NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Łódzkie: ŁKA nie powiększy zaplecza na Widzewie. Zbuduje nowe

| Roman Czubiński 11.02.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2015-02-11 10:53:19 Autor: wuj SAM
---.opera-mini.net
Zle oszacowali projekt, skoro juz teraz mowia o wiekszym zapleczu i dodawaniu czlonow do juz jezdzacych Flirtow.
2015-02-11 10:59:01 Autor: scorpio
---.icpnet.pl
Powinni dogadać się z PKP Cargo celem wykupienia części szopy na Olechowie. Miejsca jest dosyć czego przykładem jest Zbąszynek gdzie połowę szopy na grupie towarowej ma Cargo a połowę KW.
2015-02-11 11:19:24 Autor: Jan
---.warszawa.mm.pl
Czy ŁKA zrobiła rachunek ekonomoczny związany z kosztami utzymania dwóch baz obsługowych dla tak (w sumie) niewielkiej liczby pociągów?
Metro w Warszawie wszystkie pociągi obsługuje w jednej bazie na Kabatach. I tak będzie nawet po kolejnej rozbudowie II linii z 7 do 13 stacji.
2015-02-11 11:28:58 Autor: korni
---.play-internet.pl
@Jan

Tu chodzi też o to, że kilkanaście zmodernizowanych en57 będących w posiadaniu Marszałka zostanie zabranych wkrótce PRom i przekazanych ŁKA, a w kontrakcie ze Stadlerem od początku było ustalone że będą tam oni serwisować tylko swoje pojazdy.
2015-02-11 11:52:08 Autor: pispupil.
---.smrw.lodz.pl
W odpowiedzi na post scorpio:
"Powinni dogadać się z PKP Cargo celem wykupienia części szopy na Olechowie. Miejsca jest dosyć czego przykładem jest Zbąszynek gdzie połowę szopy na grupie towarowej ma Cargo a połowę KW."
Dawniej staraliśmy się wejść w układ z CARGO na Olechowie.
Ceny i warunki ze spotkania na spotkanie rosły.
Hale stały bezproduktywne.
Czy wejdą w układ? Ludzie pozostali ci sami.
2015-02-11 13:08:50 Autor: d3
---.158.219.157.pat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Na Janowie to tylko mogą wyremontować hale i wstawić nowe maszyny (PR-y) zabrały swoje od Dzikowic dla zmodernizowanych kibli jak znalazł. Na Olechów jest po prostu za daleko to 2 x10 km codziennie dla każdego składu.
Pomysł z dodatkowym członem nie jest najlepszy - takie małe pociągi są także potrzebne na trasę do Łowicza i Kutna, natomiast do Sieradza czy Skierniewic EN 57 to minimum.
2015-02-11 13:10:58 Autor: nera
---.toya.net.pl
Może zbudować takie zaplecze w okolicach części towarowej stacji na Żabieńcu? Miejsca dość, spora bocznica (w większości już nie używana) jest...
2015-02-11 13:33:48 Autor: Paweł R
---.toya.net.pl
ŁKA obsługuje łódzką kolej obwodową? Wolne żarty. Kilka kursów dziennie totalnie nieskomunikowanych z innymi połączeniami. Dostanie się z Chojen lub Kaliskiego do Koluszek graniczy z cudem - może ze 2-3 dogodne połączenia na dobę są. Zgierz ważniejszy...
2015-02-11 21:58:17 Autor: Bozia
---.as13285.net

Bozia
Miejsc trochę się znajdzie, jako choćby proponowane Stadlerowi pod Flirty dla PIC - Janów, Dąbrowa Przemysłowa, tereny po lokomotywowni Łódź Kaliska, tereny na Olechowie.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS