NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Port Gdynia musi mieć lepsze połączenie kolejowe z centrum Polski?

| Dziennik Bałtycki 12.12.2013 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2013-12-12 15:35:36 Autor: mmtu
---.adsl.inetia.pl
Dwa tory zelektryfikowane + sbl z Gdyni do Czerska przez Kościerzynę + odcinek Tczew - Czersk przez Starogard Gd dalej przez Chojnice do Oleśnicy a przynajmniej do Jarocina przez Nakło, Gniezno i Wrześnie stare projekty do odkurzenia.
2013-12-12 17:47:58 Autor: kamol
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
To dobry pomysł, plany drugiego toru na linii 201 istniały od samego początku, jak zwykle zabrakło kasy. A drugi tor przydałby się zwłaszcza między Bydgoszczą a Wierzchucinem, gdzie już teraz jeździ dużo składów pasażerskich.
Oczywiście PLK już jakieś 10 - 12 lat temu polikwidowała większość mijanek, zostawiając na omawianym odcinku jedynie Serock, gdzie w sumie też zlikwidowano trzeci tor. Obecnie linia jest w dobrym stanie, szlakowa o ile pamiętam to chyba 100 km/h nie wiem jak dalej za Wierzchucinem w kierunku Kościerzyny, bo tam nawet psa z kulawą nogą ciężko zobaczyć.
2013-12-12 20:21:34 Autor: Kowal M.
---.152.50.52
Mści się niedokończona inwestycja z lat 70-tych, mowa o CMK północ.

Roberto Wyszyński, od niedawna trąbi że budowa nowych linii jest tańsza niż modernizacja, a gdzieś to Roberto był przed modernizacją E-65 i dlaczego nie lobbował budowy CMK północ? Niektóre obiekty inżynieryjne już są, a nawet teren przegotowany pod tory.

CMK północ - tego brakuje.
2013-12-13 11:33:24 Autor: Maciek z Lublina
---.dynamic.chello.pl
Z perspektywy skomunikowania centrum Polski z Gdynią jest KONIECZNA dobudowa drugiego toru na całym szlaku z Łodzi Widzew przez Zgierz do Kutna . Tymczasem mówi się jedynie o rewitalizacji na 90km/h , co oznacza , że drugiego toru tam nie będzie . A tymczasem nawet przy szlakowej dziewięćdziesiątce , drugi tor na tym szlaku umożliwiłby uruchomienie CAŁOROCZNEGO , CODZIENNIE KURSUJĄCEGO pociągu TLK z Łodzi do Gdyni .
2013-12-17 13:44:38 Autor: zytelnik_wteran
---.ksiaznica.szczecin.pl
A jaki jest obecnie stan trasy kolejowej Gdynia_Bydgoszcz, którą wybudowano przed 1939 r. aby ominąć niemiecką blokadę? pewnie wszystko zmarnowano.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS