NUMER 12/2022
NUMER 12/2022
Temat numeru:
Polska-Ukraina
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Pierwszy wielkopolski Link już jeździ z pasażerami

| KW / ms, Rynek-Kolejowy.pl 31.03.2015 188

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-03-31 17:18:33 Autor: z torów plk
---.icpnet.pl
KW nie kupiły a wylesingowały 4 Linki z opcją wykupu.
2015-03-31 17:21:16 Autor: ziomek
---.pila.vectranet.pl
Tymczasem w planach likwidacja połączenia Piła-Krzyż Wlkp:

http://www.dzienniknowy.pl/aktualnosci/pokaz/33946.dhtml

http://www.asta24.pl/2015/03/27/zniknie-polaczenie-pila-krzyz/

http://www.faktypilskie.pl/pila/18718-chc-zamkn-lini-pia-krzy
2015-03-31 17:47:08 Autor: alvares
---.hstl2.put.poznan.pl
Co do połączenie Piła-Krzyż wiele razy na stacji w Pile widziałem ten pociąg i był może nie całkowicie, ale 80-90% obłożenia to minimum. A np. kiedyś jechałem tym pociągiem z Trzcianki do Piły i o komforcie można zapomnieć tyle ludzi w środku.
2015-03-31 18:34:41 Autor: z torów plk
---.icpnet.pl
"Pociąg" ? Jedna "bonanza" + Sp32/SU45
2015-03-31 19:44:38 Autor: ...
---.free.aero2.net.pl
O zamiarach w stosunku do linii Piła - Krzyż było wiadomo od czasu upublicznienia projektu wielkopolskiego planu transportowego. Wiadomo o tym już od kilkunastu tygodni.
2015-03-31 20:52:12 Autor: Do torów PLK
---.230.14.15.obslugapc.pl
Panie naczelniku? Nie muszę chyba panu przypominać definicji pociągu zgodnego z Ir-1, prawda?
2015-03-31 21:22:56 Autor: z torów plk
---.icpnet.pl
W odpowiedzi na post Do torów PLK:
"Panie naczelniku? Nie muszę chyba panu przypominać definicji pociągu zgodnego z Ir-1, prawda?"
Być może z "definicją" z Ir1 jest to prawda. Tylko ile ten "pociąg" kosztuje w eksploatacji ? Lok 3-krotnie cięższy niż doczepiony wagon. A PR nic nie robią w tej kwestii, tylko lament , że nie mają as.
2015-03-31 21:44:33 Autor: M.
---.eaw.com.pl
@z torów plk

Tak jak czasami piszesz mądre rzeczy, tak na tematy przewoźników lepiej się nie wypowiadaj, bo nie masz o ich działaniach zielonego pojęcia. Ostatnia wypowiedź tylko to potwierdza.
2015-03-31 22:22:16 Autor: ziomek
---.pila.vectranet.pl
... -> komu było wiadomo?
2015-04-01 07:32:56 Autor: igor
---.centertel.pl
Gites, czekamy na pozostałe Linki na wielkopolskich torach.
2015-04-01 08:36:43 Autor: Juzio
---.neoplus.adsl.tpnet.pl

Juzio
To nie jest wielkopolski link tylko poznański, marszałkowska zabawka dla poznaniaków. Wielkopolska to jest taka kolej http://www.st43.pl/4galery/details.php?image_id=8299
2015-04-01 15:01:32 Autor: z torów plk
---.icpnet.pl
W odpowiedzi na post M.:
"@z torów plk

Tak jak czasami piszesz mądre rzeczy, tak na tematy przewoźników lepiej się nie wypowiadaj, bo nie masz o ich działaniach zielonego pojęcia. Ostatnia wypowiedź tylko to potwierdza."
No chyba nie zaprzeczysz, że SU45/Sp32 zżera o wiele, wiele więcej on niż najmniej oszczędny SA ( nie mylić z ganzem czy leszczyńskim SD80) !
A potem wszystko się przekłada na rachunek ekonomiczny przewoźnika --> zamawiającego.
2015-04-01 15:03:32 Autor: z torów plk
---.icpnet.pl
A i jeszcze jedno. Podróżni na tej trasie to mają jednak "szczęście", że wszelkie drogi biegną w "poprzek" linii kolejowej. Bo już by dawno "królowała" KKZ.
2015-04-01 21:59:12 Autor: M.
---.eaw.com.pl
Tylko że ja nie o tym pisałem. Chodziło mi o komentarz dotyczący rzekomego "nic nie robienia" ze strony przewoźnika w temacie stanu szynobusów.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 12/2022
NUMER 12/2022
Tematem grudniowego numeru są polsko-ukraińskie relacje kolejowe. Analizujemy to, co dzieje się obecnie na granicy, a także perspektywy rozwoju transportu kolejowego dla dwóch krajów. Gratką numeru jest rozmowa z byłym prezesem Kolei Ukraińskich - Wojciechem Balczunem. Sporo miejsca w numerze poświęcamy trudnej sytuacji na rynku wykonawców, wobec ciągłego braku unijnych środków na modernizację infrastrukturę i taboru.

Wiele miejsca poświęcamy efektom debat na kolejnym listopadowym Kongresie Kolejowym. Rozmawiamy też z prezydentem Poznania o przyszłości transportu w tym mieście. Niezwykle ciekawy jest tekst Michała Szymajdy, który opisał eksperyment jaki miał miejsce na jednej z polskich uczelni, gdzie studenci próbowali kupować bilety kolejowe na rozmaite relacje z Polski za granicę. Jak im poszło?

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5