NUMER 10/2022
NUMER 10/2022
Temat numeru:
InnoTrans 2022
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Regionalne Programy Operacyjne 2014-2020

| Rynek Kolejowy 12/2014 24.11.2014 130

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2014-11-24 15:35:52 Autor: zagłębiak
---.dynamic.chello.pl
Czekam na komentarz SOADa :D
2014-11-24 15:36:43 Autor: Gość z Gór
---.internetdsl.tpnet.pl
A czytał ktoś RPO Śląskie? Co z tego, że największy pod względem kasy - jak kolejowych inwestycji tam szukać na lekarstwo.
2014-11-24 15:41:21 Autor: zagłębiak
---.dynamic.chello.pl
@Gość z Gór

Tutaj masz racje. Podobnie w Małopolsce
2014-11-24 16:03:05 Autor: wdr
---.emea.ibm.com

wdr
może Bruksela wywalczy trochę więcej projektów kolejowych. pewnie niektóre samorządy pójdą w zaparte, ale może część doda jakieś inwestycje w linie lokalne lub tabor, żeby zwiększyć udział kolei (konkurencyjny kurier pisze dzisiaj, że problem z zatwierdzeniem RPO ma lubuskie http://www.rynek-kolejowy.pl/aktualnosci/22114/Lubuskie-Bruksela-stawia-na-kolej.html)
2014-11-24 16:05:37 Autor: Nick
---.201.46.90
Mam nadzieję, że z tych środków województwo małopolskie razem ze śląskim, wyremontują, zmniejszając czas przejazdu na jednej z z najpiękniejszych linii w Polsce, linii Sucha Beskidzka - Żywiec.
2014-11-24 17:14:12 Autor: #
---.adsl.inetia.pl
130 mln zł to dotyczy jednego województwa? To jakaś śmieszna (lub błędna) kwota chyba, bo za takie pieniądze w Polsce to można co najwyżej kilkanaście kilometrów ekranów akustycznych zbudować w lesie ;)
2014-11-24 17:19:46 Autor: no i
---.play-internet.pl
Czas zacząć masowe marnotrawienie podatków. Kto musiał zarobić te pieniądze realną pracą po to żeby państwo mogło wydać tą kasę na mało efektywne ekonomicznie projekty. Oby tak dalej.
2014-11-24 17:28:08 Autor: koko
---.239.15.125
Chyba przekraczając 75% średniej unijnej staje się regionem w fazie przejściowej jak Mazowsze, a nie 82%... Coś wam nie wyszło.
2014-11-24 17:29:12 Autor: koko
---.239.15.125
I jeszcze 31 mld euro i 130 mld zł, a nie w milionach. Katastrofalny błąd :(
2014-11-24 17:42:55 Autor: soad
---.dynamic.chello.pl
Bo zarówno na Śląsku jak i Zagłębiu i Małopolsce uznano że drogi zależą w większym stopniu o regionów natomiast monopol PLK na infrastrukturę kolejową gwarantuje zmarnowanie pieniędzy. Gdyby remonty linii kolejowych łączących "od zawsze" aglomeracje krakowską i katowicką leżały w gesti samorządów byłyby już dawno wykonane.
Pieniądze na linię krakowsko-katowicką są tylko PLK od pięciu lat nic nie robi.
2014-11-24 17:46:16 Autor: soad
---.dynamic.chello.pl
i też jestem za remontem linii Sucha Beskidzka - Żywiec
pamiętam piękny czas kiedy tą linią jeździło się do Zakopanego
2014-11-24 19:10:38 Autor: krzysztof rytel
---.adsl.inetia.pl

krzysztof rytel
"Ponad 31 mln euro, czyli ok. 130 mln zł będą mieli w najbliższych latach do wydania marszałkowie w ramach nowej edycji Regionalnych Programów Operacyjnych."

31 mln euro? Na wszystkie województwa? Chyba na waciki?
2014-11-24 19:46:31 Autor:
---.dynamic.gprs.plus.pl
Zobaczymy jak bedzie z linia Sucha Beskidzka- Zywiec! pociagi SŁUZBOWE koncza swoje nocne wedrowki a potem... czy bedzie potrzebna? IR GIEWONT rozklad do zmiany!
2014-11-24 20:06:00 Autor: Dziobię - więc jestem
---.centertel.pl
O RPO na Śląsku czy w Małopolsce już dużo mówiono... w każdym razie dziś się dowiedziałem, że MON nie jest w stanie nawet rozpisać na czas i to właściwie skomplikowanych przetargów na kwotę 130 mld zł do 2020 roku (tak, miliardów!).

Marszałku Sekuła i Sowa!
Nie idźcie tą drogą, na wojnę z koleją, a jej pomóżcie!
2014-11-24 20:11:10 Autor: Kflik
---.silesialan.eu
@ Autor: ---.dynamic.gprs.plus.pl

Rozkład iR Giewont jest już poprawiony jedzie z Zakopanego 16:37 bez dlugiego postoju w Bielsku,
do Zakopanego tez dobra godzina wyjazdu z Katowic, tylko tuż za przyspieszonym - na odcinku Katowice -Żywiec nie będzie dodatkowych podróżnych.

Natomiast ciemiężyciele inter regio osiągneli sukces: terminy kursowania ma masakrycznie okrojone (już tylko wyjazd w sobotę, powrót w niedzielę) więc możliwe, że koniec tego pociągu (a jednoczesnie tej linii) blisko....

jest tez kompletną bzdurą, że ir Giewont, będąc JEDYNYM sensownym pociągiem łączącym Katowice i Bielsko z Zakopanym musi być pociągiem komercyjnym, podobnie jak iR Szyndzielnia Bielsko - Wrocław.

Ktoś (MIR, samorządy) powinny zwracać co najmniej koszt opłat na rzecz PLK!!!
2014-11-24 20:11:49 Autor: Kflik
---.silesialan.eu
acha no i w Katowicach zdekomunikowanie z Gliwicami.
Minus 2 minuty na przesiadkę, następny za godzinę....
2014-11-25 08:40:44 Autor: żuczek malinowy
---.dynamic.chello.pl
Szanowna redakcjo RK proszę zmienić tytuł na "Bogate Mazowsze Najbardziej Pokrzywdzone przez RPO 2014-2020". Tytuł "Regionalne Programy Operacyjne 2014-2020" sugeruje iż dowiem się z tego artykułu jakie środki dostaną poszczególne województwa i jakie inwestycje mają być w ramach RPO zrealizowane.
Ostatnim czasem bardziej interesujące od artykułów stają się komentarze umieszczane pod nimi.
2014-11-25 15:01:50 Autor: kapiii
---.google.com
Żeby Warszawa mogła ciągnąć hajs z UE postanowiono, że noe wydzieli się jej z woj. mazowieckiego.
Jak zwykle, sprawiedliwości wbrew, tracą wszyscy, żeby warszawka mogła zyskać. Na to durne miasto od początków PRL-u zmarnowano już zbyt wiele pieniędzy. I wrocławskich zabytków burzonych dla cegły. Chcieli warszawiacy powstania? Mogli sobie za nie sami płacić. Oj szkoda, że Moskwa nie zgodziła się na propozycję Bieruta, żeby stolicę do Łodzi przenieść.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Prawo i polityka
PARTNER DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 10/2022
NUMER 10/2022
W najnowszym numerze naszego miesięcznika podsumowujemy targi Innotrans 2022, które na pewno zapadną całej branży w pamięć. Oprócz tego dużo piszemy o logistyce na szlakach do Ukrainy i przyszłości branży kolejowej i budowlanej. Piszemy też o systemie, który zmieni zarządzanie przepustowością na kolei... i o tym jak tę przepustowość na polskich torach likwidowano w ostatnich 30 latach.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5