NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Król: Nie można dopuścić do zmniejszenia roli kolei na Kujawach

| pr, Rynek Kolejowy 11.08.2014 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2014-08-11 09:55:49 Autor: Kolwjarzyk
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Marszałek musi odejść!!!!!!!!!!!!! i to jak najszybciej
Precz ze szkodnikiem!!!!!!
2014-08-11 10:10:50 Autor: aron mędrzec parczewski
---.play-internet.pl
2 razy większa od Brodnicy Łomża nie ma kolei i ludzie jakoś żyją. Normalnie Brodnica się zakorkuje na amen bez tych paru pucionguf na dzień he he he
2014-08-11 10:19:11 Autor: Kolejorz91
---.opera-mini.net
Choć nie jestem za żadnym politykie, ale pana posła z PiSu popieram. Walczmy razem o rozwój kolei na kujawach! ;-)

Niech władze Kujaw nie likwidują pociągów Grudziądz-Brodnica!

DYMISJA pomysłodawców tego durnego planu transportowego!!! Bo będą tego czynu żałowali!
2014-08-11 10:34:09 Autor: EU07-106
---.azoty.pulawy.pl
@mędrzec octowo-musztardowy
wiele miast kilkakrotnie większych od partaczewa też nie ma tyle buszów i jakoś żyjom:)
2014-08-11 10:42:55 Autor: aron mędrzec parczewski
---.play-internet.pl
Z Brodnicy ludzie jeżdżo głuwnie do Torunia a nie do Grudziondza
2014-08-11 10:50:01 Autor: aron mędrzec parczewski
---.play-internet.pl
ewentualnie można zostawić szynobus dowożący do Jabłonowa na puciongi do Torunia

Brodnica 5.40 - Jabłonowo 6.00
Jabłonowo 7.00 - Brodnica 7.20
Brodnica 7.30 - Jabłonowo 7.50
Jabłonowo 8.30 - Brodnica 8.50
Brodnica 9.10 - Jabłonowo 9.30
Jabłonowo 10.00 - Brodnica 10.20
Brodnica 10.30 - Jabłonowo 11.50
Jabłonowo 12.05 - Brodnica 12.25
Brodnica 14.40 - Jabłonowo 15.00
Jabłonowo 16.00 - Brodnica 16.20
Brodnica 16.25 - Jabłonowo 16.45
Jabłonowo 17.00 - Brodnica 17.20
Brodnica 19.10 - Jabłonowo 19.30
Jabłonowo 19.50 - Brodnica 20.10
2014-08-11 12:02:29 Autor: ziomej
---.182.253.25.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Ma rację ten poseł - w żadnym wypadku nie dyskredytuje go to, że jest z PIS-u bo wypowiada się merytorycznie.

Marszałek jest jaki jest - dość średni z dobrymi i złymi stronami - w pewnych względach przewyższa średnią marszałkowską w innych wyraźnie dołuje. Jego krytyka po oczyszczeniu z tzw. bydgosko-toruńskiej nienawiści nie jest tak duża jak wielu innych marszałków. Tak naprawdę to jeszcze na ten temat poważnie się nie wypowiedział albonic mi o tym nie wiadomo i sądzę, że wiedzony politycznym przedwyborczym nosem zanotuje wkrótce odpowiednie wystąpienie mówiące o tym, że plan rzeczywiście jest lipny. Druga strona czy na pewno będzie to reakcja czy z góra przygotowana sytuacja obliczona na efekt PR-owy.

Bydgoszcz - Kcynia powinna być oczywiście priorytetem i sztandarowym projektem, który marszałek mógłby wykorzystać politycznie zamykając buzie takim demagogom jak Jasiakiewicz, bo o ile przewozy aglomeracyjne BiT to projekt stopniowy i jego efekty będa tak naprawdę widoczne za 5-7 lat to utworzenie regularnych przewozów (czyli min. 11-12 par w takcie z podwyższeniem szczytowym) z Kcyni do Bydzi daje potężny efekt praktycznie w ciągu kilku tygodni.
2014-08-11 12:10:33 Autor: renata29
---.esnet.pl
nie mozna do tego dopuscic!!!

W przypadku trasy kolejowej Kutno - Toruń Główny jest MASAKRA...

Jest zaledwie 5 polaczen regionalnych w tym 4 - ARRIVA RP i 1 - PR FLISAK.

A z Włocławka do Torunia jest AŻ 13 kursów pociagów regionalnych...

Przez taki chaos nie ma czym wracac z pracy
2014-08-11 12:55:51 Autor: MMM
---.dynamic.mm.pl
Kujawsko-pomorskie i tak jest do tyłu. Pomorski urząd już dawno zlikwidował większość tras w Borach Tucholskich i południowych Kaszubach, a jak wynika z nowego rozkładu jazdy, planuje rozwalić pozostałe. Tu liczy się tylko PKM, na którą sam marketing przewyższa chyba utrzymanie niejednej trasy w Borach Tucholskich, wyjątkowo (dziwnym trafem!) opłacalna i nagłaśniana odbudowa linii do Bytowa (podczas gdy istniejące linie do większych miejscowości się nie opłacają) oraz relacje na wschód i północ od Trójmiasta. Sami sobie strzelają w kolano, bo zamiast rozwijać PKM na południe, jednocześnie udrażniając zawalony dojazd z południa do Trójmiasta przez Tczew (sporo osób nawet z Bydgoszczy jeździło by bezpośrednio na gdańskie lotnisko), pociągi będą kończyć trasę w przeciętnej wielkości Kościerzynie (no i Bytowie!) co może sprawić, że inwestycja za grubą kasę będzie niewypałem. O odcinaniu od cywilizacji mieszkańców mniejszych miejscowości w powiecie kościerskim, chojnickim, starogardzkim czy tucholskim nie będę nawet wspominał.
2014-08-11 16:50:57 Autor: a po co
---.play-internet.pl
A po co utrzymywać przewozy na siłę? Dotować to z budżetów województw jak jest nieefektywne ekonomicznie? Do tego ładować mld zł w tory?
Ludzie i tak wolą jeździć autobusami albo autami więc nie widzę sensu trzymania kolei na takich trasach.
2014-08-11 19:20:09 Autor: hl8
---.dynamic.gprs.plus.pl
Ludzie się bogacą na turystach przyjeżdżających pociągami.
Nie będzie pociągów nie będzie turystów nie będzie bogacenia nie będzie samochodu będzie lament gdzie jest pociąg?
2014-08-11 20:10:45 Autor: patryk
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Do MMM
Piszesz takie głupoty, ze aż trudno czytać. Rzeczywiście w woj. Pomorskim juz wcześniej zrezygnowano z kolei na szeregu linii kolejowych z powodu ich złego stanu technicznego. Ale jest to jedyne województwo, ktore za własna kasę odbudowuje linie kolejowa tzw PKM. Ponadto rewitalizowanym jest linia na Hel i do Koscierzyny oraz do Kartuz. W następnych latach przyjdzie czas na kolejne linie regionalne tj. 207 Malbork- Grudziądz, 405 Szczecinek - Słupsk -Ustka. Jednak sypie sie linia z Koscierzyny do Chojnic, z Chojnic do Szczecinka oraz Odcinek z Leborka do Łeby. Ponadto nie mozna zapomnieć o linii z Tczewa przez Chojńice do Piły. Pojazdy spalinowe mogą rozwijać V = 120 km/h a na liniach max to 100 km/h, a reguła to 50 - 80 km/ h. Obawiam sie iż województwo nie podoła samo takim wyzwaniom. Czy jechać do Bytowa - nie wiem. Ale na pewno warto pojechać do Sierakowic. To jest właściwy kierunek. O głównych ciagach nie będę sie wypowiadać bo te lonie sie obronią. Obawiam sie iż nie obroni odcinek Malbork - Prabuty - Iława, gdyż po likwidacji mijanek rozkład jazdy poc. Regionalnych to katastrofa.
2014-08-11 21:58:41 Autor: MMM
---.dynamic.mm.pl
Do Patryk
Sorry, z 201 zrezygnowano z powodu złego stanu technicznego??Akurat ta linia jest w stanie bardzo przyzwoitym, lecz od lat pociągi na węźle w Kościerzynie praktycznie się mijały - przyjeżdżał pociąg z Bydgoszczy/ Czerska, a 5 minut wcześniej odjeżdżał pociąg do Gdyni. Wielokrotne prośby, interwencje, monity lokalnych samorządów czy prywatnych osób o lepsze skomunikowanie odbijały się jak groch o ścianę. Sam w ostatnim zdaniu piszesz, że Malbork-Prabuty może się nie ostać z powodu fatalnego rozkładu. A czy tego samego nie zrobiono z linią do Wierzchucina, do Czerska, a teraz nie próbuje się wygasić popyt na Kościerzyna-Chojnice?? Doskonały, znany od lat sposób - obrzydzić jak się da, a potem mieć pretekst do likwidacji. Bo przrcież każdy, kto w tv usłyszy, że pociągiem jeżdziło 5 osób to się popuka w czoło, mało kto jednak zada sobie na tyle trudu, żeby zbadać przyczynę tak niskiej frekwencji. Na 201 jeszcze nie tak dawno jeździły Su45 z zestawem wypełnionych po brzegi piętrusów. Arriva też myślała o komercyjnym wykorzystaniu tej trasy, to o czymś świadczy. Ale z Wierzchucina do Kościerzyny i z powrotem, w dodatku o godzinie 10.30 to naprawdę nikt, poza obsługą nie pojedzie, jeżeli nie będzie miał możliwości kontynuacji jazdy do Gdyni (jakoś do Bydgoszczy zawsze składy były dobrze skomunikowane).
201 jest w stanie bardzo dobrym i mogłaby być doskonałą obwodnicą dla odcinka Maksymilianowo-Tczew- Gdańsk, doskonałym przedłużeniem na południe PKMki, sporo osób dojeżdżałoby tez z kujawsko-pomorskiego bezpośrednio na gdańskie lotnisko (planuje się nieśmiało modernizację tej linii dla ruchu towarowego). Tymczasem marszałek wespół z PR bardzo ciężko pracowali nad zawieszeniem połączeń na tej linii, a w tej chwili nie istnieje ona w jakiejkolwiek strategii transportowej województwa. Jedyny dojazd z południa kraju do aglomeracji trójmiejskiej to droga przez Tczew. Nie krytykuję budowy PKM, ale nie można wszystkiego stawiać na jedną kartę. Tym bardziej, że otwarcie na południe byłoby wielkim uzupełnieniem budowanej PKM.
Poza tym generalnie potwierdzasz to, co pisałem wyżej - dobija się wszystkie linie na południu województwa.. Winni temu to są i marszałek jako organizator i PR jako przewoźnik i PLK jako zarządca infrastruktury.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Prawo i polityka
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS