NUMER 10/2022
NUMER 10/2022
Temat numeru:
InnoTrans 2022
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

PKP Intercity rozstrzygnęło przetarg na naprawy rewizyjne EU/EP07

| ms, Rynek-Kolejowy.pl 03.06.2015 139

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-06-03 08:37:30 Autor: Maćko
---.gdynia.mm.pl
Ktoś wie skąd będą te siódemki? Może to te gdyńskie?
2015-06-03 08:57:07 Autor: przemo
---.web.vodafone.de
Modernizacja-założenie klimy ,pogrzebanie troche w silnikach ,troche w ukladzie jezdnym i MOŻE ???? inny pulpit mechanika.Modernizacja to dla mnie słowo określające coś poważnego np przerobienie EU/EP07 do standartu EU07A
2015-06-03 10:42:37 Autor: PKP Cargo
---.centertel.pl
Zadanie nr 2 - kolesie z IC ratują kolesi z Cargo aby morda Shreka mogła dalej istnieć przy korycie PKP SA
2015-06-03 15:03:16 Autor: ep40
---.gdynia.mm.pl
W odpowiedzi na post przemo:
"Modernizacja-założenie klimy ,pogrzebanie troche w silnikach ,troche w ukladzie jezdnym i MOŻE ???? inny pulpit mechanika.Modernizacja to dla mnie słowo określające coś poważnego np przerobienie EU/EP07 do standartu EU07A"
Tak samo sławne modernizacje EP09
2015-06-03 19:23:36 Autor: Jarek P
---.ip.oxynet.pl
Pewnie mniej więcej chodzi o taką modernizację, jaką mają lokomotywy wychodzące obecnie z ZNTKiM Gdańsk. A więc m.in. odłączniki silników trakcyjnych dostępne bez otwierania szafy, rolety, rozdzielenie obwodów ogrzewania, i nowe szafy WN i NN, elektroniczne stabilizatory napięcia, inne przekaźniki czasowe, większe zbiorniki na denaturat w sprężarkach.
2015-06-04 19:11:29 Autor: michmu
---.internetia.net.pl
ktoś się orientuje, czy zadanie 4 to modernizacja do eu-07a? czy tylko malowanie pulpitu i założenie klimy na dach?
2015-06-05 11:03:04 Autor: OBR
---.ssp.dialog.net.pl
To wygląda na obdzielenie potrzebujących a nie na przetarg, zwłaszcza tych z Podkarpacia. Rozebrane elektrowozy zardzewiały...
2015-06-06 17:02:03 Autor: czyznaszmnie
---.231.71.114
modernizacja to najczęściej wymiana sprężarek z DC na bezszczotkowe AC. Często przy okazji wymiana przetwornic na statyczne. Zdarza się też wymiana pulpitów i ogrzewania/klimatyzacji kabin. W tym przypadku wejdą na pewno nowe szafy ze stycznikami elektrycznymi zamiast pneumatycznych. A z ratowaniem podkarpacia poprzez naprawę w Gliwicach, Oleśnicy i Gdańsku to już kolega przegiął :D
2015-06-08 07:37:59 Autor: marc
---.199.198.19
koledze powyżej proponuje zapoznanie się z dokumentacją przetargu. żadnych sprężarek AC ani styczników elektrycznych nie będzie. szafy owszem nowe - ale styczniki elektro-pneumatyczne, a więc po staremu. modernizacja to zabudowa klimy, nowe fotele, halogeny troche innych
2015-06-16 07:40:15 Autor: shogun
---.84.246.27
Żywot tych lokomotyw powoli dobiega końca, choć osobiście bardzo lubię siódemki, to tylko prawdziwa modernizacja (do standardu EU07A) może przedłużyć im życie. W przeciwnym wypadku czas zacząć myśleć o wymianie taboru. Następcą EU/EP07 powinien być Griffin z prędkością 160 km/h. PKP IC powinno pomyśleć też o zakupie tej lokomotywy na prędkość 200 km/h, bo raptem 10 Husarzy o takiej prędkości to po prostu śmiech... W dodatku nie są one właściwie wykorzystywane!!!

Moje pytanie, może ktoś odpowie: ile składów i jakie to składy jeżdżą obecnie 200 km/h z lokomotywą Husarz???
Już na EURO 2012 obiecywano nam, że będziemy jeździć 200 km/h. I co???
Dziś w PKP IC jest jeden wielki burdel !!! Składy są łączone z wagonów na 160 i 200 km/h. Pytam dlaczego??? Nikt tym nie zarządza, powinny polecieć za to głowy!!!

Może ktoś z was poruszy ten problem dalej.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 10/2022
NUMER 10/2022
W najnowszym numerze naszego miesięcznika podsumowujemy targi Innotrans 2022, które na pewno zapadną całej branży w pamięć. Oprócz tego dużo piszemy o logistyce na szlakach do Ukrainy i przyszłości branży kolejowej i budowlanej. Piszemy też o systemie, który zmieni zarządzanie przepustowością na kolei... i o tym jak tę przepustowość na polskich torach likwidowano w ostatnich 30 latach.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5