Dwa miesiące pasażerowie PKP Intercity cieszyli się możliwością zakupu niemal każdego biletu na pociągi EIC i EIP w cenie 49 lub 59 złotych nawet na 5 minut przed odjazdem, na najpopularniejszych relacjach między Warszawą, Krakowem, Katowicami, Wrocławiem i Trójmiastem. Promocja Happy Hours obowiązuje nadal, ale biletów w promocyjnych cenach jest znacznie mniej.
Przypomnijmy: PKP Intercity wprowadziło promocję Happy Hours w połowie maja, by zwiększyć liczbę osób podróżujących najszybszymi pociągami przewoźnika poza godzinami szczytu i w soboty.
– Bilet za 49 zł kupimy w dowolnym czasie na każdy taki pociąg, który wyjeżdża ze stacji początkowej po godzinie 19:00 od poniedziałku od piątku, a także cześć z nich, które na trasie znajdą się przed godziną 19:00. Postanowiliśmy również objąć ofertą wszystkie pociągi EIC i EIP kursujące w soboty i te odjeżdżające do godziny 13:00 w niedzielę – mówił „Rynkowi Kolejowemu" prezes PKP Intercity Jacek Leonkiewicz (więcej o samej promocji czytaj TUTAJ).
O to, czy promocja Happy Hours, która okazała się sukcesem, nadal pozostanie w ofercie przewoźnika pytaliśmy prezesa PKP Intercity podczas konferencji prasowej 16 lipca. Potwierdził on, że promocja zostanie utrzymana. Okazuje się jednak, że w znacznie ograniczonym zakresie. Od kilku dni biletu za 49 zł nie kupimy już m.in. na wszystkie pociągi EIP poruszające się w sobotę pomiędzy Warszawą a Trójmiastem (dostępna są na zaledwie kilka z ekspresów), problemy są również ze znalezieniem tanich biletów w dni powszednie, po godzinie 19:00.
– Wielkość puli tanich biletów określana jest na bieżąco – powiedziała Beata Czemerajda, rzecznik PKP Intercity i dodaje, że w najbliższym czasie spora pula tych biletów pojawi się na trasie Katowice – Warszawa, gdzie zapełnienia składów Pendolino są obecnie najniższe.
Zapraszamy na V Kongres Kolejowy, który odbędzie się 28 października 2015 roku w Katowicach. W tym roku wśród poruszanych tematów znajdzie się między innymi analiza polskiego rynku kolejowego oraz kwestia przygotowania inwestycji w infrastrukturze kolejowej.
Więcej informacji o Kongresie znajdziesz TUTAJ.
