NUMER 07-08/2021
NUMER 07-08/2021
Temat numeru:
Renesans nocnych pociągów
szukaj
Śledź nas:

Łódź: Urząd Miasta jest gotów dopłacić do stacji Łódź Centrum

| Roman Czubiński 26.06.2015 154

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-06-26 08:34:14 Autor: łłnn
---.google.com
Świetne wieści. Tunel jest bardzo ważną inwestycją, ale konieczne są w nim odpowiednio gęsto rozmieszczone przystanki dla kolei aglomeracyjnej - podobnie jak w Lipsku, gdzie również tunelem jeżdżą różne rodzaje pociągów, a w ścisłym centrum przystanki są co 300 metrów!
2015-06-26 09:15:17 Autor: p.
---.dynamic.chello.pl
@ łłnn

Nie przesadzaj z tymi 300 metrami w Lipsku! To kompletna bzdura!
Stacje w lipskim tunelu rozmieszczone sa co ok 700 metrow.
https://de.wikipedia.org/wiki/City-Tunnel_Leipzig
2015-06-26 12:31:20 Autor: gość
---.internetdsl.tpnet.pl
I dobrze. Widać władza i decydenci muszą czuć na plecach oddech mieszkańców, żeby przygotowywać projekty dobrze, a nie po najmniejszej linii oporu. Niejedną inwestycję kolejową zabiła już byle jaka dokumentacja przygotowana byle jak przez firmę wyłonioną zgodnie z kryterium najniższej ceny, byle jak odebrana przez urzędników przy zerowym zaangażowaniu polityków, bo "byleby coś się działo."
2015-06-26 12:55:15 Autor: d3
---.146.96.180.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Władze Łodzi to niech lepiej dopłacą do budowy stacji metra pod stacją kolejową Łódź Centrum bo akurat jest to miejsce zarezerwowane od 50 lat na stację metra linii północ -południe nie wyobrażam sobie kosztów budowy stacji metra poniżej stacji PKP(-16m) Władze łódzkie (PO) są krótkowzroczne działają byle nałapać punktów do jesiennych wyborów.
2015-06-26 13:29:25 Autor: zyczliwy
---.dynamic.chello.pl
Hehe, Bużałek ekspertem. Toż on najprostszej rzeczy nie potrafi policzyć tylko wrzeszczeć potrafi. Dlaczego nie pytacie prawdziwych fachowców jak np. dra Jacka Wesołowskiego?
2015-06-26 15:01:51 Autor: Tomek Janiszewski
---.static.ip.netia.com.pl
POwierzcie budowę tego tunelu Trupolowi. Wtedy będziecie mogli obiecankować co najmniej do końca stulecia.
2015-06-26 17:29:38 Autor: Bozia
---.as13285.net

Bozia
W odpowiedzi na post zyczliwy:
"Hehe, Bużałek ekspertem. Toż on najprostszej rzeczy nie potrafi policzyć tylko wrzeszczeć potrafi. Dlaczego nie pytacie prawdziwych fachowców jak np. dra Jacka Wesołowskiego?"
[Admin: zmoderowano]
2015-06-26 21:03:37 Autor: Ave Ja
---.242.138.101
"metro w Łodzi" xDDDDD
2015-06-27 02:46:16 Autor: Bozia
---.as13285.net

Bozia
W odpowiedzi na post Ave Ja:
""metro w Łodzi" xDDDDD"
Podziemna kolej miejska.
2015-06-27 23:21:36 Autor: łłnn
---.google.com
@p.:

Co 600 metrów. 300 metrów to była literówka. Odstęp między końcami peronów w Lipsku to 460 metrów.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07-08/2021
NUMER 07-08/2021
Europejska może niezbyt szybko, ale dość konsekwentnie zmierza w kierunku gospodarki przyjaznej dla środowiska i nieuzależnionej od paliw kopalnych. Oczywiście największe znaczenie mają tu zmiany w energetyce, ale i do transportu przykłada się bardzo dużą wagę. Stąd od lat realizowane są projekty promujące rozbudowę infrastruktury kolejowej czy rozwijające transport publiczny. Jednym z małych kroków prowadzących do ograniczenia emisji ma być także ograniczenie ruchu lotniczego na rzecz kolejowego – tam, gdzie jest to możliwe. Oczywiście na niektórych trasach „wystarczy” wybudować koleje dużych prędkości, ale przy większych odległościach alternatywą mają być pociągi nocne. Na razie pojawiają się pierwsze po latach nowe dalekobieżne nocne połączenia – plany są bardzo ambitne, ale czy okażą się skuteczne? 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5