NUMER 01-02/2019
NUMER 01-02/2019
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Konkurencja na kolei
szukaj
Śledź nas:

PKM: 30 osób na pociąg. Dużo czy mało?

| Jakub Madrjas, Rynek Kolejowy 01.09.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-09-01 14:19:20 Autor: aaa123
---.136.40.2
30 osób na kurs w pierwszym dniu kursowania?

To dobry wynik jest!
2015-09-01 15:15:45 Autor: Gosc
---.174.247.2
Odejdą ciekawscy, przybędą normalni pasażerowie - zobaczymy
2015-09-01 15:21:28 Autor: Tomh
---.internetia.net.pl
Droga Redakcjo proszę poprawcie ten bubel: "Od wczoraj Pomorska Kolei Metropolitalna zabiera już pasażerów." PKM nie jest przewoźnikiem ale tylko operatorem linii nr 248. To tak jakby napisać że PLK przewozi pasażerów albo że Zarząd Dróg Wojewódzkich przewozi pasażerów np do Kościerzyny. Przewoźnikiem jest SKM Trójmiasto a obsługiwana linia to linia nr 248 natomiast PKM jest tylko zarządcą infrastruktury! I proszę poprawcie to też w pozostałych tekstach. Wstyd żeby branżowy portal pisał takie bzdury.
2015-09-01 15:40:16 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
Frekwencja typu parczewskiego.
2015-09-01 16:00:36 Autor: wdr
---.neoplus.adsl.tpnet.pl

wdr
30 osób na pojazd to świetny wynik przy braku dojazdów na zachód od Gdańska, przecież ta linia ma służyć dojazdom do Gdańska z Kartuz i Kościerzyny a lotnisko to tylko dodatek.
2015-09-01 18:42:30 Autor: fizio
---.olsztyn.mm.pl
To dobry wynik w stosunku do tego, czym będzie mogła się pochwalić linia Olsztyn -Szczytno -Szymany. Ciekawe, co ile minut będę jeździć pociągi skoro nie będą latać samoloty liniowe.
2015-09-01 18:45:33 Autor: fizio
---.olsztyn.mm.pl
To dobry wynik w stosunku do tego, czym będzie mogła się pochwalić linia Olsztyn -Szczytno -Szymany. Ciekawe, co ile minut będę jeździć pociągi skoro nie będą latać samoloty liniowe.
2015-09-01 18:56:25 Autor: 33
---.146.131.28.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
@Tomh
Pomorska Kolej Metropolitalna to także nazwa projektu - nazwa linii kolejowej po odbudowie - dawniej przed wojną zwana koleją kokoszkową. Wszystko zależy od użycia nazwy czy PKM jako firma czy nazwa linii.
2015-09-01 19:27:11 Autor: ANIA27
---.google.com
PKMka to fajna sprawa. Szkoda tylko że pociągi ja obsługujące nie mają mocy. Wolna wolna wolna.. Przy kibelkach wypadają marnie. Brakuje druta i normalnych Ezt.
2015-09-01 21:13:25 Autor: maq
---.dynamic.chello.pl
Średnio 30-stu pasażerów na pociąg?A może 30 sprzedanych biletów?Bo SKM z dystrybucją biletów nie radzi sobie kompletnie.Poza Wrzeszczem(kasy i automaty biletowe) i Lotniskiem(automat na przystanku autobusowym)biletów nie ma gdzie nabyć.Zakup w pociągu jest fikcją i spora część pasażerów (nie ze swojej winy )jeździła dziś bezpłatnie.Tak jak wszyscy pasażerowie, w tym piszący te słowa jadący wieczornym kursem z Osowej(pani kierownik zepsuł się terminal). Pociąg miał wysokie obłożenie (od lotniska brakowało miejsc siedzących). Bezpłatne przejazdy są oczywiście korzystne dla pasażerów,ale sukces projektu PKM zależy również od wpływów z biletów...
2015-09-01 21:27:17 Autor: ep40
---.gdynia.mm.pl
To dopiero początek funkcjonowania więc trzeba poczekać aż ludzie się przyzwyczają do obecności PKM. Dobrze, że Pesy się sprawowały przyzwoicie, nowoczesne pojazdy zawsze wywołują pozytywny odbiór inwestycji do której są przeznaczone. Jak zaczną jeździć Newagi to w sumie odbiór się nie zmieni znacząco gdyż dobrze znoszą czas i nie wyglądają znacząco inaczej niż gdy były nowe. Formalnie to już miały być obsługiwane przez SKM, a na helskiej miały być 2 pary na składach wagonowych, lecz dziś nie było żadnych składów, a Newagi w komplecie jeździły na helskiej. Dlaczego? W praktyce wyszło coś inaczej niż miało być w założeniach?
2015-09-01 23:19:17 Autor: Patryk1
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
To jest interpretacja statystyk Ala LEŃ Paweł Rydzyński! Nalezy to porównać do statystyki typu: W domu mieszka 7 rodzin i w jednej rodzinie kobieta bije męża codziennie. pan Paweł Rydzynski wyciągnąłby wniosek iz średnio raz w tygodniu jest bity kazdy mąż. No ale to jest opinia "wybitnego" Dyrektora TOR od projektów transportowych.
2015-09-02 11:12:20 Autor: grzegorz z grzegorzewa
---.devs.futuro.pl
nie rozumiem jednego

po co wchodzić na branżowy portal jeśli jest się ewidentnym wrogiem transportu szynowego

chyba tylko z powodu niespełnionych ambicji

ja się nie szwendam po portalach typu: "love.busy24.pl", "tylkobuszy.com" "buszy4ever.pl" "moj20letni transit.pl"
czy innych tego typu i nie narzekam że tylko 30% ludzi w Polszy jeździ buszami a 60% mniejszymi blachosmrodami

albo gdybym wchodził na portal dla wędkarzy i pisał, że moczenie kija jest totalnie nudne a przede wszystkim nie ma sensu ekonomicznego bo ryby są łowione przez statki itd.

niech mi to ktoś wytłumaczy czemu taki aron wciąż tu siedzi
2015-09-02 11:49:14 Autor: Pit
---
@ grzegorz z grzegorzewa
No jak to po co: żeby trollować - tak po prostu wszystko co się da ... Troll pozostanie trollem..
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 01-02/2019
NUMER 01-02/2019
W najnowszym numerze miesięcznika podsumowujemy 2018 rok na kolei i jak zawsze – stawiamy pytania o przyszłość. Wspólnie z RBF piszemy o konkurencji kolei, a także o potrzebie waloryzacji kontraktów na budowach. Rozmawiamy m. in. z J. Malinowskim, prezesem ŁKA i K. Magierowskim, prezesem KZŁ. Zapraszamy do lektury!

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5