NUMER 01-02/2019
NUMER 01-02/2019
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Konkurencja na kolei
szukaj
Śledź nas:

Pierwsze piętrowe wagony Sundeck odebrane przez Koleje Mazowieckie

| Koleje Mazowieckie 18.12.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-12-18 19:45:06 Autor: Mędrzec nie z Parczewa
---.play-internet.pl
Maksymalnie 6 wagonów.. Pewnie wymienią oprogramowanie. W starszej wersji Bombardiera na pociągu "Słonecznym" jeździło 8 wagonów
2015-12-18 20:02:48 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
EU07 była lepsza - mogła wlec dowolną ilość wagonów, ile uciągnęła ;)
2015-12-18 20:24:46 Autor: Maurycy+
---.97.199.117
Takimi wagonami na SBB jechałem już ponad 15 lat temu,
żadna dziwota,
ale lepiej późno niż wcale...
2015-12-18 21:03:31 Autor: Avejj
---.242.138.101
W odpowiedzi na post Arrivederci:
"EU07 była lepsza - mogła wlec dowolną ilość wagonów, ile uciągnęła ;)"
Tu jest mowa o jeździe po sieci z peronami na przystankach osobowych 200 metrów, kiedyś taka Łukowianka miała 7 wagonów ale ktoś się przyczepił i jeździ 6
2015-12-18 22:02:27 Autor: Stefan banderą
---.dynamic.gprs.plus.pl
Bombardier jest fatalny.
Ciekawe jaki będzie sun deck w porównaniu do niego
2015-12-18 22:14:00 Autor: DBme
---.adsl.inetia.pl
"w Polsce wręcz pionierskim zestawem typu „push-pull”

ojej..... Sama pesa już zapomniała, jak to zrobiła zestaw SA106 + SA123.....
Dno i wodorosty.

"Maksymalnie 6 wagonów."

Nie maksymalnie tylko w zestawieniu podstawowym i nie sześć a siedem.

Zresztą na próbach był i dłuższy.


"Bombardier jest fatalny."

Jedno co jest więcej niż pewne to to, że to ty jesteś fatalny. :-D
2015-12-18 22:26:59 Autor: Cowiek Maupa
---.dynamic.gprs.plus.pl

Cowiek Maupa
>Bombardier
Blisko półwiecze doświadczenia w budowaniu piętrusów. Bipy, bohuny, przegubowe pięcioczłonowce, w wersjami z oraz bez kabiny sterowniczej, później wagony które mniej lub więcej znamy obecnie. Najwyższa jakość, sprawdzona marka.

>Pesa
xD?
2015-12-18 22:37:13 Autor: buu
---.dip0.t-ipconnect.de
Polskie produkty?? To raczej składakt poskładane w polsce z importowanych czesci
2015-12-18 22:37:18 Autor: buu
---.dip0.t-ipconnect.de
Polskie produkty?? To raczej składakt poskładane w polsce z importowanych czesci
2015-12-18 22:57:50 Autor: pasażer_km
---.centertel.pl
To dobre odebrały bombę która cyka i do tego nie skończony i nie dopracowany:) Tak naprawdę nie słyszałem dobrej opini w KM o tym produkcie. A produkt jest do poprawki !! W sterowniczym jest bardzo mało miejsca w kabinie jak któryś się nie zaklinuje będzie ok;)
Pasażerowie ocenią
2015-12-18 22:58:26 Autor: pasażer_km
---.dynamic.chello.pl
To dobre odebrały bombę która cyka i do tego nie skończony i nie dopracowany:) Tak naprawdę nie słyszałem dobrej opini w KM o tym produkcie. A produkt jest do poprawki !! W sterowniczym jest bardzo mało miejsca w kabinie jak któryś się nie zaklinuje będzie ok;)
Pasażerowie ocenią
2015-12-18 22:59:12 Autor: przeciwnik sepsy
---.dynamic.chello.pl
To dobre odebrały bombę która cyka i do tego nie skończony i nie dopracowany:) Tak naprawdę nie słyszałem dobrej opini w KM o tym produkcie. A produkt jest do poprawki !! W sterowniczym jest bardzo mało miejsca w kabinie jak któryś się nie zaklinuje będzie ok;)
Pasażerowie ocenią
2015-12-18 23:15:23 Autor: Luuu
---.dynamic.gprs.plus.pl
@buu a Iphony to z jakiego kraju są produkty? Bo części to produkowane są w Chinach, ale nikt nie powie, że to chiński produkt. Tak samo w przemyśle samochodowym, np. VW ma dostawców części z Polski, no ale auto jest niemieckie. Takie czasy, że wysoce skomplikowane produkty, tworzy się z podsystemów produkowanych na całym świecie, ważne, żeby umieć te systemy złożyć do kupy. Przy czym sporo dostawców Pesy jest z Polski.
2015-12-19 00:26:28 Autor: Bohun
---.internetia.net.pl
@Cowiek Maupa

Tak. Zwłaszcza te bipy i bohuny są produkcji Bombardiera :-)
2015-12-19 01:28:58 Autor: sfewr
---.spine.pl
A co tam z zaawansowanej technologii jest polskiej produkcji i myśli?? Osłony sprzęgów na wkręty ? (buahahaha) Sorry taki darcik mały.. tzn. żarcik. Dart, żart w sumie to samo.
2015-12-19 01:42:47 Autor: Mikus
---.eaw.com.pl
@sfewr

+++ za ten wpis!
2015-12-19 08:28:07 Autor: Stefan banderą
---.dynamic.gprs.plus.pl
@DBme & człowiek małpa
Piętrowe bombardier y KM może są niezawodne, ładnie się prezentują z zewnątrz, ale w środku są fatalne - z punktu widzenia pasażera.
Nie lubię nimi jeździć.

PESA Sundeck jest mi nieznana. Jak mi się napatoczy kiedyś, to ocenię.
Wzorem jest dla mnie Newag Impuls KM - nie dostrzegam żadnej wady i cieszę się, że złożony w swojskim Nowym Sączu w byłym ZNTK, a nie w Görlitz in der Reich
2015-12-19 10:42:05 Autor: gol
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ale Bombardiery są fatalne - ze względu na co konkretnie?
2015-12-19 11:16:10 Autor: king
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Kolejna dobra wiadomość, oby same takie do końca roku!
2015-12-19 11:47:15 Autor: Avejaa
---.242.138.101
W odpowiedzi na post Stefan banderą:
"@DBme & człowiek małpa
Piętrowe bombardier y KM może są niezawodne, ładnie się prezentują z zewnątrz, ale w środku są fatalne - z punktu widzenia pasażera.
Nie lubię nimi jeździć.

PESA Sundeck jest mi nieznana. Jak mi się napatoczy kiedyś, to ocenię.
Wzorem jest dla mnie Newag Impuls KM - nie dostrzegam żadnej wady i cieszę się, że złożony w swojskim Nowym Sączu w byłym ZNTK, a nie w Görlitz in der Reich"
Co niby w środku jest fatalnego? Że ma więcej miejsca niż Bohun czy SunDeck? Że ma szersze przejścia, schody i 2x szersze drzwi? Fotele są złe? Miejsca mało?

A ja dostrzegam w Impulsach KM wady - w nowym rozkładzie pojawiły się na linii Siedleckiej wiec przejechałem się nimi dłużej niż kawałek do Zachodnie. Tak więc są problemy z głośnością - w całym pociągu z głośnym, świszczącym nawiewem (gdzie jemu do niezauważalnego z Flirta czy Bombardierów) oraz w okolicach wóżków i silników - tarcie kół jest dużo bardziej słyszalne niż we Flircie, do tego sprężarka wydaje bardzo dziwne dźwięki - takie pykanie jakby coś tam cały czas przeskakiwało podczas jej pracy - ciężki mi to określić, musiałbym to nagrać na drugi raz. Owszem, taki Flirt ma z kolei bardzo wyraźny świst powietrza podczas odhamowania i tamta sprężarka jest dosyć głośna, ale summa sumarum jednak Flirt jest cichszy.
I tak na plus, ELFa, "pociągu za drogiego na polski rynek", to nawet bym nie śmiał porównywać xD
2015-12-19 13:14:42 Autor: Stefan banderą
---.dynamic.gprs.plus.pl
@gol & Ave Ja
Bombardier ma niewygodne fotele.
Na górnym pokładzie za bardzo buja na krzywych szynach, a przy oknie to tylko karły mogą tam siedzieć.
Oba pokłady budzą we mnie klaustrofobie, a słupek między oknami obok fotela tylko to pogłębia.

Niech żyje EN 57 z dermą, ew.Impuls i Flirt
2015-12-19 15:16:10 Autor: Avejj
---.242.138.101
W odpowiedzi na post Stefan banderą:
"@gol & Ave Ja
Bombardier ma niewygodne fotele.
Na górnym pokładzie za bardzo buja na krzywych szynach, a przy oknie to tylko karły mogą tam siedzieć.
Oba pokłady budzą we mnie klaustrofobie, a słupek między oknami obok fotela tylko to pogłębia.

Niech żyje EN 57 z dermą, ew.Impuls i Flirt"
A Flirtem i Impulsem to wcale nie buja, wcale. W każdym piętrusie na górze buja mocniej, takie są prawa fizyki. Okna są fajne bo są idealnie wyprofilowane żeby się o nie oprzeć. I jak czujesz klaustrofobie, to dopiero zobaczysz ją w SunDecku xDD

A w ogóle to co złego jest nie tak ze słupkiem pomiedzy oknami? Wolisz siedzieć przy ciemnej ścianie? Chyba lepiej że wagon jest jasny a cały obszar przy siedzeniu to okno, inaczej niż w niektórych wagonach?
2015-12-19 16:10:48 Autor: Cowiek Maupa
---.dynamic.gprs.plus.pl

Cowiek Maupa
@Bohun

Ale Bombardier przejął ten zakład, więc doświadczenie się liczy. W tym samym miejscu od lat 50. ubiegłego wieku nieprzerwanie powstają kolejne piętrusy, każdy czerpiący co najlepsze z poprzednich rozwiązań.

@Avejj
Impulsem prawie wcale nie trzęsie, a i falowniki nie wyją jak w pesie.
2015-12-19 20:35:31 Autor: Stefan banderą
---.75.216.213.in-addr.arpa
@avejj
Wolę patrzeć w okno, a nie w słupek.
Impuls i Flirt nie mają z tym problemów, a bombardier ma.
Ja przypuszczalnie w ogóle nie lubię wagonów piętrowych..
2015-12-20 12:18:44 Autor: Cowiek Maupa
---.dynamic.gprs.plus.pl

Cowiek Maupa
A propo jeszcze nazwy handlowej tych wagonów xD

https://www.youtube.com/watch?v=cXBKwlLz01k

Pozdro dla kumatych.
2015-12-21 13:22:59 Autor: jacekkk
---.pse.pl
Co to za "piętrus" jak więcej niż połowa wagonu to jeden pokład?
2015-12-21 17:27:21 Autor: Elżbieta B.
---.adsl.inetia.pl
Ale jaja!
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 01-02/2019
NUMER 01-02/2019
W najnowszym numerze miesięcznika podsumowujemy 2018 rok na kolei i jak zawsze – stawiamy pytania o przyszłość. Wspólnie z RBF piszemy o konkurencji kolei, a także o potrzebie waloryzacji kontraktów na budowach. Rozmawiamy m. in. z J. Malinowskim, prezesem ŁKA i K. Magierowskim, prezesem KZŁ. Zapraszamy do lektury!

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5