NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Łódź: Stacja Centrum może powstać bez wyburzeń. Potrzebne dodatkowe badania

| Roman Czubiński 07.08.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2015-08-07 12:54:56 Autor: Bozia
---.as13285.net

Bozia
Pomiędzy Zieloną a Wólczańską jest teren dobry pod stacje, gdzie dziś jest skwer. (a raczej sralnik)
2015-08-07 13:26:43 Autor: klops
---.dynamic.gprs.plus.pl
Przecież wyburzenie tych ruin przyniesie miastu same korzyści. Przynajmniej Łódź przestanie być uważana za najbrzydsze miasto Polski....
80% tych kamienic i tak nie nadaje się nawet do remontu, więc nie ma nad czym się zastanawiać
2015-08-07 14:00:41 Autor: bdf
---.static.ip.netia.com.pl
Zapraszam do Łodzi w celu weryfikacji w/w śmiesznych założeń ;)
2015-08-07 15:34:25 Autor: criss
---.46.186.19
polecam: http://uml.lodz.pl/miasto/rewitalizacja_i_zabytki_/prezentacja_amazing_city_lodz__ostatnie_nieodkryte_miasto/
wystarczy obejrzeć tę "Ładną stronę miasta" by zobaczyć wyjątkowe i piękne miasto w środku Polski.
2015-08-07 16:05:40 Autor: pykaczu
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
W odpowiedzi na post klops:
"Przecież wyburzenie tych ruin przyniesie miastu same korzyści. Przynajmniej Łódź przestanie być uważana za najbrzydsze miasto Polski....
80% tych kamienic i tak nie nadaje się nawet do remontu, więc nie ma nad czym się zastanawiać"
Liczne kamienice stanowią największą wartość architektoniczną i urbanistyczną Łodzi. świadczą o tożsamości tego miasta i nieprawdą jest, że nie nadają się do remontu. Za najbrzydsze miasta uważane są takie, gdzie zabytkowa zabudowa została zniszczona, a na miejscu starych dzielnic wybudowano ohydne blokowiska.
2015-08-07 20:51:48 Autor: Kość
---.dynamic.gprs.plus.pl
No sorry! Albo zabytkowe kamienice albo stacja w centrum miasta. Na coś trzeba się zdecydować.
2015-08-07 21:32:51 Autor: Przewodnik
---.icpnet.pl
W odpowiedzi na post pykaczu:
"Liczne kamienice stanowią największą wartość architektoniczną i urbanistyczną Łodzi. świadczą o tożsamości tego miasta i nieprawdą jest, że nie nadają się do remontu. Za najbrzydsze miasta uważane są takie, gdzie zabytkowa zabudowa została zniszczona, a na miejscu starych dzielnic wybudowano ohydne blokowiska."
W Łodzi jest wiele pięknych kamienic, wiele też jest bardzo nijakich. Problem leży w tym, że te piękne kamienice są położone przy bardzo nie malowniczych ulicach co rzutuje na odbiór całego śródmieścia i miasta- zła urbanistyka.
2015-08-08 11:02:25 Autor: Adam Zz
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
To właśnie bezmyślne wyburzenia za PRLu wraz z poszerzaniem dróg i rozwalaniem skrzyżowań przerwało ciągłość urbanistyczna w Łodzi. W Krakowie poza SM też jest wiele za zaniedbanych kamienic jednak miasto przez zwartość zabudowy nie robi takiego przykrego wrażenia jak Łódź. Dosyć wyburzen!
2015-08-08 15:43:27 Autor: życzliwy
---.dynamic.chello.pl
Oprócz stacji Centralnej na Łódzkiej średnicy powinny być jeszcze trzy nowe punkty handlowe. Przystanki pod wiaduktem Kopcińskiego i Centrum oraz stacja pl. Hallera gdzie byłoby odgałęzienie wylotów na Żabieniec i Kaliską.
Tym co twierdzą, że się nie da przypominam, że tunel w Lipsku ma nachylenie torów do 40 promili. Przystanek Centrum powinien być pod Zieloną między Piotrkowską a Zachodnią. Tym, którzy myślą o stacji Centrum z pominięciem Piotrkowskiej chyba pomieszało się w głowach. 90% ludzi Łódź kojarzy się z Piotrkowską a urzędnik, który tego nie wie nie rozumie co jest ważne.
2015-08-09 13:59:05 Autor: pistolet_prezesa
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Dokładnie, cieszę się, że jest głos rozsądku. Wyburzenia nie są żadną receptą, ani rozwiązaniem, tylko rezultatem złej urbanistyki i przyczyną brzydoty. W Łodzi najwięcej złego uczyniły bezładne poszerzenia dróg i rozerwanie ciągłości ulicznych pierzei. Miasto powinno dążyć do jak najszybszego załatania dziur w zabudowie. A funkcjonalną stację na pewno DA SIĘ zaprojektować bez uszczerbku dla architektury - przykładów z cywilizowanego świata nie brakuje.
2015-08-09 17:09:38 Autor: Krzysiek
---.galatea.pl
Dajcie jeszcze mniejszą czcionkę, naprawdę ....
2015-08-09 20:35:06 Autor: Bozia
---.as13285.net

Bozia
Rozbiórki w obrębie strefy wielkomiejskiej nie wchodzą w grę.
2015-08-10 09:03:50 Autor: Zbrojmistrz
---.242.40.164-rev.hti.pl
W Łodzi nie ma strefy wielkomiejskiej. Taka ilość piętrowych kamienic jest dobra dla 20 tyś. miasteczka.
2015-08-10 14:22:24 Autor: criss
---.46.186.19
powinienem nie zauważać durnego wpisu "Zbrojmistrza" ale... kłamstwo i kalumnie bez odpowiedzi żyją jako "prawda".
cóż więc. : "w zachowanej, autentycznej tkance strefy wielkomiejskiej Łodzi znajduje się 4 tysiące frontowych kamienic, różnorodnych i interesujących architektonicznie z tysiącami detali i ozdobników. Do tego dochodzi 27 pałaców i 47 willi fabrykanckich niemal w samym centrum miasta oraz ok. 300 obiektów fabrycznych".
znaczne obszary tej strefy są wpisane na listę "pomników historii", wraz ze starym miastem w Krakowie czy kopalnią w Wieliczce.
nie dla "Zbrojmistrza" to a dla tych, co w Łodzi nie byli.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS