NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

PKP Cargo wyprzedaje setki lokomotyw i wagonów

| Jakub Madrjas 30.07.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2015-07-30 14:43:26 Autor: bez prądu
---.84.246.233
Jeżeli PKP Cargo sprzedaje taką ilość pojazdów, to kasę z tej sprzedaży należy NATYCHMIAST przeznaczyć na zakup nowych lokomotyw - Dragon, Griffin, Gama - żeby być konkurencyjnym przewoźnikiem trzeba mieć odpowiedni tabor, w przeciwnym razie konkurencja najpierw wykurzy a potem zniszczy.
PKP musi mieć nowoczesny i energooszczędny tabor lokomotyw!!! Tylko wtedy będzie mogła bez przeszkód rozwijać się, a z drugiej strony nikt nie będzie się śmiać, że wciąż eksploatuje stare loki - w szczególności za granicą!!!
2015-07-30 14:44:17 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
A na fotce praktyczna realizacja idei "Tory na tiry"? ;)
2015-07-30 14:49:08 Autor: .Piotr
---.imir.agh.edu.pl
Jak się ma infrę, to się jeździ:
http://www.dailymotion.com/video/xmlt7w_lokomotiva-et-22-881-rudoltice-v-cechach-27-11-2011-hd_auto
2015-07-30 14:50:23 Autor: Maciek z Lublina
---.dynamic.chello.pl
Sprzedaż starszych lokomotyw w zamian za zakup nowoczesnych - w przeciwnym razie to działalność dywersyjna przeciw interesowi PKP CARGO .
2015-07-30 15:25:37 Autor: wdr
---.emea.ibm.com

wdr
z zakupem Gamy to bym się wstrzymał do czasu rozwiązania problemów z PKP IC, przecież te lokomotywy padają jak muchy
2015-07-30 15:32:17 Autor: rysiek
---.static.icpnet.pl
Przecież przetarg na nowe lokomotywy wielosystemowe jest w toku więc nie szalejcie... I PESA w nim nie startuje więc bez obaw :)
2015-07-30 15:33:26 Autor: nie prawda
---.swidnica.mm.pl
o prawda.. Sprzedaja dobre lokomotywy i sprawne wagony.. Na bocznicach są braki przy podstawianiach ale za to cieszą sie firmy prywatne ,,, za grosze kupuja sprawny tabor.,. Tak sie dzieje gdy koleja dowodzi kucharz, piekarz czy inny bankier.Nie maja pojecia o temacie, ,dąrzą do upadłości spółki..Sprawa dla prokuratora
2015-07-30 16:24:20 Autor: juju
---.centertel.pl
Nareszcie wyzbeda się tego starego złomu zalegającego bocznice
2015-07-30 16:33:47 Autor: Radko
---.dynamic.chello.pl
Polska kolej, sprzedadzą prywaciarzom, a pieniądze pójdą na premie dla bankomatów bo o nowych lokomotywach i wagonach nie ma mowy bo panuje niedasizm, a za niedługo będzie płacz i lament bo nie ma czym wozić towarów. Mam nadzieję że nowy rząd zrobi porządek i tiry wyprowadzi na tory bo za niedługo naprawdę nie będzie co wozić, bo ten skorumpowany rząd Kopaczki robi wszystko by w kraju było jak najgorzej
2015-07-30 17:12:56 Autor: maszynista cargo
---.malbork.mm.pl
cargo sprzeda prywaciarz kupi za grosze i pozbawi cargo pracy bo do tego to dąży dzięki działanią zarządu PKP CARGO
2015-07-30 17:18:28 Autor: Ave Ja
---.242.138.101
Jaki zysk jest jest z kupienia Traxxa zwykłęgo na 3kV, oprócz klimy dla maszynisty? Jakie to korzyści ruchowe to przyniesie?

Jaki konkretnie element tych nowoczesnych lokomotyw wpływa na to, że firma bez nich nie może sie rozwijać?

Bo ta cała "energooszczędność" to mit, rozruch oporowy jest duzo bardziej ekonomiczny przy jeździe bezoporowej, czyli na towarze juz 30-40.

http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=552245&page=653
2015-07-30 17:22:41 Autor: maszyniok
---.quarto.pl
Najpierw CARGO niech zrzeknie sie pomocy państwa w formie dotacji to porozmawiamy o konkurencyjności w przetargach.
2015-07-30 17:29:17 Autor: nie prawda
---.swidnica.mm.pl
dotacje?hmmm.. nieżle, ale wiesz o czym mówisz? niech firmy prywatne przestrzegają przepisów a zwolni sie im przewóz. panstwo przestaje dotowac wiele zakładów... popatrz co mamy.,bezrobocie i wyjazdy poza granice kraju. powstają dziwne spółki które traktują pracowników jak roboty
2015-07-30 17:35:09 Autor: maszyniok
---.quarto.pl
tak dotacje.... jakbyś nie zauważył to cargo bez dotacji nie jest konkurencja. jeżdżę u prywaciarza i nie jest mi źle, co do przestrzegania przepisów to byś się zdziwił. Cargo ma dotacje dlatego potrafi nie zarabiać na wykonanych przewozach a na dotacji państwowej. Jak państwo przestanie dotować cargo to wtedy będzie zdrowa konkurencja.
2015-07-30 17:59:43 Autor: juju
---.centertel.pl
Może ktoś te zabytki jeszcze uruchomi i zobaczymy je na torach jak smigaja
2015-07-30 18:52:54 Autor: ep40
---.gdynia.mm.pl
Cargo nie chciało uruchomić ET40 nawet jednej sztuki w postaci zabytku to prywaciarz to zrobi.
2015-07-30 19:32:25 Autor: Trako
---.gliwice.vectranet.pl
Cargo ma
dotacje dlatego potrafi nie zarabiać na wykonanych przewozach

Kolejny pisarz bzdur jaką dotacje kiedy gidzie dostała firma i w jakiej wysokości bo pleciesz jakieś bzdury tak to sobie może napisać każdy wszystko jesteś żałosny człowieku.
2015-07-30 19:38:47 Autor: maszyniok
---.quarto.pl
Taaa a CARGO jest prywatną firmą...??? NIE!!! Jej właścicielem jest Skarb Państwa i ma dotacje państwowe!!!! A żałosny jesteś TY człowieku!! Patrząc po cenach przewozów jakie daje CARGO- co nie ma dotacji, to już dawno powinni upaść, chyba że w ciula ludzi robią co u nich pracująz wypłatami???!!
2015-07-30 19:53:06 Autor: ecco rail
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ma dotacje oczym ty piszesz napisz lepiej że nie udolny zarząd PKP s.a dotuje PLK i innych kosztem Cargo ściągania loków na PK po 200 km tylko w miesiącu kosztuje to 2 000000 zera mi się nie pomyliły bo nie była opłacalna hala nowo oddana w Wałbrzychu
2015-07-30 19:59:03 Autor: maszyniok
---.quarto.pl
Poczytaj sprawozdanie finansowe PKP CARGO
https://www.pkp-cargo.pl/media/324218/skonsolidowany-raport-roczny-grupy-kapitałowej-pkp-cargo-za-2014-rok.pdf
A pózniej kozacz...!!!!
2015-07-30 20:10:54 Autor: maszyniok
---.quarto.pl
ale to nie PKP ani PLK wymyśliły PK po km lub godzinach.......
2015-07-30 20:33:49 Autor: ecco rail
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Czyli to twoim zdaniem 2 mln a utrzymanie warsztatu 50 tyś jest ok co PLK zrobiła nastawnia się przechyliła no to likwidacja teraz spony zamki i budka że kobieta nie ma się
gdzie podziać .Ludzie to bydło dla Karnowskiego ty masz lać w majty .Przyjedz zobacz rej 3 Wałbrzych gł
2015-07-30 21:27:08 Autor: Trako
---.gliwice.vectranet.pl
Taaa a CARGO jest prywatną firmą...??? NIE!!! Jej właścicielem jest Skarb Państwa i ma dotacje
państwowe!!!! A żałosny jesteś TY człowieku

I ty maszyniok koleś obelgi krzyki z wielkiej litery gdzie poziom albo gimbaza mikolowa się podszywa co podejrzewam bo ono tylko debill mikke albo inny Balcerowicz. Co do karguli to jesteśmy prywatni jeśli 70 % akcji firmy jest w rękach prywatnych to tylko idiota by napisał że to państwowe. A nazwa jak nazwa ja dawno jestem za odejściem od nazwy PKP po co to nam,
2015-07-30 22:06:56 Autor: Mecz Cargo
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Wczoraj dawcy części pojechały na Brochów 13 stonek w tym planówka SM42 880 oby nie pod palnik
2015-07-30 22:29:37 Autor: maszyniok
---.quarto.pl
tak 70 akcji ale należących do skarbu państwa
http://gospodarka.dziennik.pl/news/artykuly/458973,rekordowy-zysk-netto-pkp-cargo.html
2015-07-30 22:41:43 Autor: maszyniok
---.quarto.pl
masz tu swoją "prywatną firmę" http://slimak.onet.pl/_m/nb/biznes/20150721/150019/zalacznik_nr_1_lista_akcjonariuszy.pdf
2015-07-30 22:46:01 Autor: ep40
---.gdynia.mm.pl
Ciekawe czy zostanie opracowana modernizacja ST43 na turborumuna? Wiele lokomotyw w Cargo jak SU45 była awaryjna przez brak należytego dbania więc w innych rękach może lepiej będzie to pracować.
2015-07-31 00:10:46 Autor: real
---.38.100.14.internetia.net.pl
Dobra informacja dla rewidentów i maszynistów z Cargo.....prywaciarze kupią .....wyremontują.... zrezygnują z dzierżaw lokomotyw..... min. w Czechach....i tylko będą potrzebować wyszkolonych ludzi....kwestią czasu jest agitacja w Cargo... i w ciemno strzelam, ze oferta finansowa będzie o 50 do 100% wyższa jak obecnie w Cargo zarabiają.....
2015-07-31 08:02:45 Autor: sm31
---.18.0.32
Jak kilka lat temu cargo fizycznie uszkadzało tabor to jęczeliście, że pies ogrodnika, że zarabiają tylko na złomie a mogliby sprzedać jako lokomotywę. Teraz, kiedy sprzedają całość znów malkontenci jęczą że prywatny kupi i wyremontuje.
Ja uważam, że to dobra decyzja. Prywatni niejednokrotnie pokazali, że jak będą chcieli mieć tabor to sobie załatwią (z Niemiec, Czech). Wyeliminujemy za to patologie typu podczaszy, plata i ich podmiany ostojnic i przebijanie numerów.
2015-07-31 08:57:25 Autor: JFK
---.153.102.250
Takie akcje związane z niekontrolowaną sprzedażą taboru w ubiegłych latach, zbudowały PKP CARGO dzisiejszą konkurencję. Znowu brakuje strategicznego myślenia.


JFK
2015-07-31 10:59:50 Autor: skandal
---.10.5.133
Jaka niekontrolowana sprzedaż taboru, co za brednie!? Jak dotąd to prywatni przewoźnicy udowodnili, że Cargo może sobie skasować nawet własny ogon a oni i tak dadzą radę, w dodatku inwestując w nowe lokomotywy (Freightliner, Lotos, PMT, Ecco, DB). Gdy nie było ich na to stać, zasysali złom z połowy Europy przywracając go do ruchu. Po drugie, podniecanie się wielkim przetargiem na 15 maszyn przy ilostanie czynnych liniowych dochodzącym do 1000 to naprawdę jest absurdalne.
2015-07-31 11:34:14 Autor: maszynista itp
---.centertel.pl
Niech Cargo w d. sobie wsadzi ten złom, jak wszyscy pracują dla firmy od niskiego szczebla do wysokiego to się da mieć nowy tabor i konkretną wypłate. Co niektórzy mogą sobie gadać jak chcą na prywaciarzy a niby w czym Cargo ma być lepsze, nie pamiętam abym widział chociaż jednego maszynistę w kamizelce odblaskowej itp.więc najpierw zróbcie porządek u siebie a potem patrzcie na innych.
2015-07-31 11:35:09 Autor: maszynista itp
---.centertel.pl
Niech Cargo w d. sobie wsadzi ten złom, jak wszyscy pracują dla firmy od niskiego szczebla do wysokiego to się da mieć nowy tabor i konkretną wypłate. Co niektórzy mogą sobie gadać jak chcą na prywaciarzy a niby w czym Cargo ma być lepsze, nie pamiętam abym widział chociaż jednego maszynistę w kamizelce odblaskowej itp.więc najpierw zróbcie porządek u siebie a potem patrzcie na innych.
2015-07-31 11:35:09 Autor: maszynista itp
---.centertel.pl
Niech Cargo w d. sobie wsadzi ten złom, jak wszyscy pracują dla firmy od niskiego szczebla do wysokiego to się da mieć nowy tabor i konkretną wypłate. Co niektórzy mogą sobie gadać jak chcą na prywaciarzy a niby w czym Cargo ma być lepsze, nie pamiętam abym widział chociaż jednego maszynistę w kamizelce odblaskowej itp.więc najpierw zróbcie porządek u siebie a potem patrzcie na innych.
2015-07-31 14:34:13 Autor: ep40
---.gdynia.mm.pl
Jak tam się cieszę, że na szlak wróci wiele lokomotyw które gdyby pozostały w rękach Cargo to spotkałyby jedynie palnik.
2015-07-31 16:14:35 Autor: furman
---.internetia.net.pl
I będzie zysk
2015-07-31 18:40:05 Autor: xyxyxy
---.static.chello.pl
Panowie, chodzi tylko o kasę za ten tabor, żeby podrasować wynik finansowy. Reszta się nie liczy dl Panów z Zarzą∂u CARGO i PKP SA
2015-07-31 18:41:50 Autor: nie prawda
---.swidnica.mm.pl
Przepisy bhp i normowany czas pracy u prywaciarza? niezle poczucie humoru,, robiłem w takiej jednej, wiem o czym mowa.Gdyby nie UTK nie wiedzielibyście co to dom i przepisy.A kasa/? przy wysokich normach godzin to raczej norma
2015-07-31 19:22:20 Autor: traxx
---.dynamic.chello.pl
Gdzie można znaleźć info o tej sprzedaży taboru?
2015-08-01 12:20:29 Autor: ggg
---.11.191.251
Czym oni się do tej pory zajmowali?
4000 osób już zwolnione, tyle sprzętu stało na poboczu nie używanego,
jak słyszę że PO wyprzedaje majątek narodowy, to mówię "I BARDZO DOBRZE", jeszcze LOT powinni puścić na giełdę jak najszybciej, bo jak przyjdzie PiS do koryta, to nie sprywatyzują tego.
2015-08-01 21:45:41 Autor: real
---.38.100.14.internetia.net.pl
Do @ chyba maszynisty..... ?????
nie wiem, czy zauważyłeś.... ale artykuł nie dotyczy sprzedaży kamizelek.... trudno... trzeba dalej tłumaczyć...... w Cargo zakładałem kamizelkę mniej więcej w tym czasie co Ty z Dziadkiem za rękę w krótkich spodenkach i gilem do pasa oglądałeś kolejki piko w sklepie...... czyli ok. 10 lat temu.... na dzień dzisiejszy każdy maszynista Cargo jest indywidualnie wyposażony w kamizelkę odblaskową, a na dodatek..... każda lokomotywa w zestawie ucieczkowym posiada kamizelkę...... piszę to nie po to żeby Ci dopiec .... tylko dlatego, żebyś albo sprawdził.... albo dwa razy głową w mur walnął... zanim głupoty znowu zaczniesz pisać.... pozdrawiam :)
2015-08-03 13:15:06 Autor: ad
---.CNet2.Gawex.PL
A gdzie kolega znalazł dotacje do Cargo? Jak by te całe prywaciarstwo przestrzegało przepisów to by popadało jak muchy. Widzę i obserwuję. Firma krzak na lini. Maszynista krzyczący na radiu stający pod semaforem zamkniętego posterunku. Próba w 5 minut, 60km/h na dwudziestce itp.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS