NUMER 10/2022
NUMER 10/2022
Temat numeru:
InnoTrans 2022
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Massel: Rozwój w rewitalizacjach

| Newseria 05.03.2015 136

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-03-05 10:16:42 Autor: emigrant
---.111.17.205.ntlworld.ie

emigrant
łapka w górę!
2015-03-05 10:27:16 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
Tyle że takt godzinny jest
1. kosztowny - i nie zwróci się poza aglomeracjami
2. niewygodny - na liniach jednotorowych nie ma gdzie się minąć, albo trzeba czekać w przypadku opóźnienia puciongu z drugiej strony
2015-03-05 10:56:13 Autor: adam1234
---.adsl.inetia.pl
Czy promowanie A. Massela przez Rynek Kulejący oznacza, że wraca on do łask i senior Syryjczyk widzi go w nowym rozdaniu po wyborach na jakimś stanowisku rządowym lub w czapie PKP?

screen wpisu zachowuję
2015-03-05 10:56:55 Autor: SR
---.dab.02.net
Popieam rewitalizacje lini 341, Dzierzoniow - Bielawa. Odcinek ma tylko 6km, a ok 30 tys. miasto zyska polaczenie z Wroclawiem, a Wroclaw z Gorami Sowimi. Warto dodac, ze pociagi z Wroclawia swoja stacje koncowa maja w Dzierzoniowie.
2015-03-05 10:59:36 Autor: huciński (PL)
---.dynamic.chello.pl
Czy aby na pewno rewitalizacja = rozwój ?
Czy tylko utrzymanie "status quo", ewentualnie, przywrócenie stanu rzeczy sprzed jakiegoś okresu czasu ?
Wydaje się że rozwój wiąże się z czymś nowym, lepszym, czymś co do tej pory było nie dostępne dla użytkowników, a nie reanimacją starych form.

???
2015-03-05 11:23:11 Autor: mathewicforum
---.centertel.pl
@Andrzej Massel:

Panie doktorze, jak przemówić do władz Małopolski i Śląska, że rewitalizacja (rehabilitacja) to nie to samo co mo(r)dernizacja? Jak im pokazać, że rewitalizacja może być szybka, tania i przynieść bardzo dobre efekty, nie tylko zwiększenia prędkości? Jak w końcu wytłumaczyć w/w włodarzom, że pieniądze z RPO są to pieniądze zachodnich(!) podatników ofiarowane(!) nam w konkretnym celu i ściśle określonym podziale?

A jeśli jakiś marszałek jest baaardzo pogniewany na dyrektora IZ w PLK na swoim terenie, czy on może wskórać w centrali PLK w W-awie, aby przysłali kogoś bardziej rozumnego?
2015-03-05 11:53:59 Autor: Kflik
---.60.129.178
@aron mędrzec parczewski

jesteś idealnym przykładem na kolejowy niedasizm:>

Jakoś w innych krajach da się i podniesione przez Ciebie kwestie nie są żadnym problemem. Tylko w Polsce ZA DUŻO Aronów pracuje na kolei.

Zwiększenie częstotliwości (btw w aglomeracjach takt 1h to za mało) musi oczywiście wiązac się ze zmianami w PLK i zasadami ustalania i opłacania stawek PLK - wtedy dwa razy więcej kursów to wcale nie będzie dwa razy wyższe koszta.

Likwidacja pociągów (i rzadko kursujące pociągi) nie ma sensu ekonomicznego!
2015-03-05 14:45:38 Autor: .Piotr
---.imir.agh.edu.pl
Aronku drogi, oczywiście, w pewnych przypadkach masz rację. Jeśli "modernizację" jednotoru robi się tak, jak na linii 71, gdzie na niemal 70 km są trzy (!) mijanki, bo pozostałe dwie zlikwidowano właśnie w raamch tejże modernizacji, to tam się żadnego taktu nie da zrobić.
Ba, już przy kilku marnych parach pociągów są kłopoty z konstrukcją rozsądnego rozkładu jazdy, o czym pisał RK:
http://www.rynek-kolejowy.pl/54760/podkarpackie_gorszy_rozklad_jazdy_miedzy_stalowa_wola_a_rzeszowem.html

Nie wspominając o tym, jak to się koncertowo sypie przy opóźnieniach.
2015-03-05 16:31:37 Autor: Nick
---.free.aero2.net.pl
Rewitalizacja linii Sucha Beskidzka Żywiec jest konieczna!
Dzięki niej Śląsk zyska o wiele szybsze niż przez Kraków połączenie z Zakopanym.
Kraków szybkie połączenie ze Słowacją.
Potrzebne jest tylko współdziałanie Marszałków województw Śląskiego i Małopolskiego.
Wierzę, że się uda!
2015-03-05 17:57:38 Autor: mariusz karski
---.dynamic-ra-2.vectranet.pl
A kiedy 140km/h z Bydgoszczy do Torunia?

Pisano o tym wielokrotnie. Sieć już wisi na 140km/h. Nic tylko podnieść prędkość i założyć rogatki na 4-5 przejazdach
2015-03-08 12:30:28 Autor: tfanatic
---.189.0.198
Dobre podczas gdy Chiny budują nowe linie kolejowe po 450km/h już nawet z Pekinu do Moskwy czeka modernizacja do tego typu standardu 450km/h to u nas w Polsce ledwo dochodzimy do standardu KDP z Japonii ze srodka lat 80 na 200km/h brawwa Panowie Politycy a już myslalem ze nie zmarnujecie tych swoich piniedzorow w jakies stare ruskie magistrale znaczenia Panstwowego bo Panstwo w tym kraju nie myśli co będzie za 20-30lat .
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 10/2022
NUMER 10/2022
W najnowszym numerze naszego miesięcznika podsumowujemy targi Innotrans 2022, które na pewno zapadną całej branży w pamięć. Oprócz tego dużo piszemy o logistyce na szlakach do Ukrainy i przyszłości branży kolejowej i budowlanej. Piszemy też o systemie, który zmieni zarządzanie przepustowością na kolei... i o tym jak tę przepustowość na polskich torach likwidowano w ostatnich 30 latach.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5