NUMER 01-02/2019
NUMER 01-02/2019
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Konkurencja na kolei
szukaj
Śledź nas:

PKP Intercity zleca naprawy lokomotyw manewrowych i liniowych

| ms, Rynek-Kolejowy.pl 05.01.2016 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2016-01-05 15:55:52 Autor: fixall
---.181.88.158
Trzeba było dać wszystko Pesie. By chociaż mieli pewność że będą mieli niezawodny tabor na poziomie 99,6%.
2016-01-05 16:08:11 Autor: allfix
---.146.138.230.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
I wszystko na czas!
2016-01-05 17:03:35 Autor: Kolejarzykow
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Marzeniem każdego maszynisty jest z pewnością bezpieczny sprawny tabor, który gwarantuje komfort obsłudze, nie wpływa negatywnie na zdrowie.... jednak to tylko marzenia.... prawda to jest zupełnie inna: hałas, zapach świeżej farby z pod pędzla pana Henia, nieszczelności, gwizdy, szumy, tylko na przód byle godzin starczyło....
Komisarzu odbiorczy do Ciebie te słowa!!!! Na próbach i odbiorach pokaż, że masz swoje zdanie, że dbasz o interesy pracodawcy i nie daj sobie wcisnąć złomu pomalowanego, huczącego, że nie słyszysz własnych myśli, a jak jesteś słaby w tym co robisz kup sobie kolejkę drewnianą albo kredki i rysuj sobie swój świat, ALE Z DALEKA OD SIÓDEMEK>>>>>>
2016-01-05 17:16:34 Autor: M-sta
---.centertel.pl
Oprócz nowego taboru reszta to złom na kołach ledwo toczących się po szynach.
2016-01-05 17:40:24 Autor: yeti
---.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Te lokomtywy to tylko do kasacji
2016-01-05 19:13:32 Autor: Nekla
---.echostar.pl
Każda z siódemek po naprawie wróci o kilkadziesiąt kilogramów cięższa (szpachla, farba) i kilkanaście decybeli głośniejsza :)
2016-01-05 20:52:29 Autor: st. kolejarz
---.173.60.64.tesatnet.pl
Każda z siódemek po naprawie wróci o kilkadziesiąt kilogramów cięższa (szpachla, farba) i
kilkanaście decybeli głośniejsza :)

A GÓWNO prawda!!!!
2016-01-06 00:37:32 Autor: nekla
---.echostar.pl
Przepraszam starego Kolejarza.

Każda z siódemek wróci wyciszona i lżejsza.

Pozdrawiam.
2016-01-06 08:29:24 Autor: gosc
---.leon.com.pl
Jeżeli chodzi o wyciszenie EU-07 oraz EP-09 do granicy 72 decybeli "wtajemniczeni wiedzą o co chodzi"oczywiście nie tylko na postoju, to jest rzeczą nie osiągalną .Bardzo dużo modernizuje się lokomotywy , ale gdzieś zapomniano o maszyniście. Pozdrowienia.
2016-01-06 14:37:59 Autor: mietek
---.dynamic.gprs.plus.pl
W tym kraju wszyscy sie zachwycają tymi siódemkami dla mnie to glosny zlom nie ergonomiczny i nie wygodny zobaczcie jakie lokomotywy mieli nasi sąsiedzi gdy w Polsce produkowano eu 07 . tam byly juz lokomotywy na tyrystorach i tam myślano o maszyniscie o jego wygodzie i bezpieczeństwie
2016-01-06 17:43:36 Autor: zeus04
---.133.22.13
Mimo wszystko na EU07 jeździ się wygodnie. Ja chętnie jeździłbym tym do emerytury :)
2016-01-06 18:01:17 Autor: Radko
---.dynamic.chello.pl
Spółki córki, chore to wszystko. Tak rząd AWS i PO rozwalił kolej. Za jednego PKP nie było mowy żeby były jakieś przetargi na remonty lokomotyw bo wszystko było wspólne. Dzisiaj jak niewiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze. Mam nadzieję że kiedyś wszystko wróci to jednego worka, bo podział naprawdę niszczy naszą polską kolej
2016-01-06 23:29:30 Autor: nekla
---.echostar.pl
Oni chyba robią pomiary poziomu hałasu w kabinie, przy napięciu w sieci 2500V. Wtedy hałas jest w normie :)
2016-01-07 08:19:01 Autor: dot_PL
---.net.cybernetwmw.com
A cóż to za firma jest: Olkol Oleśnica?
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Przetargi
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 01-02/2019
NUMER 01-02/2019
W najnowszym numerze miesięcznika podsumowujemy 2018 rok na kolei i jak zawsze – stawiamy pytania o przyszłość. Wspólnie z RBF piszemy o konkurencji kolei, a także o potrzebie waloryzacji kontraktów na budowach. Rozmawiamy m. in. z J. Malinowskim, prezesem ŁKA i K. Magierowskim, prezesem KZŁ. Zapraszamy do lektury!

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5