NUMER 12/2022
NUMER 12/2022
Temat numeru:
Polska-Ukraina
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Rok 2015 w Kolejach Mazowieckich

| Artur Radwan, prezes spółki Koleje Mazowieckie/Rynek Kolejowy 12.01.2016 166

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2016-01-12 15:12:07 Autor: Gość
---.net.e-net24.pl
Lepiej kupić pojemny tabor piętrowy , a te mniejsze jednostki skierować na inne trasy , dwu członowe pojazdy wychodzą bardzo drogo przez kabiny i osprzęt maszynisty , Moim zdaniem lepiej kupować wagony piętrowe .
2016-01-12 15:29:18 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
a kiedy KM zostaną największym* przewoźnikiem kolejowym w Polszy:
-2016 ?
https://pl.wikipedia.org/wiki/Przewo%C5%BAnicy_kolejowi_w_Polsce#Przewo.C5.BAnicy_pasa.C5.BCerscy_wed.C5.82ug_liczby_pasa.C5.BCer.C3.B3w

* - pod względem liczby pasażerów
2016-01-12 15:59:40 Autor: KMKOL
---.26.95.75
A te piętrowe wagony to ktoś będzie pchał czy co? Trzeba wówczas kupić lokomotywę - też dwie kabiny.
2016-01-12 16:06:24 Autor: gość
---.net.e-net24.pl
Wiadomo ale ale lepiej jest kupić coś pojemniejszego , a to co jest mniejsze skierować na inne trasy , ŁKA kupiło dwu członowe i teraz muszą dokupić wagony środkowe bo pociągi są ciasne . Skoro ludzie chwalą piętrusy to może lepiej kupić jeszcze w Pesie skoro potrafili porządny skład zaprojektować .
2016-01-12 16:32:28 Autor: zenek pasażer
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Aż prosi się o linię Płock - Sochaczew. No ale PKP, więc NIEDASIE.
2016-01-12 17:56:35 Autor: mathewicforum
---.centertel.pl

mathewicforum
***Witam wszystkich po dłuższej, bo od... marca 2015 roku przerwie. Byłem nieco w UK, ale to już historia :D.***

No wrócić do kraju i zobaczyć pięknego "Dragona" KM z piętrusami Bombardiera z Traxxami na CMK mknącego z Warszawy do Krakowa - piękna rzecz! Cieszy też harmonogram prac na ostatnim nietkniętym odcinku linii nr 22 od Drzewicy (CMK) do Radomia. Fajnie, że PLK idzie za ciosem! Ale i KM zamierzają jeździć z Radomia do co najmniej Tomaszowa, jak nie dalej do Koluszek czy do Łodzi... Oby tak dalej! Brawo KM. Porządna spółka, tylko bilety ciut drogie, ale ostro KM inwestują w tabor, oj ostro :D.
2016-01-12 18:11:23 Autor: eddy
---.warszawa.vectranet.pl
Za to nadal nie ma bezpośrednich połączeń z Warszawy do Ostrołęki (50 tys mieszkańców, 4 największe miasto województwa poza aglomeracją warszawską).
Bezpośredni pociąg dojeżdża tylko do metropolii Tłuszcz (8 tys. mieszkańców), gdzie oczywiście większość przesiadek jest niezgranych...
2016-01-12 18:30:34 Autor: zbinia
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
od kiedy to dwu członowy ezet nazywa się autobusem elektrycznym ??? ja myślałem, że takie to robi solaris, man i inne autobusowe firmy.
2016-01-12 19:03:34 Autor: Tomczas
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
,,W 2016 roku w Sochaczewie będzie porządkowany teren (ponad 6h) pod nową inwestycję." No i czym tu się chwalić? 6h (czyli godzin) roboty i po sprawie!
2016-01-12 20:21:30 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
Dwuczłony są potrzebne KM-om na międzyszczyty i mniej oblegane trasy. Radom - Drzewica (Tomaszów), Radom - Dęblin i Radom - Skarżysko. Choć pewnie docelowo będzie wydłużanie o 3 człon. W przypadku ŁKA to kupowanie tylko dwuczłonów było czystą głupotą.
2016-01-12 21:34:31 Autor: query
---.136.40.2
Może w związku z tą bazą linia sochaczewska doczeka się wreszcie jakichś nowych składów, poza jedną Mazovią same pudrowane trupy en57 tu jeżdżą... Trochę to nie fair, bo cena biletów taka sama jak na liniach gdzie z racji na nowy tabor komfort podróży jest nieporównywalny. Flirty do Siedlec, Sundecki do Radomia, Impulsy do Grodziska a do Sochaczewa...kible!
2016-01-12 21:43:13 Autor: y
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
A ile Ty masz tych sundecków? Ile z tego pociągów zrobisz do Radomia? Dwa przyspieszone? Toż to to samo co z Mazovią przez Sochaczew...
2016-01-12 22:56:17 Autor: Sochaczew
---.dynamic.gprs.plus.pl
75 napraw w rok, to by trzeba z 1000 ludzi zatrudnić czy ktos liczył jakie to koszty?
2016-01-12 23:58:20 Autor: query
---.136.40.2
@y Linia radomska ma przypisane też piętrusy Bombardiera, więc suma summarum stosunek nówek do szrotu i tak lepszy niż na R-3.
2016-01-13 06:26:48 Autor: gustaw
---.dynamic.chello.pl
nowy tabor do Małkini i kawałek dalej
2016-01-13 07:29:12 Autor: gangbang
---.84.246.233
Fajni,e że słoneczny jeździł do Ustki, mam nadzieję że w tym roku będzie tak samo.

Jedna tylko prośba do KM - dodajcie więcej wagonów, bo czasami była tragedia. Tak 2-3 wagony więcej było by ok.
2016-01-13 15:18:25 Autor: v
---.internetdsl.tpnet.pl
:)
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Biznes
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 12/2022
NUMER 12/2022
Tematem grudniowego numeru są polsko-ukraińskie relacje kolejowe. Analizujemy to, co dzieje się obecnie na granicy, a także perspektywy rozwoju transportu kolejowego dla dwóch krajów. Gratką numeru jest rozmowa z byłym prezesem Kolei Ukraińskich - Wojciechem Balczunem. Sporo miejsca w numerze poświęcamy trudnej sytuacji na rynku wykonawców, wobec ciągłego braku unijnych środków na modernizację infrastrukturę i taboru.

Wiele miejsca poświęcamy efektom debat na kolejnym listopadowym Kongresie Kolejowym. Rozmawiamy też z prezydentem Poznania o przyszłości transportu w tym mieście. Niezwykle ciekawy jest tekst Michała Szymajdy, który opisał eksperyment jaki miał miejsce na jednej z polskich uczelni, gdzie studenci próbowali kupować bilety kolejowe na rozmaite relacje z Polski za granicę. Jak im poszło?

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5