NUMER 01-02/2022
NUMER 01-02/2022
Temat numeru:
Taki był rok 2021
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Prezes UTK objął przewodnictwo w IRG-Rail

| UTK 05.01.2016 153

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2016-01-05 17:26:33 Autor: Alarm!
---.free.aero2.net.pl
Niech się minister zainteresuje co ten prezes wyprawiał przez ostatnie 4 lata w UTK. Zwalniał wszystkich oprócz ludzi poleconych z rekomendacji PO lub PSL. A teraz nasiliły się masowe awanse dla "swojaków".
2016-01-05 18:31:39 Autor: j.
---.centertel.pl
Panie Prezesie niech Pan się zainteresuje co się dzieje w Małopolsce, a szczególnie w jakich warunkach wozi się pasażerów, co Oddział Przewozów Regionalnych w Krakowie proponuje pasażerom, szczególnie tym którzy chcą dojechać z Tarnowa do Nowego Sącza lub do Muszyny i Krynicy. Najgorsze składy jakie mają na stanie to kierują na ten odcinek. Pociągi nie trafione, brak skomunikowania. Kierownictwo prowadzi świadomą politykę aby podróżny dostał kopa. Niech podejmą odważną decyzję i niech zlikwidują ten zakład, bo w tym kierunku opracowali strategię, bo mają gdzie iść tzn. do Kolei Małopolskich. A nie kosztem zwykłego obywatela - podróżnego.
2016-01-05 18:31:59 Autor: pirek
---.centertel.pl
Brawo! Wielki pozytyw!
2016-01-05 18:46:20 Autor: Suplement
---.free.aero2.net.pl
Ten awans to nic nadzwyczajnego. Taką funkcję pełni kolejno przedstawiciel każdego kraju UE. To tak jak z prezydencją w Unii Europejskiej - co pół roku inny kraj. Polska też pełniła już tą funkcję.
Ta funkcja jest bezpłatna. Powołanie na nową funkcję nie oznacza odwołania go z funkcji prezesa UTK, a szkoda bo wiele faktów świadczy o tym, że powinien zostać odwołany.
2016-01-05 19:15:06 Autor: Werg
---.dynamic.chello.pl
Gratulacje!
2016-01-05 19:23:42 Autor: piernik
---.dynamic.chello.pl
A właśnie, że to coś nadzwyczajnego, bo o ile pamiętam to dotąd nikt z Polski takiej organizacji nie przewodniczył. Więc szacunek się należvy!
2016-01-05 19:24:24 Autor: j.
---.centertel.pl
Nie jestem przeciwny, tylko w pierwsze kolejności nie wykonuje obowiązki za które otrzymuje wysokie wynagrodzenie w randze ministra. chyba, że toleruje to co się wyprawia z podróżnymi. W Indiach w lepszych warunkach wożą bydło.
2016-01-05 19:39:45 Autor: sowa
---.11.42.2
popieram Alarm! Oni duszą się we własnym sosie.
2016-01-06 10:22:01 Autor: juzek
---.dynamic.chello.pl
Jedna z niewielu instytucji, której sie chce. Brawo!
2016-01-06 10:57:54 Autor: j.
---.centertel.pl
Za co brawo!. Ile przejazdów kolejowo - drogowych zainwestowała PLK duże pieniądze, inwestycje i co z tego, dalej jest ograniczenie prędkości, bo ktoś z PLK spieprzył dokumentacje lub projekt, a UTK to akceptuje, bo jest dziwny układ.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Kadry
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 01-02/2022
NUMER 01-02/2022
Kolej stoi u progu wielkich zmian. Ogłoszony przez Unię Europejską pakiet Fit for 55 wyraźnie stawia na redukcję użycia paliw kopalnych i czysty transport. To wielka szansa dla branży, która szykuje się na nowe wyzwania. Ostatnie miesiące przyniosły więc liczne zmiany na rynku: sfinalizowana została transakcja przejęcia Bombardiera przez Alstom; Siemens porządkował swoje portfolio, co zakończyło się m.in. sprzedażą firmy Yunex, a jeszcze wcześniej doszło do transakcji Hitachi z Thalesem. W numerze także podsumowanie roku w przewozach towarowych i pasażerskich.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5