NUMER 01-02/2019
NUMER 01-02/2019
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Konkurencja na kolei
szukaj
Śledź nas:

Nowy symulator dla maszynistów w ramach Demonstratora NCBiR

| Newseria 25.12.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-12-25 19:08:05 Autor: KD
---.dynamic.chello.pl
MSTS zainstalowali by zainstalowali i nie trzeba symulatora.
2015-12-25 22:14:16 Autor: maszynista za dwa trzysta
---.dynamic.gprs.plus.pl
Jak dzięki temu "symulatoru" szkolenie na maszynistów ma odbywać się, cytuję: "szybciej, taniej i bardziej efektywnie"? Przecież zakres i czasookres szkolenia jest dokładnie określony przepisami i nic się symulatorem tutaj nie poprawi. Może on odgrywać bardzo pożyteczną rolę jako narzędzie dodatkowe, ale nie zastąpi nigdy jazdy i obycia się z prawdziwą namacalną koleją. Poza tym podejście aby szkolić "szybciej i taniej" skończy się katastrofą - to nie piekarnia ...
2015-12-25 22:43:40 Autor: mechu
---.243.181.197
Niezły czad!
2015-12-26 00:00:57 Autor: Rysio55
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Słaba grafika, obiekty bez zachowania skali.
2015-12-26 00:45:38 Autor: kazek
---.5-3.cable.virginm.net
Ale graficznie to wygląda jak tania gra komputerowa bo chociaż w z grubsza nawet, oprócz drzewa to realizmu nie widać :/ , pewnie to tylko początek...
2015-12-26 12:01:53 Autor: petek
---.adsl.inetia.pl
Ten ekran to chyba MaSzyna, sądząc po grafice :) Tak pogardzany w Polsce Railworks wygląda sto razy lepiej.
2015-12-26 13:29:49 Autor: Avejj
---.242.138.101
W odpowiedzi na post petek:
"Ten ekran to chyba MaSzyna, sądząc po grafice :) Tak pogardzany w Polsce Railworks wygląda sto razy lepiej."
Co z tego że Railworks ma lepszy silnik graficzny, który kosztował wydawcę gry sporą kasę (bo nie sądzę żeby w obecnych czasach ktokolwiek do gier innych niż wysokobudżetowe budował swój własny silnik jeśli może po prostu kupić gotowy)? Co komu po grafice, skoro jeździ tym się jak samochodem na strzałkach klawiatury w Need for Speedzie?
Taka Maszyna ma archaiczny silnik, ale za to realistyczne zachowanie taboru, wszystkie Angliki i pochodne są praktycznie identyczne z oryginałem, kibelki także, tylko ET22 jest modem Anglika ale i tak jedzie realistycznie.
A Trainz ma z kolei dobrą grafike i łatwy edytor tras - no ale to też robili programiści na etacie, gra kosztowała nowa 50 zł, a nie jak Maszyna za darmo z sieci robiona przez zapaleńców.
2015-12-28 13:39:06 Autor: bio
---.centertel.pl
Kolejna wtopa za dużo PLN...

Gratulujemy!
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Prawo i polityka
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 01-02/2019
NUMER 01-02/2019
W najnowszym numerze miesięcznika podsumowujemy 2018 rok na kolei i jak zawsze – stawiamy pytania o przyszłość. Wspólnie z RBF piszemy o konkurencji kolei, a także o potrzebie waloryzacji kontraktów na budowach. Rozmawiamy m. in. z J. Malinowskim, prezesem ŁKA i K. Magierowskim, prezesem KZŁ. Zapraszamy do lektury!

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5