Partnerzy serwisu:
Biznes

PLK znów walczy o fundusze unijne na Dolnym Śląsku

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

egoe
EIB
Kolster
SKODA
PCC Intermodal

Data publikacji:
18-04-2012
Tagi:
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
jm, Rynek Kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

BIZNES
PLK znów walczy o fundusze unijne na Dolnym Śląsku
W ubiegłym miesiącu województwo dolnośląskie nie zaakceptowało projektów modernizacji linii 309 i 311, zgłoszonych do RPO, z przyczyn formalnych. W ponowionym postępowaniu lekko zmienione projekty przeszły pierwszą fazę akceptacji.

Zgłoszone przez PKP PLK projekty to modernizacja 18,6 km linii kolejowej nr 309 na odcinku Duszniki Zdrój - Kudowa Zdrój, oraz modernizacja liczącej 12,3 km linii kolejowej nr 311 Jelenia Góra - Szklarska Poręba Górna. Oba projekty zostały odrzucone, gdyż nie spełniły kryterium kluczowego oceny formalnej, które dotyczy prawidłowego przygotowania studium wykonalności projektu. Zgodnie z zapowiedziami, PLK ponownie stara się o dofinansowanie tych projektów.

- Projekty zostały wyłonione w wyniku całkiem nowego naboru, w którym wybór projektu odbywa się dwustopniowo - poinformowała "Rynek Kolejowy" Jolanta Cianciara, zastępca dyrektora Departamentu Regionalnego Programu Operacyjnego w UMWDŚ. - 10 kwietnia 2012 roku zarząd województwa wybrał te dwie propozycje projektów we wstępnej preselekcji, dzięki czemu obydwie przeszły do dalszego etapu postępowania. Teraz wnioskujący będą musieli złożyć pełne, szczegółowe wnioski, które zostaną poddane ocenie pod względem formalnym i merytorycznym. Dopiero po zakończeniu tego postępowania Zarząd podejmie ostateczną decyzje o ewentualnym dofinansowaniu ich ze środków unijnych - wyjaśnia Cianciara.

Jak dodaje przedstawicielka Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego, propozycje projektów różnią się nieco od złożonych w tym pierwszym konkursie. - Wnioskujący maja szansę dostać dofinansowanie dla projektu modernizacji linii 309 w wysokości 41 086 866 zł, a dla modernizacji linii 311 – 21 038 682 zł - informuje Cianciara. Poziom dofinansowania obu projektów zakładany jest na 72 proc.

Partnerzy działu

egoe
EIB
Kolster
SKODA
PCC Intermodal

Tagi:
Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

RPO pisze do Trzaskowskiego ws. zbyt intensywnych reklam w metrze

Pasażer

RPO pisze do Trzaskowskiego ws. zbyt intensywnych reklam w metrze

Witold Urbanowicz 16 stycznia 2023

Modernizacja linii Ostrołęka – Chorzele z dofinansowaniem

Infrastruktura

Pabianice: Opóźniona budowa przystanku kolejowego ruszy w 2023 r.

Infrastruktura

Do Jedliny-Zdroju po linii 285 w grudniu 2022 roku?

Infrastruktura

Zobacz również:

RPO pisze do Trzaskowskiego ws. zbyt intensywnych reklam w metrze

Pasażer

RPO pisze do Trzaskowskiego ws. zbyt intensywnych reklam w metrze

Witold Urbanowicz 16 stycznia 2023

Modernizacja linii Ostrołęka – Chorzele z dofinansowaniem

Infrastruktura

Pabianice: Opóźniona budowa przystanku kolejowego ruszy w 2023 r.

Infrastruktura

Do Jedliny-Zdroju po linii 285 w grudniu 2022 roku?

Infrastruktura

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5