Z końcem maja PKP Intercity wybrało firmy, które odpowiedzialne będą za przywrócenie do ruchu 38 lokomotyw serii EU07 i EP07. Zakres napraw będzie powiązany z modernizacją.
Wykonanie obsługi technicznej na 4. poziomie utrzymania P4 (napraw rewizyjnych) z modernizacjami lokomotyw elektrycznych oraz naprawę poawaryjną (w kilku przypadkach) podzielono na 5 zadań:
-
Zadanie nr 1 – naprawa rewizyjna z modernizacją 11 lokomotyw. Wykonawcą prac będzie Newag SA., za kwotę 12 163 40,00 i z okresem gwarancji 30 miesięcy,
-
Zadanie nr 2 – naprawa rewizyjna z modernizacją 11 lokomotyw. Wykonawcą prac będzie PKP Cargo Tabor sp z.o.o. za kwotę 11 229 900,00 i z okresem gwarancji 24 miesięce
-
Zadanie nr 3 – naprawa rewizyjna z modernizacją 10 lokomotyw. Wykonawcą prac będzie Newag SA, za kwotę 11 057 700,00 i z okresem gwarancji 30 miesięcy,
-
Zadanie nr 4 – naprawa rewizyjna z modernizacją i naprawą poawaryjną 2 lokomotyw. Wykonawcą prac będzie ZNTK Oleśnica, za kwotę 2 503 133,64 i z okresem gwarancji 24 miesiące.
-
Zadanie nr 5 – naprawa rewizyjna 4 lokomotyw. Wykonawcą prac będzie ZNTKiM Sp z.o.o. Gdańsk, za kwotę 1 979 554,13 i z okresem gwarancji 18 miesięcy.
Zwycięzcy przetargu będą mieli 12 miesięcy na wywiązanie się z umowy. Kryterium wyboru ofert we wszystkich zadaniach stanowiła w 80% cena, w 20% był to okres gwarancji.
Jak kształtowały się oferty innych producentów? Sprawdź na portalu Monitor
