PKP PLK otworzyły oferty w przetargu na wykonanie studium wykonalności modernizacji magistrali nadodrzańskiej. Najważniejsza będzie jakość ofert, a nie ich ceny.
Jak poinformował zarządca infrastruktury, oferty w przetargu na przygotowanie Studium Wykonalności dla realizacji projektu „Prace na linii kolejowej C-E59 Wrocław Brochów/Grabiszyn – Głogów – Zielona Góra – Rzepin – Szczecin Podjuchy” złożyli:
-
Konsorcjum TEC CUATRO S.A. i TRN Ingenieria y Planificacion de Infrastructura S.A. – 3 505 500 zł
-
Egis Poland Inżynieria sp. z o.o. – 5,8 mln zł
-
Getinsa Ingenieria S.L. – 5,959 mln zł
-
Konsorcjum BBF sp. z o.o. i Schuessler – Plan inżynierzy sp. z o.o. – 6,39 mln zł
-
Konsorcjum Ove Arup & Partners Int. Ltd. I Biuro Projektów Komunikacyjnych w Poznaniu sp. z o.o. – 6,495 mln zł
-
WS Atkins – 6 994 213 zł
-
Konsorcjum Sener sp. z o.o., Transprojekt Gdański sp. z o.o. i ZDG Tor sp. z o.o. – 7,275 mln zł
-
URS Polska sp. z o.o. – 7,92 mln zł
(wszystkie ceny netto)
PKP PLK oszacowały koszt wykonania studium na 4 mln zł netto. W tym przetargu najważniejszym kryterium jest wartość techniczna oferty – to 60 proc. punktów. Pozostałe 40 – cena. Po podpisaniu kontraktu wykonawca będzie miał 380 dni na opracowanie studium.