NUMER 12/2022
NUMER 12/2022
Temat numeru:
Polska-Ukraina
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

MIR analizuje różne obszary integracji biletowej

| ms, Rynek-Kolejowy.pl 25.05.2015 104

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-05-25 10:58:34 Autor: wayfarer
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
czyli w wielkim skrócie: MIR nie robi niczego.
2015-05-25 11:07:39 Autor: antyPLK
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
PR honorują bilety na TLK (miesięczne)
Przy biletach jednorazowych, kupujemy jeden bilet wg taryfy "międzyregionalnej", która byłaby czymś między TLK a R.
Wszystkie spółki lokalne + skm 3to honorują bilety wg TPR przy przejazdach częściowo PR i inną spółką. Jednocześnie przy dłuższych przejazdach honorują taryfę międzyregionalną.

Zajęło mi to minutę .....
2015-05-25 11:44:19 Autor: gb
---.opera-mini.net
Od roku MIR... analizuje. Gratuluję tempa prac...
2015-05-25 12:04:03 Autor: Zetes
---.lebork.vectranet.pl
"Palą lulki i piją winko" (wg. Bieńkowskiej) podobnie, jak ich koledzy odpowiadający za górnictwo w (nie)rządzie? Są kraje, w których udało się rozwiązać ten, zbyt skomplikowany dla "fachowców" z MIR problem!
2015-05-25 12:20:25 Autor: G o r a l
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ale po co mają cokolwiek robić, skoro za pół roku naród wyśle Misię na (nie)zasłużoną emeryturę? ;)
2015-05-25 12:39:10 Autor: Kflik
---.60.129.178
@ antyPLK

Już od dłuższego czasu bilety miesięczne na TLK nie sa honorowane w Regio.
2015-05-25 12:41:25 Autor: Kflik
---.60.129.178
i to teraz skomoplikowane: jak zrobić by PR opłacało się honrować miesięczne na TLK?
Takich biletów będzie całkiem sporo.
Może niech MIR ponosi w zamian koszty przejazdu pociagów PR po ważniejszych liniach kolejowych (stawki PLK)
;)
2015-05-25 13:04:43 Autor: kris kross
---.cm-11-1c.dynamic.ziggo.nl
Prawo powinno zezwalac na wejscie nowym przewoznikom tylko pod warunkiem wlaczenia icy do ogolnokrajowego zintegrowanego systemu sprzedazy biletow.
Najpierw taki system powinien powstac a MIR powinien o takowy zadbac. Tyle o sytuacji w normalnym kraju. U nas jak jest, kazdy widzi.
2015-05-25 13:20:44 Autor: antyPLK
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ja wiem, ale ja podałem swoje założenia. Ja je wymyśliłem w minutę, MIR myśli pół roku ....
2015-05-25 14:54:35 Autor: karo
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ciekawe, czy kiedyś ktoś w Ministerstwie wpadnie na pomysł, żeby stworzyć w Polsce internetową wyszukiwarkę połączeń dla wszystkich przewoźników, pokazującą przy okazji skomunikowania. Taką jaką od lat mają Czesi, a także Niemcy dla poszczególnych landów.

Pewnie nie, bo wtedy wyszłoby czarno na białym jak beznadziejny mamy transport publiczny w Polsce.
2015-05-25 15:18:03 Autor: wyborca
---.158.222.88
Już nie długo...Jesień będzie gorąca. Bul już poza boiskiem.
2015-05-25 15:21:03 Autor: HH
---.dip0.t-ipconnect.de
Ludzie, o czym my tu mowimy..
w Polsce kilka miast sasiadujacych ze soba nie moga sie dogadac, aby powstal wspolny bilet, aby mieszkancy mieli udogonienie..

W Europie takie wspolne bilety sa juz od 30 lat.. to pokazuje jak nasza Polska jest daleko za muzynami.

Wspolne bilety nawet obowiazuja na przygraniczach, gdzie mozna kupic nilety miesieczne, czy dzienne na wszystko co porusza sie komunikacja miejska inkl w tych miastach: pomiedzy Austra (Salzburg) - Bawaria, Francja (Strausburg)- Offenburg, Szwajcaria (Basel) - Niemcy (Weil am Rhein) itd...

Nie wspomnie juz o samych Niemczech, tu nawet nie byloby do pomyslanie aby kupowac 2 bilety bo jedno miasto nie umie sie dogadac z drugim.


Zachecam do odwiedzin np. Niemiec, czy Austrii, aby dowiedziec sie jak funkcjonuje takie wspone finansowanie, a nie na nowo odkrywac ameryke i potem powiedziec.. nie da sie.. to jest typowy Beton Polski !!!!
2015-05-25 15:51:26 Autor: analityk kuuper van basten
---.dynamic.chello.pl
Nie prościej napisać, że sprawa jest po tylu latach rozdziału taryfowego niezmiernie trudna, nie znają rozwiązania, więc nic nie robią?
2015-05-25 17:31:06 Autor: mmm
---.dynamic.gprs.plus.pl
Na jesień będzie nowa siła ludzi nieskorumpowanych i patriotów. Powoli sondaże internetowe przełożą się na rzeczywistość. Cała szaja przywiązana i powiązana z PO już się bardzo boi. Na razie nie boją się PiSowcy, bo jeszcze nie zauważyli, że ta nowa siła, reprezentowana przez niepodatne na telewizyjne bzdury orszaki młodych ludzi niedługo przejmie władzę i rozliczy starą bandę złodziei. Za te bzdury MIR też odpowie. Odpowiecie niewolą i majątkiem. Niektórzy życiem za to co robicie mi, mojej rodzinie, znajomym i rodakom.
2015-05-25 21:44:04 Autor: jurasN
---.icpnet.pl

jurasN
@ karo
Ja niekiedy używam tego "wynalazku": e-podroznik.pl
Na moje potrzeby sprawdza się :)
2015-05-25 22:33:59 Autor: olek33
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ jurasN:

Tyle że e-Podróżnik jest prywatnym przedsięwzięciem i wielu przewoźników w nim nie ma. Spróbuj znaleźć kombinowane połączenie (z kilkoma przesiadkami).
2015-05-26 07:34:08 Autor: Gierek
---.10.1.25

Gierek
MIR nie robi nic, od roku analizują w tych biurwach czy napić się teraz kawki czy herbatki. Powinien być określone konkretne terminy, do kiedy analiza, do kiedy projekt, do kiedy wdrożenie projektu w życie. A tu się niby analizuje, pierdoły opowiada, a miesiące lecą i pensje wpadają. NIEROBY.
2015-05-26 11:37:15 Autor: Kflik
---.60.129.178
Rozwiązania mogą być proste, jak tu napisano już.

- Obniżenie cen na krótkich odcinkach w TLK do poziomu ofert (na danym odcinku!) w regionalnych, TLK moga byc nawet symbolicznie(!) droższe lub tańsze. Nie musi być nawet wspólnego biletu - wystarczy, że jak ktoś ma zły bilet w pociągu to mu go wymienią (bez konieczności zakupu nowego).

- Wspólne bilety OKRESOWE (kwartalne, miesięczne, tygodniowe, weekendowe, może dobowe). To jest kluczowe, tu trzeba się dogadać.

[Jakaś rekompensata dla tego kto honoruje bilety innego przewoźnika, nie musi być koniecznie w gotówce, może podwykonawstwo na części trasy itp?
Np. w TLK honorowane bilety na Regio,w zamian część kursów regionalnych jest wykonywane przez TLK na końcówkach tras np. Kraków - Krynica TLK jedzie jako regio/przyspieszony. Tam gdzie jest podwykonawstwo honorowane są bilety jednorazowe obu przewoźników]

- Wspólna taryfa do celów przesiadek ze zmianą przewoźnika. Nie musi być bardzo niska, może być liniowa (stała stawka za kilometr).
2015-05-26 11:39:11 Autor: Kflik
---.60.129.178
@Gierek

Pani minister już opisała metodę działania, na jednej z taśm.
"siedzą, piją, luilki palą" w skrócie.
Czyli wiedzą.
Tak jak Sikorski wiedział, że państwo istnieje tylko teoretycznie za jego(!) także rządów.
i co? i im to pasuje.
"ale jaja, ala jaja, ala jaja - on ciągle nas popierają"
2015-05-26 16:00:18 Autor: jurasN
---.icpnet.pl

jurasN
@olek33
Znajduję :)
2015-05-27 21:39:50 Autor: olek33
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Fajnie, ale znajdowanie to za mało. Spróbuj znaleźć.
2015-05-31 16:36:11 Autor: ...
---.0.92.162
czyli póki co nie zrobili NIC!
2015-06-02 11:25:07 Autor: Marcysia
---.153.109.58
ale fajnie
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Prawo i polityka
PARTNER DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 12/2022
NUMER 12/2022
Tematem grudniowego numeru są polsko-ukraińskie relacje kolejowe. Analizujemy to, co dzieje się obecnie na granicy, a także perspektywy rozwoju transportu kolejowego dla dwóch krajów. Gratką numeru jest rozmowa z byłym prezesem Kolei Ukraińskich - Wojciechem Balczunem. Sporo miejsca w numerze poświęcamy trudnej sytuacji na rynku wykonawców, wobec ciągłego braku unijnych środków na modernizację infrastrukturę i taboru.

Wiele miejsca poświęcamy efektom debat na kolejnym listopadowym Kongresie Kolejowym. Rozmawiamy też z prezydentem Poznania o przyszłości transportu w tym mieście. Niezwykle ciekawy jest tekst Michała Szymajdy, który opisał eksperyment jaki miał miejsce na jednej z polskich uczelni, gdzie studenci próbowali kupować bilety kolejowe na rozmaite relacje z Polski za granicę. Jak im poszło?

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5