Mostostal Białystok złożył najtańszą ofertę w przetargu na budowę dwóch wiaduktów drogowych, jednego kolejowego oraz przejścia podziemnego w obszarze LCS Działdowo. Oferty złożyło ośmiu wykonawców.
26 lipca 2011 PKP Polskie Linie Kolejowe dokonały otwarcia ofert w przetargu na wykonanie robót budowlanych w obszarze LCS Działdowo. Zakres robót to budowa nowych skrzyżowań dwupoziomowych wraz z infrastrukturą towarzyszącą w ramach projektu „Modernizacja linii kolejowej E 65/ C-E 65 na odcinku Warszawa – Gdynia – obszar LCS Działdowo" POIiŚ 7.1-41.
Ogłoszony w dniu 14 marca 2011 r. przetarg ma wyłonić wykonawcę dwóch wiaduktów drogowych, jednego kolejowego oraz przejścia podziemnego w następujących lokalizacjach:
- wiadukt drogowy w drodze gminnej łączącej miejscowości Kraszewo i Iłowo Osadę,
- wiadukt drogowy w drodze powiatowej w miejscowości Kraszewo,
- wiadukt kolejowy w drodze gminnej prowadzącej od drogi Działdowo – Iłowo do miejscowości Narzym,
- przejście pod torami w miejscowości Narzym.
Najtańszą ofertę złożyło konsorcjum w składzie: Mostostal Białystok Sp. z o.o., VAHOSTAV-SK, na kwotę 43 697 876,36 złotych brutto. Minimalnie droższa jest oferta Strabagu - 43 950 000,00 złotych brutto. Ponadto oferty złożyło: konsorcjum Eurovia Polska S.A. i Eurovia CS; Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych „POL-AQUA" S.A.; Skanska; konsorcjum Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno-Budowlanych EXPORT - PRIBEX Sp. z o.o. i UAB ALKESTA; Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych 7; konsorcjum Sando Budownictwo Polska Sp. z o.o. i Construcciones Sanchez Dominguez - Sando S.A.; konsorcjum Przedsiębiorstwo Usług Technicznych INTERCOR Sp. z o.o. i DROG-BUD Sp. z o.o.. Kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na wykonanie zadania to 69 172 460,00 złotych netto, 85 082 125,80 złotych brutto.