NUMER 11/2022
NUMER 11/2022
Temat numeru:
Przewozy intermodalne
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

PKP Cargo chce kupić nowe lokomotywy na Trako

| Jakub Madrjas, Rynek Kolejowy 11.09.2015 197

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-09-11 17:04:11 Autor: HansKlops
---.146.140.50.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Czy kupia na gotowke i zostawia nasteony zarzad bez zlotowki? Czy nie po to kupili AWT, zeby miec dostep do wielosystemowych lokow? Dzialania obecnego zarzadu sa coraz bardziej chaotyczne, bo niezrozumiale sa juz od dawna.
2015-09-11 17:05:29 Autor: Malopolanin
---.116.200.66
PKP Cargo powinni zarządzać związkowcy, a nie obecny zarząd.
2015-09-11 17:11:07 Autor: HansKlops
---.146.140.50.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Niech zarzadza najlepszy, doswiadczony i odpowiedzialny. Nie da sie odniesc wrazenia, ze teraz tak nie jest, a nauka idzie obecnemu zarzadowi bardzo wolno
2015-09-11 17:55:23 Autor: wps
---.dynamic.chello.pl
@Malopolanin: Ta a p. J. Wilk powinien zostać prezesem.
2015-09-11 18:16:19 Autor: sphinx2
---.internetia.net.pl
@Małopolanin
Żeby PKP Cargo skończyło jak stocznie i kopalnie? Związkowcy nie nadają się do niczego oprócz destrukcji.
2015-09-11 18:24:51 Autor: Radko
---.dynamic.chello.pl
Co roku Berlin-Gdańsk, gdy już coraz bliżej targów, to nie mogę się ich doczekać :)
2015-09-11 19:21:13 Autor: xxxcargo
---.static.chello.pl
@HansKlops
Oczywiście masz rację. Po to kupowali AWT - przynajmniej tak to dumnie prezentował p. Prezes Adam. Teraz trzeba szybko kupić, bo niedługo będą wybory i wymiotą to towarzystwo w tempie KDP.
Oczywiście Cargo pozostanie bez kasy. Już dzisiaj mają kredyty na ponad miliard zł (patrz ostatni raport). Wygląda na działanie na szkodę spółki i dezinformowanie akcjonariuszy, a to już poważna sprawa.
2015-09-11 20:19:08 Autor: RysiekzKranu
---.146.79.22.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
A najgorsze jest to, ze wiadomo kto wygral ten "przetarg" :-/
2015-09-11 20:21:56 Autor: Malopolanin
---.116.200.66
W odpowiedzi na post xxxcargo:
"@HansKlops
Oczywiście masz rację. Po to kupowali AWT - przynajmniej tak to dumnie prezentował p. Prezes Adam. Teraz trzeba szybko kupić, bo niedługo będą wybory i wymiotą to towarzystwo w tempie KDP.
Oczywiście Cargo pozostanie bez kasy. Już dzisiaj mają kredyty na ponad miliard zł (patrz ostatni raport). Wygląda na działanie na szkodę spółki i dezinformowanie akcjonariuszy, a to już poważna sprawa."
Co z tego, że maja kredyty na miliard? Analizowałeś wysokość wskaźników pokrycia obsługi długu? Znasz się na tym, czy tylko tak sobie piszesz o działaniu na szkodę spółki?
2015-09-11 20:23:25 Autor: Malopolanin
---.116.200.66
W odpowiedzi na post sphinx2:
"@Małopolanin
Żeby PKP Cargo skończyło jak stocznie i kopalnie? Związkowcy nie nadają się do niczego oprócz destrukcji."
To była ironia :)
2015-09-11 20:33:24 Autor: RysiekzKranu
---.146.79.22.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
@malopolanin

Fakt, wykorzystanie nie jest JESZCZE zbyt wielkie. Ale kolejne 400 mln moze radykalnie zmienic ta sytuacje - jak dobrze o tym wiesz, bo sie znasz. Do tego dochodza podwyzki, obiecane kupno PolMiedzTrans, portu w Gdansk, zapowiedziane oficjalnie kolejne akwizycyje czyli "pozbycie" sie gotowki. A to wszystko w polaczeniu z tego co pamietam 9% spadkiem sprzedazy tworzy obraz od ktorego xxxcargo nie jest daleko. I jeszcze ta informacja o zmiane logo, ktora RK skrzetnie przemilczal. Zenada
2015-09-12 08:10:18 Autor: static7098
---.google.com
A czy PR Gdynia wystawia swoje 40letnie En57? Tak te co nadal eksploatacja... W dziale wiedzy historycznej :)
2015-09-12 11:25:23 Autor: zeus04
---.133.22.13
W odpowiedzi na post static7098:
"A czy PR Gdynia wystawia swoje 40letnie En57? Tak te co nadal eksploatacja... W dziale wiedzy historycznej :) "
Nic nie musi wystawiać. Wsiadasz na dowolnej stacji i jedziesz :) Też mi atrakcja oglądać stojący tabor który służy do transportu :)
2015-09-12 11:27:14 Autor: zeus04
---.133.22.13
W odpowiedzi na post sphinx2:
"@Małopolanin
Żeby PKP Cargo skończyło jak stocznie i kopalnie? Związkowcy nie nadają się do niczego oprócz destrukcji."
Czy aby na pewno? Pan Konieczek z ZNTK w Nowym Sączu nie był przypadkiem związkowcem?
2015-09-12 13:50:08 Autor: gosciu
---.adsl.inetia.pl
Nowe lokomotywy to powinien PKP Intercity kupić. Za dużo jest tych powolnych EU07 i EP07 w taborze...
2015-09-12 14:59:09 Autor: srtg@o2.pl
---.free.aero2.net.pl
@sphinx2
Destrukcyjne, żeby nie powiedzieć gorzej, to były rządy w tym kraju po 89 roku (w tym kraju - bo to nie Polska jest). Wszystkie rządy bez dwóch. A dzięki związkowcom nie mamy teraz tutaj drugiej Białorusi. Jak tak narzekasz na związki - Ty i cała kupa Tobie podobnych - to wyjedź do białoruskiego czy innego ruskiego raju. Jak wrócisz, to opowiesz jak to wspaniale bez związkowców. A tak - nie masz porównania.
Pozdrawiam!
2015-09-12 16:07:39 Autor: ep40
---.gdynia.mm.pl
W odpowiedzi na post gosciu:
"Nowe lokomotywy to powinien PKP Intercity kupić. Za dużo jest tych powolnych EU07 i EP07 w taborze..."
PIC za bardzo jest zapatrzony w Pendolina, Flirty i Darty co jako EZT lokomotywy nie potrzebują więc dlatego nowych nie chcą kupić.
2015-09-12 21:06:49 Autor: pokłosie
---.dynamic.gprs.plus.pl
Sławek od ponad roku jest lobbysta Siemensa, a Marysia zrobi wszystko co on chce. Ciekawe jakiego haka ma na nią
2015-09-12 21:06:50 Autor: pokłosie
---.dynamic.gprs.plus.pl
Sławek od ponad roku jest lobbysta Siemensa, a Marysia zrobi wszystko co on chce. Ciekawe jakiego haka ma na nią
2015-09-12 21:07:08 Autor: pokłosie
---.dynamic.gprs.plus.pl
Sławek od ponad roku jest lobbysta Siemensa, a Marysia zrobi wszystko co on chce. Ciekawe jakiego haka ma na nią
2015-09-12 23:48:47 Autor: pipi
---.badexample.net
Przecierz takie lokomotywy są w każdym sklepie z lokomotywami...
2015-09-13 00:44:39 Autor: Malopolanin
---.116.200.66
W odpowiedzi na post srtg@o2.pl:
"@sphinx2
Destrukcyjne, żeby nie powiedzieć gorzej, to były rządy w tym kraju po 89 roku (w tym kraju - bo to nie Polska jest). Wszystkie rządy bez dwóch. A dzięki związkowcom nie mamy teraz tutaj drugiej Białorusi. Jak tak narzekasz na związki - Ty i cała kupa Tobie podobnych - to wyjedź do białoruskiego czy innego ruskiego raju. Jak wrócisz, to opowiesz jak to wspaniale bez związkowców. A tak - nie masz porównania.
Pozdrawiam!"
Funkcjonują w Polsce polskie firmy bez związkowców. ZZ w firmie nie są warunkiem koniecznym do zapewnienia pracownikom pakietów socjalnych, podwyżek czy pensji znacznie przewyższającej minimalną krajową. Straszenie Białorusią to w tym przypadku demagogia.
2015-09-13 12:48:31 Autor: POwon
---.dynamic.chello.pl
@Małopolanin firmy funkcjonują, ale spytaj pracowników jak oni funkcjonują...mają g.wno dogadania. Pakiety a przestrzeganie kodeksu pracy nieraz się mijają. Więc to ty nie siej demagogii, że bez zz jest tak za.ebiście. Ty chyba chłopie albo jesteś członem z PO, albo jakimś kierowniczkiem...
2015-09-13 14:28:57 Autor: rabin
---.play-internet.pl
A lokomotywy sprzeda BARON NOWAK który jest w SIMENSIE
Dobrze że Karnowski ma bardzo duże ubezpieczenie od podejmowanych decyzji to się w razie czego odzyska się kasę a jak będzie potrzeba to są też inne instrumenty prawne by rozliczyć obecną ekipę
2015-09-14 09:15:58 Autor: Malopolanin
---.116.200.66
W odpowiedzi na post POwon:
"@Małopolanin firmy funkcjonują, ale spytaj pracowników jak oni funkcjonują...mają g.wno dogadania. Pakiety a przestrzeganie kodeksu pracy nieraz się mijają. Więc to ty nie siej demagogii, że bez zz jest tak za.ebiście. Ty chyba chłopie albo jesteś członem z PO, albo jakimś kierowniczkiem..."
No pewnie, bo każdy kto kwestionuje waszą wizję funkcjonowania firm prywatnych od razu musi być "członem z PO albo jakimś kierowniczkiem" :-)
2015-09-14 22:37:58 Autor: serw i sowiec
---.10.148.8
yhy już widzę jak kupują....
tak jak kilka lat temu kupowali tabor, tak jak przejmowali konkurencję, sztucznie zawyżają kurs akcji, bo już nic rzetelnie i uczciwie nie umieją zrobić.
mydlą oczy swoim pracownikom!
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 11/2022
NUMER 11/2022
Najnowszy numer miesięcznika „Rynek Kolejowy” dedykowany jest wyzwaniom, które stawia przed branżą zmiana otaczającej nas rzeczywistości… wcale zresztą nie pierwsza w ostatnich latach. Oprócz tego jak zwykle zapraszamy do lektury ciekawych wywiadów z samą czołówką producentów taboru i wykonawców infrastruktury. Nie brakuje również aktualności, takich jak rozbudowa portów, powrót pociągów na Litwę czy sytuacji transportu miejskiego.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5