NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Rosja przygotowuje się do uruchomienia pociągów Talgo

| IRJ/lp, Rynek Kolejowy 23.08.2014 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2014-08-23 10:48:54 Autor: kro
---.vo.lu
O ile dobrze sie orientuje przy zmianie rozstawu kol trzeba je obficie zlewac woda. Powodzenia w zimie.
2014-08-23 10:54:01 Autor: Wayfarer
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dodajmy, że dzięki bierności i nieudolności PKP IC pociag ten nie bedzie dostępny w komunikacji krajowej na terenie PL.
2014-08-23 11:12:50 Autor: djgs
---.free.aero2.net.pl
już Wafer widzę te tłumy szturmujace ten pociąg zestawiony z sypialnych spragnionych snu pomiędzy warszawą a poznaniem. Musisz być niezłym debilem żeby coś tak głupiego wymyślać
2014-08-23 11:26:08 Autor: thomas
---.dynamic.kabel-deutschland.de
Dziwie się ze Polska pozwala im na jazdę z Moskwy do Berlina .Trzeba podnieść opłaty tak aby były dla ruskich nie opłacalne wtedy będą zmuszeni się na granicy przesiadać do polskich pociągów! Czasy ZSRR i pociągu przyjaźni się skończyły . Trzeba się od nich odizolować , oni sami trzymali nas w zamknięciu przez 40 lat niech teraz zobaczą jak to jest być uwiezionym we własnym kraju .
2014-08-23 11:47:19 Autor: amigo.ze.szwecji
---.opera-mini.net
thomas a kto się podpisał pod sojuszem z ZSRR ?

Kosmici ? :-)
2014-08-23 11:56:26 Autor: krzysztof rytel
---.adsl.inetia.pl

krzysztof rytel
" Każdy pociąg będzie zestawiony z 18 wagonów dla pasażerów oraz dwóch wagonów technicznych"
Wow, 20 wagonów? Słuszną linię ma ich partia.

Czy to się zmieści na jakimkolwiek peronie w Pl? Wychodzi z 500 m. No dobra, ostatnie (pierwsze) dwa nie muszą być w peronie. Choć często semafor jest przy początku peronu i nie da się wyjechać lokomotywa i 2 peronami przed początkiem peronu.
2014-08-23 11:57:21 Autor: krzysztof rytel
---.adsl.inetia.pl

krzysztof rytel
lokomotywą i 2 wagonami, oczywiście
2014-08-23 12:02:06 Autor: arrivederci
---.adsl.inetia.pl

arrivederci
Przecie te wagoniki są krótkie. Mogły być dłuższe na wózkach Jacobsa, ale tam nie ma takowych. 5 okien to z grubsza połowa zwykłego wagonu. Więc się zmieszczą.
2014-08-23 12:07:11 Autor: thomas
---.dynamic.kabel-deutschland.de
Mając pistolet przy głowie nie można myśleć logicznie ,nie wspomnę o podejmowaniu obiektywnych lub innymi słowy korzystnych dla siebie decyzji .Pozdrawiam ;)
2014-08-23 13:30:23 Autor: Wayfarer
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@djgs, a gdzie mowa o tym, ze bedzie zestawiony wyłącznie z sypialnych? Nawet jesli, miedzy Warszawa a Poznaniem- nie, ale miedzy Terespolem a Poznaniem/Rzepinem już tak.
I prosze bez obrażania, chyba że możliwości dyskusji i argumenty kończą się u Ciebie wlasnie na tym.
2014-08-23 13:40:20 Autor: Adam Zz
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@Krzysztof Rytel

Wagony Talgo są krótkie. Nie znam danych, ale około 14-15m.
2014-08-23 13:41:06 Autor: wojtus
---.183.129.12.dsl.dynamic.t-mobile.pl
Jakoś wątpię żeby to uzyskało dopuszczenie, skoro dla Pendolino trzeba było zmienić przepisy. System zmiany rozstawu tego producenta nieznany u nas, wychylne pudło oraz połączenie wagonów jednoosiowymi wózkami Jakobsa. Ciekawe jakby to zostało nazwane przez UTK skoro wagon sterowniczy Bombardiera został uznany za pojazd trakcyjny......

Mam pytanie: W jaki sposób zostanie rozwiązana kwestia sprzęgu?
2014-08-23 14:58:56 Autor: Adam Zz
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wychyl jest pasywny góra 4-5°
Co najwyżej da radę pojechać przez Slupce z v 150 lub v160 zamiast z v130 czy v140.
System pasywny działa pasywnie, nie wiem czy da się go unieruchomic. Na pewno "wzbudzany" jest grawitacyjne i jakimiś tam wartościami "a"
Jeśli sie tych granicznych wartości nie przekroczy to nie gibnie. Zresztą nie ma się o co bic. Sufit na v160 jest łatwo osiągany na E20 za pomocą normalnych wagonów.

Też jestem ciekaw mimo wszystko tego czy to będzie testowane na polskich torach.
Jak rozumiem są to zestawy wagonowe Talgo, loka będą przypinac.
2014-08-23 15:26:03 Autor: Pendolinek
---.97.198.177
Tak deko od politycznej strony.
Czy tym razem UTK nie mógłby wymyśleć cuś aby te pociągi nie mogły jeździć po polskich torach?
Tak na złość panu Putinowi.

@thomas

Tak na marginesie - Angela niby grozi palcem Putinowi.
I na tym wsio się kończy.
2014-08-23 16:11:23 Autor: elwawa
---.dynamic.chello.pl
@Wayfarer - a po co jechać w Polsce sypialnym na trasie z W-wy do Poznania, ewent. do Rzepina? Z Berlinem mamy lepsze połączenia :)))
2014-08-23 17:41:10 Autor: abc
---.dynamic.chello.pl
@thomas
Ty masz mózg odizolowany od myślenia i to bardzo dokładnie

P.S.
Już był taki mędrzec co uparł się, że ruska rura nie może iść przez Polskę i co z tego wyszło.
Rura idzie pod Bałtykiem, a Polska ma z tego goowno
2014-08-23 20:32:01 Autor: laik
---.opera-mini.net
w Talgo max wychył to max 10 st. wagony nie leżą na wózkach podłogą tylko wiszą za sufit dzięki temu siła odśrodkowa powoduje wychył dołem wagonu na zewnątrz. Z innych ciekawostek to niezależne zawieszenie kół -nie mają osi. Słyszałem że UTK przewiduje problemy przy jeździe po zużytych rozjazdach krzyżowych -anglikach
2014-08-23 22:30:56 Autor: maximus82
---.dynamic.chello.pl
Jabłka za Talgo.
2014-08-23 22:52:54 Autor: wala001
---.dip0.t-ipconnect.de
No coz , TALGO w koncu trzeba sprzedac . Niemcy wydaly na hiszpanski eksperyment
troche kasy .
Brak toalet, wagony o dlugosci 12500 mm , "niewiarygodne" zadowolenie
klientow i w konsekwencji .... a rzucimy to na trase Moskwa -Berlin .
Jakos trzeba zarabiac .
Nowe TALGO naturalnie musialobyc w Moskwie , reszta bedzie obslugiwana przez
wycofywane ICN TALGO z DB AG .
Trudno musimy sie zgodzic na to , ze jest juz teraz porazka nie DB AG , czy PKP
ale Kolei Rosyjskich .
No i najwazniejsze , jedna toaleta na cztery wagony .
Wagony tzw. techniczne , to wagony energetyczne .
2014-08-24 09:23:43 Autor: życzliwy
---.dynamic.chello.pl
Może na PKP pojadą na dieslu?
2014-08-24 12:54:00 Autor: amigo.ze.szwecji
---.opera-mini.net
@thomas Polska ma takie położenie że warto aby się bogaciła.

Tylko niema recepty aby uzdrowić polskie rządzenie które w wielu koncepcjach szkodzi.
Wielu (polskich,izraelskich) wodzów Polski szkodziło interesom polskim.
Żyjesz teraz w UE za 50lat następni obywatele powiedzą że UE była nie potrzebna.
2014-08-24 13:53:58 Autor: Błażej
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Chyba im nie poszło z omijaniem Polski bo mieli budować linię z Rosji do Niemiec przez Rumunię ale teraz mają problem bo Ukraina im w tym pewnie nie pomoże:) A wystarczy niewiele by Putin wyszedł z twarzą z obecnej sytuacji. Powinien sam pozorować atak na "separatystów" rzekomo w obronie obywateli rosyjskich na terytorium Ukrainy i wycofać całe wsparcie dla tych najemników. Rosja ma w tym wprawę.
2014-08-24 14:33:34 Autor: Pendolinek
---.97.198.177
Zdaje się, że koncepcja budowy szerokiego toru z Rosji do Austrii też padła na cyce.
Natomiast pociągi Moskwa - Berlin to chyba utrzymywanie radzieckiej tradycji.
Tylko że składy zestawione z "kartonów" zamienili na Talgo.
Ale im widać "wsio ryba" - byle by jechało.
Zawsze takim czymś kontrabandę przewiozą - a samolotem nie.
2014-08-24 20:00:37 Autor: szczur
---.dynamic.mm.pl
Skoro już zeszło na wielką politykę...
Mam pytanie:
Dlaczego kiedy krwawy czekista Putin nie chce naszych jabłek, to jest nieładnie?
A kiedy nasi przyjaciele z USA też zakazują polskich jabłek, a inni nasi przyjaciele z UPA blokują polskie mięso, to nikt sie nie oburza?
2014-08-24 20:06:12 Autor: kupis
---.starnettelecom.pl
Komfort jazdy na jednoosiowych wózkach musi być zajedwabisty.
2014-08-24 21:08:50 Autor: Adam Zz
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@kupis

No jak tory są po polsku zajedwabiste, to tak.
2014-08-25 09:22:35 Autor: Pendolinek
---.97.198.177
Szczurku

100/100
Bo Putin jest be.
A Poroszenko cacy.
Jak Izrael wystrzelił 100 rakiet na Strefę Gazy zginęło ponad 1200 cywili - kobiet, dzieci.
Nic się nie stało.
Jak Hamas wystrzelił 100 rakiet na Izrael - zginęło 23 żołnierzy izraelskich.
Tragedia aż po Biały Dom.

A nasze "jabka" i tak będą be.
Mięso złe.
No nie?
2014-08-31 15:38:46 Autor: artex
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
amigo.ze.szwecji

sojusz z zsrr podpisali sami ze sobą. nie kosmici.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS