NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

PNI pozostaje jako partner w konsorcjum remontującym linię E59

| ez, Rynek Kolejowy 24.04.2013 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2013-04-24 09:44:54 Autor: krzysztof rytel
---.warszawa.vectranet.pl

krzysztof rytel
\"Niestety wkrótce po niej PNI popadło w duże kłopoty finansowe. Przedstawiciele Budimeksu tłumaczyli to m.in. utratą zamówień na prace związane z utrzymaniem infrastruktury kolejowej zlecane przez PKP PLK.\"

To doskonale pokazuje jak te bezprzetargowe kontrakty są przepłacane. Bez nich świetnie prosperująca spółka nagle staje się bankrutem.
2013-04-24 12:31:31 Autor: onyx
---.internetdsl.tpnet.pl
\"Niestety wkrótce po niej PNI popadło w duże kłopoty finansowe. Przedstawiciele Budimeksu
tłumaczyli to m.in. utratą zamówień na prace związane z utrzymaniem infrastruktury kolejowej
zlecane przez PKP PLK.\"

g...no prawda. Upadło bo tak było na rękę zasranemu inwestorowi.
Normalny sabotaż i wyprowadzanie kasy między innymi przez astronomiczne pensje dla kilkudziesięciu swoich menażerów
- mistrzów excela - wsadzonych do PNI którzy poza ich braniem nic nie osiągnęli i nie wnieśli do firmy no może poza zamieszaniem.

Jak to się Blocher na początku rzucał, że został oszukany i wprowadzony w błąd co do sytuacji w firmie, jak by wiedział to by nie kupił
a potem, jak przyszło co do czego, pozwany przez PKP SA przed sądem wszystkiemu zaprzeczył, twierdząc że został źle zrozumiany
i podpisał ugodę.

Gnoje, zmarnowali firmę i życie setką ludzi. Prywatyzacja PO polsku.
2013-04-24 15:12:33 Autor: gred
---.thalesgroup.com
[Admin: usunięto na prośbę autora]
2013-06-25 21:20:41 Autor: PNIobywatel
---.51.59.194
ONYX ma 100%racji. W ogóle BX nie nadaje się do prac kolejowych. BX to taki nadmuchany wielki balon gdzie się tworzy masę exceli, powerpointów i innego g...na pod publiczkę hiszpańskich piesków. Im na Stawkach jest dobrze, fajne pensje co miesiąc, innych traktują jak przygłupów. Zal mam do pracowników PNI że nie wzieli ich za łby i nie wpierd....li po ryjach.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Biznes
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS