NUMER 10/2022
NUMER 10/2022
Temat numeru:
InnoTrans 2022
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Najszerszy tramwaj w Polsce – Tramino Olsztyn – zaprezentowany

| wu, Transport-publiczny.pl 19.06.2015 144

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-06-19 18:21:56 Autor: analityk kuuper van basten
---.dynamic.chello.pl
Olsztyn to już prawie Rosja, dlatego nie dziwią szerokie pudła wagonów.
2015-06-19 18:53:42 Autor: Em
---.olsztyn.vectranet.pl
@analityk. Żeby Cię nie zdziwić, to Olsztyn leży na zachód od Warszawy :). Więc z ta Rosją to nie do nas.
2015-06-19 19:47:37 Autor: Deutscher
---.188.101.pools.vodafone-ip.de
Tak, Rosje to ty masz w Bialystoku albo w Lublinie, ale napewno nie w naszym pikenym Ostpreußen :-)
2015-06-20 00:27:51 Autor: mateo630
---.play-internet.pl
Warrrrra od LUBLINA sam jesteś ruski a nie deutscher, pajacu
2015-06-20 04:38:13 Autor: ep40
---.rzeszow.mm.pl
Te Tramino są unikalną konstrukcją wzbudzającą zainteresowanie, oby jeździły bezawaryjnie. Przynajmniej na razie wiadomo, że konstrukcyjnie są przemyślane.
2015-06-20 08:53:59 Autor: analityk kuuper van basten
---.dynamic.chello.pl
@ep40

konstrukcyjnie przypominają popularny w krajach rad tramwaj czechosłowacki KT4, tylko mają o 1 człon więcej. Innymi słowy jak ktoś już napisał pod jednym z wcześniejszych artykułów z technicznego punktu widzenia są to 3 złączone przegubami eNki. Na nowych torach jakoś to się będzie sprawować, ale jak się powyginają, to będzie zgrzyt i telepanie.
2015-06-20 15:24:43 Autor: Deutscher
---.092.208.pools.vodafone-ip.de
@mateo630

Jutro ciebie widze w kosciele....i to na spowiedzi!!!
2015-06-20 18:35:41 Autor: haha
---.g-net.pl
Same volksdojcze na forum. Albo tzw. polniszeidioten. Nie wiadomo, co gorsze, bo oba te rodzaje są bardzo zakompleksione.
2015-06-21 13:33:15 Autor: kali74
---.sgyl.cable.virginm.net
@ "analityk kuuper"

ja myślałem, że ty mądry (czasem) jesteś...a ty jesteś głupi i do tego...ślepy!
2015-06-21 15:36:01 Autor: ep40
---.gdynia.mm.pl
W odpowiedzi na post analityk kuuper van basten:
"@ep40

konstrukcyjnie przypominają popularny w krajach rad tramwaj czechosłowacki KT4, tylko mają o 1 człon więcej. Innymi słowy jak ktoś już napisał pod jednym z wcześniejszych artykułów z technicznego punktu widzenia są to 3 złączone przegubami eNki. Na nowych torach jakoś to się będzie sprawować, ale jak się powyginają, to będzie zgrzyt i telepanie."
W Tramino wózki jednak będą miały skrętność względem pudła której N brakowało (Jena i Brunszwik tak mają chyba, że Olsztyn jest bardziej sztywny o czym nie słyszałem dotychczas). Swing czy Jazz mimo innej budowy i wymiarów pudeł to pod względem oddziaływania wózków z torami przypominają N nawet bardziej niż Tramino przez brak tej skrętności wózków. Człon wiszący w Swingu jest w sumie analogiem części łączącej 2 punkty skrętu w długim przegubie Tramino Brunszwik, różnicę stanowi w sumie tylko długość i odległość punktu skrętu od wózka.
2015-06-22 08:51:07 Autor: Eurotram
---.gdynia.mm.pl
W odpowiedzi na post analityk kuuper van basten:
"@ep40

konstrukcyjnie przypominają popularny w krajach rad tramwaj czechosłowacki KT4, tylko mają o 1 człon więcej. Innymi słowy jak ktoś już napisał pod jednym z wcześniejszych artykułów z technicznego punktu widzenia są to 3 złączone przegubami eNki. Na nowych torach jakoś to się będzie sprawować, ale jak się powyginają, to będzie zgrzyt i telepanie."
Zobaczymy jak będzie z hałasem; powiem szczerze,że jeszcze nie miałem okazji jechać cichym KWP i to (co ciekawe) wszystkie były głośne pomimo dobrze bardzo utrzymanych torowisk (zwłaszcza nad wózkiem napędnym)...
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Zintegrowany transport
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 10/2022
NUMER 10/2022
W najnowszym numerze naszego miesięcznika podsumowujemy targi Innotrans 2022, które na pewno zapadną całej branży w pamięć. Oprócz tego dużo piszemy o logistyce na szlakach do Ukrainy i przyszłości branży kolejowej i budowlanej. Piszemy też o systemie, który zmieni zarządzanie przepustowością na kolei... i o tym jak tę przepustowość na polskich torach likwidowano w ostatnich 30 latach.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5