PKP Intercity szuka agencji Public Relations do kontaktu z mediami. Chce też przeprowadzenia audytów które mają wskazać, co przewoźnik może poprawić w relacjach z prasą.
PKP Intercity chce zatrudnić agencję PR–ową do bieżącego kontaktu z mediami, oraz przeprowadzenia trzech audytów obecnych działań w zakresie relacji z mediami wraz z rekomendacjami zmian. Agencja ma też prowadzić szkolenia z zakresu wystąpień w mediach – w sumie 12 razy w roku.
Narodowy przewoźnik podpisze umowę z wykonawcą, którego wyłoni w przetargu, na 3 lata. Kryterium wyboru nie będzie stanowić wyłącznie cena (60 proc.), ale też kryterium jakościowo–techniczne (40 proc.) na podstawie prezentacji przygotowanej na potrzeby przetargu.
PKP Intercity oczekuje od startujących w przetargu przygotowania prezentacji przedstawiającej koncepcję promocji nowego taboru - 20 elektrycznych zespołów trakcyjnych Flirt 3 produkowanych dla spółki przez Stadlera i Newag.
Warto przypomnieć, że PKP SA i PKP Intercity chcą wspólnie wydać na promocję swoich marek w mediach 43 mln złotych przez dwa lata. Niedawno rozpisany został konkurs na wybór autora strategii kampanii. Nagrodą będzie możliwość negocjacji obsługi kampanii.