NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

PKP CARGO kupuje AWT za 445 mln zł

| Łukasz Malinowski 31.12.2014 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2014-12-31 09:23:04 Autor: gościówa
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Po spełnieniu warunków zawieszających, w tym zgody urzędów antymonopolowych....
W Polsce chłopcy banksterzy spieprzyli wniosek do UOKiK o koncentrację z CTL, razem ze swoimi super prawnikami.
Czy tym razem dostaną zgody z krajów ościennych?

Wydaje mi się, że to może być PR-owa gadka (kolejna) przed odwołaniem tych panów.

Ps. Czy ktoś zna EBITDA spółki AWT? Ile razy EBITDA wyniosła wycena?
2014-12-31 09:27:42 Autor: sss
---.adsl.inetia.pl
Jak ty mało wiesz, króliczku....
2014-12-31 10:10:15 Autor: myszek
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
giełda nie wystrzeliła - dziś kurs na otwarciu rośnie o 1 proc.
Ponieważ spółka już jest wyceniana powyżej wartości księgowej to chyba rynek nie uwierzył w marketing spółki.
Ciekawe czy przy transakcji brała udział spółka w Bułgarii opisana w prospekcie emisyjnym..........
2014-12-31 11:24:07 Autor: rangerek
---.play-internet.pl

rangerek
Koniec roku trzeba koszty robic :)))))
2014-12-31 11:38:36 Autor: maciej maleńczuk
---.zory.vectranet.pl
@myszek - matole - DZIŚ - GPW nie pracuje , nie ma transakcji , ludzie mają wolne i szykują się do zabawy ;-) w przeciwieństwie do trolli internetowych w osobie palanta " myszek " !
2014-12-31 12:36:31 Autor: Leon
---.dynamic.gprs.plus.pl
Myszek jest chyba pracownikiem cargo skoro takie bzdury wypisuje
2015-01-01 09:30:52 Autor: dyspozytorc
---.tktelekom.pl
No proszę jaka niespodzianka na koniec roku :)
2015-01-01 17:16:00 Autor: NIC
---.static.ip.netia.com.pl
Historyczna decyzja ? - Drony to historyczna decyzja, kiedy.
2015-01-01 21:34:39 Autor: Stefan banderą
---.sggw.waw.pl
AWT został znacjonalizowany przez PKP Cargo tak jak PCC Rail Arriva został znacjonalizowany przez Die Bahn. Oto jak postulat UE rozwoju konkurencji na panstwowych szynach wygląda w praktyce.
Sprywatyzowac linie kolejowe! Albo od razu zrobcie OjroBane z dyrekcja w Berlinie rozciagnieta na wszystkie tory i pociagi na calyn kontynencie graniczaca na Wisle z RZD z dyrekcja w Moskwie. Oto i cala wartość jewroSojuza w jego bohaterskiej walce o transport zrównoważony.
2015-01-01 22:34:13 Autor: minimini
---.187.129.166
Jeśli przejmą AWT, to razem z klientami, czyli przewozy będą realizowane, kargule będą mieli pracę. Pod warunkiem, że polskie specjalistki od spzedaży usług się nie będą wtrącać i psuć kontaktów z klientami.
Nawet, jeśli urząd antymonopolowy zablokuje te zamiary, to czyjś brat-wujek-kolega na pewno zarobi na zmianie kursu akcji ;)
2015-01-01 23:35:36 Autor: Kodeks
---.dynamic.chello.pl
Chłyt matertindody, jak mówił skośnooki w pewnym skeczu....burdel, mobbing i gnojenie ludzi, byle wynik finansowy ładnie wyglądał. Bankomaty polecą na jesień, Jarkacz ich pogoni i pozamyka za łamanie prawa pracy. Boże coś Polskę....
2015-01-04 23:49:50 Autor: ziis
---.109.141.138
Ciekawe, czemu te artykuly o zacwytach nad bankomacikami z cargo ta kszybko sa ukywane w archiwum...
2015-01-07 19:07:27 Autor: wojtassss
---.unity-media.net
Przy okazji zakupów w PKP Cargo, może warto pomyśleć o mundurze dla maszynistów?
W porównaniu choćby do Przewozów Regionalnych czy PKP Intercity maszyniści z PKP Cargo wyglądają jak bezdomne żebraki, bo nie mają dosłownie NIC.
O maszynistach z DB już w ogóle nie wspominam, bo to inna półka.
Lansujecie się jako drugi największy w Europie przewoźnik towarowy, a wizerunek firmy wygląda jak spod rynsztoka.
Żądza pieniądza ogarnęła was totalnie. Warszaffka kupuje sobie nowe samochody, a dla maszynisty nie potraficie nawet torby, nowej koszuli, butów, czy choćby latarki zafundować.
Tak, właśnie tak - chcieliście na przykład z maszynistów zrobić rewidento-maszynistów, a nawet służbowej latarki albo rękawic ochronnych nie potraficie zapewnić. Taki to wspaniały pracodawca - smutne, ale prawdziwe.
Pracownik z 20 letnim stażem czuje jak się nim pomiata... poza tym pracuje za 1/3 jak nie za 1/4 tego, co płacicie Niemcowi za przewóz.
Czy to nie są kpiny? Róbcie tak dalej, to za 10 lat większość 'starych' odejdzie na emeryturę i nie będziecie mieli czym ani kim wypracowywać zysków na obecnym poziomie.
2015-01-07 22:56:54 Autor: miku
---.kakapo.dk
Prezesy zza biurka nie potrzebują latarki, to i myślą, że ci w torach też tej latarki nie potrzebują... Kupią sobie sami, więc firma oszczędzi.
Ilu pracowników centrali wie,jak wygląda robota w torach? Tyle wiedzą, co dyrektorzy zakładów pokazówki zrobili dla członków zarządu. A problemem CT woli się nie chwalić, więc woli zamiatac pod dywan.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Biznes
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS