast szkoda, że Biega pogrąża się dalej - jeżeli Kolzamy w Opolszczyźnie są super niezawodne i jeżdżą cały czas to nic tylko pogratulować ignorancji. No ale to pewnie Ja zawsze miałem pecha, że albo zimnego Kolzama na haku SM42 ze szlaku ściągali albo w szopie godzinami próbowali odpalić i wyregulować aby działał. Natomiast fakt, że śląskie jednostki będą made in Fablok a drugi TS Opole nijak nie wróży lepiej niezawodności a już tym bardziej naprawie, bo nawet części nie będzie się dało przełożyć. Jakie szczęście, że większość mieszkańców tej katastrofy na starcie KŚ nie zauważy, bo najzwyczajniej już dawno PR wygnało ich do samochodów... .
2012-11-06 13:06:42 Autor: dera
---.wroclaw.mm.pl
Coś Cicho o TRAXACH od Lotosu.
2012-11-06 13:27:54 Autor: psim
---.home.aster.pl

psim
Jak widać, KŚ ma takich wybitnych specjalistów od taboru, że potrafią 30-letnią syrenkę przerobić na 5-letniego Opla!

Dokładając do niej klimę - bo to przecież najważniejszy parametr :-))

Ech.
2012-11-06 15:25:24 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
Humor jak widać dopisuje. Ciekawe, czy za miesiąc będzie tak wesoło, jak zabraknie taboru.
2012-11-06 17:02:41 Autor: bahn
---.play-internet.pl
A to \"depo\" to po jakiemu? Samozwańczy ekspert uznał, że \"hala serwisowa\" brzmi zbyt mało profesjonalnie, więc postanowił zabłysnąć jakimś bełkotliwym słówkiem, żeby być jeszcze większym ekspertem? Swoją drogą ciekawe, że odpowiednik PU1 miałby się odbywać co 18 dni... Tankowanie owszem, można robić i z podstawionego transita, ale przegląd w locie - to już raczej nie wyjdzie.
2012-11-06 17:08:48 Autor: matikk1998
---.telpol.net.pl
Ludzie, weźcie się opamiętajcie! Założę się, że co najmniej 80 % osób, co się tu wypowiada nie ma nic związanego z kolejnictwem. Ciągle piszecie, że KŚ nie dadzą rady, że mają dupiaty tabor itd., a przecież oni wiedzą, co robią i uważam, że skoro Koleje Śląskie mówią, że będzie wszystko dobrze, to się tego trzeba trzymać i komentować dopiero, gdy nadejdzie 9 grudnia 2012 r. Nie bądźcie tacy pewni tego, co mówicie i skończcie z tym paskudnym pesymizmem!
2012-11-06 18:21:35 Autor: M.B.
---.inetia.pl
W niedalekim sąsiedztwie pod Budapesztem, 76 Flirtów w systemie 2 zmianowym serwisuje łącznie 28 osób. W tym kilka studentek w ekipach sprzątających. Uczyć sie od mądrzejszych.
2012-11-06 18:32:08 Autor:
---.dynamic.gprs.plus.pl
cO WY MACIE Z TA KLIMATYZACJA PD TEGO BADZIEWIA TYLKO GŁOWA BOLI I ZATOKI \'=)
2012-11-06 18:32:59 Autor: szczur
---.internetdsl.tpnet.pl
Stare siedzenia z dermy w EN57 są o niebo wygodniejsze od \"nowoczesnych i komfortowych\" tramwajowych krzesełek w \"nowoczesnych\" dziobatych składach, na widok których niektórzy dostają ojgazmu.
2012-11-06 20:30:58 Autor: asus
---.dynamic.gprs.plus.pl
Parowozów nie mają. A szkoda, bo węgla na Śląsku pod dostatkiem.
2012-11-07 08:08:04 Autor: emeryt maszynista
---.175.231.39
Jest jeden w Sosnowcu stoi Ty51-133 rozpalą i będzie pomagał KŚ.
2012-11-07 08:39:15 Autor: Goofy
---.244.228.130
Taaa... jeszcze KŚ będą przeklinać te histeryczne zakupy taboru... zwłaszcza jak przyjdzie im to utrzymać, albo zamawiać części do x rodzajów pojazdów... Na PRy niech nie mówią, bo sami też będą niezłe koszty z tego powodu ponosić.
2012-11-07 22:30:45 Autor: mathewicforum@gmail.com
---.centertel.pl
Istotnie szampańskie humory, chybione porównania, a i obrażenie innych spółek czy obsługi z innych regionów, które żywo, mimo McKinseya, wiedzą, że warto wejść w RPO i najpierw zrobić tory, a potem bawić się kolejką - nie służą dobremu P&R wokół KŚ.

Co na serio cieszy? To, że zimy jeszcze nie ma. Ale ona nadejdzie.
2012-11-08 13:24:27 Autor: AK
---.pk.edu.pl
\"Proszę spojrzeć na pociągi Przewozów Regionalnych, nie raz o drzwi nie można się oprzeć, bo wylecą - odparł Marek Worach.\"

Czyli prezes zakłada duży tłok w swoich pociągach :>
2012-11-08 17:21:05 Autor: GrubaD..a
---.tktelekom.pl
Jak Woroch sie oprze o drzwi w pociagu to i w nowym ELFie lub Stadlerze wyleca, 120 kilo robi swoje... Panie Woroch, mniej wieprzowiny :)
2012-11-09 10:11:41 Autor: g0sc123
---.fucio.net
@mathewicforum@gmail.com: Załóżmy, że śląskie zacznie modernizować tory z RPO. Ile za to województwu będzie płacić PLK? Nic? Wszak to spółka prawa handlowego, która na tych torach zarabia. Czy Twoim zdaniem dopuszczalne jest udzielanie pomocy publicznej komercyjnej firmie, by ta więcej mogła zarobić?
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Biznes
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS