NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

KW: Drobne korekty rozkładu, nieco więcej pociągów w godzinach szczytu

| pr, Rynek Kolejowy 21.11.2014 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2014-11-21 08:28:52 Autor: diablak
---.212.79.9
czy Rynek Kolejowy nie ma korektora artykułów? Chcę wierzyć że to tylko przejęzyczenie...
"...(licząc także pociągi Przewozów Regionalnych, które odcinek Poznań – Mogilno obsługują wspólnie z PR)..."
a może Przewozy Regionalne i PR to coś innego...
2014-11-21 09:27:29 Autor: KB
---.158.222.144
Po zakończeniu remontu 2,5 szlaku (Środa - Pierzchno, Krzesiny - Starołęka, Pierzchno - Kórnik(połowa do Gądek), czas przejazdu ze Środy do Poznania wydłużył się o kilka minut - do 40 minut w nowym rozkładzie. Aktualnie poranne pociągi miały w rozkładzie czas przejazdu poniżej 40 minut.

Powodem jest, że ktoś wolał remontować do końca tego roku tor 2 i peron w Starołęce a także odbierać konstrukcję mostu zamiast dokończyć szlak do Gądek. Przecież most i tak będzie skończony w końcu przyszłego roku i po co na szybko przez niecały miesiąc remontować . A tak tegoroczne pieniądze by nie przepadły
2014-11-21 09:29:44 Autor: KB
---.158.222.144
Oczywiście to niecałe 40 minut dla rannych pociągów to tylko teoretycznie, bo aktualnie wszystkie pociągi są opóźnione, ze względu na konieczność dyktowania rozkazów szczególnych. Nie działa od dłuższego czasu SBL miedzy Pierzchnem a Gądkami bo chyba wykonawcą z podwykonawcą (widać tam samochody firmy TRANS-TEL) nie mogą z nią sobie poradzić.
2014-11-21 10:55:40 Autor: Robert S.
---.icpnet.pl
Jeszcze jedna pomyłka - na trasie do Wągrowca. NIe będzie tak, jak piszecie, iz przybędzie jeden pociąg. Przybędzie ich więcej - odsyłam do rozkładu na stronach PLK!
2014-11-21 16:09:55 Autor: MichalSroda
---.31.199.94.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Jakie 40 minut ze Środy do Poznania od nowego rozkładu? Z tego co widziałem, to najszybciej 36 minut więc tak lepiej jak obecnie około 45 minut. Poza tym tor 2 na Starołęce i tak nie jest używany od momentu zamknięcia tego samego toru na moście nad Wartą. Po skończeniu wszystkich robót w tym roku, zostanie do zrobienia tor 2 od połowy odcinka Kórnik-Gądki do Gądek, bo obecnie ma być zrobiony do granicy IZ Ostrów z IZ Poznań. Natomiast co do SBL to grzebią przy niej, ponieważ niedługo zostanie zlikwidowana stacja Kórnik i zostanie posterunek odstępowy.
2014-11-21 21:07:57 Autor: KB
---.icpnet.pl
@MichalSroda

Troszkę się mylisz - wg PLK, rozkład ważny od 14 XII 2014 do 14 III 2015 - ze Środy w kierunku Poznania z żaden pociąg REGIO nie jedzie poniżej 40 minut.

Obecnie wg rozkładu pociągi są wytrasowane poniżej 40 minut np. 5.31 (Ś) - 6.09 (P). Oczywiście teoretycznie, bo czas przejazdu był dłuższy,np. przez złą organizację - pociąg często zjeżdżał w Gądkach z 2 na 1 a w Krzesinach z 1 na 2, mimo, iż szlak w 2 był wolny.

W temacie toru nr 2 na Starołęce, chodziło mi o to, że mógł on poczekać do przyszłego roku, a z pieniędzy tegorocznych można było ogłosić przetarg chociaż na cześć reszty odcinka Kórnik - Gądki.
2014-11-22 11:09:57 Autor: mharm
---.icpnet.pl
Droga Redakcjo!
Na linii Poznań - Wągrowiec przybędzie nie 1 pociąg, ale 5 par pociągów. Tak więc zmiany na tej linii nie są symboliczne lecz znaczące, bo powodują, że pociągi kursować będą co ok. 1 godzinę. Może warto dokonać autokorekty artykułu i podać dane zgodne z rozkładem jazdy KW 2014/15.
2014-11-24 08:48:21 Autor: ziomej
---.centertel.pl
a w relacji Pzn - Konin/Koło/Kłodawa/Kutno nadal wielkie g...
Linia z v max = 160 km/h, jedno z najbogatszych województw i liczba pociągów jak w podlaskim.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Pasażer
PARTNER DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS