NUMER 01-02/2019
NUMER 01-02/2019
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Konkurencja na kolei
szukaj
Śledź nas:

Koleje Śląskie wjadą do Czech... i sprzedadzą wspólnie bilety

| Koleje Śląskie 21.10.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-10-21 14:43:43 Autor: Gość
---.net.e-net24.pl
Pociągi z Czech wydłużyć do Bielska-Białej , mieszkańcy Żywca ,Bielska - Białej , i wszystkich okolicznych miast z przyjemnością będą korzystać z tych połączeń tak jak i Czescy obywatele , Bardzo wiele ludzi przekracza na dzień dzisiejszy granicę i korzysta z Czeskich kolei by dostać się w głąb kraju np do Pragi czy Ostrawy gdzie co weekend bardzo wiele młodzieży udaje się na imprezy lub całkiem turystycznie .

Wytrasujcie pociągi Bielsko- Biała - Cieszyn - Frydek Mistek , gwarantuję obładowane pociągi .
2015-10-21 14:47:43 Autor: gość
---.net.e-net24.pl
Niech władzę Bielska -Białej coś zrobią w temacie chociaż weekendowe połączenia na próbę do Czech , jest pole do popisu , moim zdaniem nie ważne jest aż tak ze pociągi wolno jadą tą linią , ważne jest to by do jechać do Czech !
2015-10-21 14:57:50 Autor: Kflik
---.60.129.178
Brakuje jeszcze przyspieszonego Katowice ok 7 rano - Zebrzydowice - Ostrawa który umożliwiłby sensowny dojazd na przesiadki. Powrót ok 20.

Na chwilę obecną najszybszy dojazd do Czech i na Slowację to autobusu Leo lub busy Tiger (te jadą bezpośrednio także z Gliwic, Rybnika, Bytomia, Pyrzowic)
2015-10-21 15:22:35 Autor: Gość
---.net.e-net24.pl
Moim zdaniem wjazd przewożnika CD do Polskiego Cieszyna to trochę nie przemyślane , połączenie zyska sukces gdy pociągi dotrą do Bielska- Białej miasta 200 tysięcznego w okolicy którego są jeszcze inne miasta .Moim zdaniem Pociąg Bielsko -Biała -Cieszyn-Frydek Mistek miały by świetne obłożenie , dla tego że były by skomunikowane z pociągami Katowice - Żwardoń . Żywiec -Katowice . oraz Kraków -Bielsko -Biała i z wszystkimi pociągami PKP ICC które kończą trasę w Biesku -Białej przez co podróżni z wszystkich stron mogli by korzystać z tych pociągów do naszych sąsiadów , przez co by zachowano ciąg komunikacyjny do Czech .
2015-10-21 15:34:37 Autor: Pn11
---.3s.pl
Całkiem niezła oferta. W stosunku do tego, co było to nawet kosmos. I gościu - żadnych połączeń do BB z prędkością 20 km/h! To tylko wyrzucenie pieniędzy i zniechęcenie ludzi.
2015-10-21 15:48:10 Autor: Oczym
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
O czym wy piszecie, ludzie?

Czeski Cieszyn-Cieszyn i Chałupki-Bogumin to wzajemna rekompensata KŚ i CD za jeżdżenie po drugiej strony granicy. I tak musiałoby być, aby nikt nikomu nie musiał za nic płacić. A że dodano do tego wzajemne uznanie pewnych biletów, to tylko się cieszyć.

Natomiast opowiadanie typu do Bielska czy gdziekolwiek, to musiałoby wiązać się z zupełnie innym sposobem rozliczania za jeżdżenie po drugiej strony granicy.
2015-10-21 15:49:45 Autor: Gość
---.net.e-net24.pl
Ważne by dojechać , jak mam iść pieszo albo stopem , to mogę jechać 20 byle dojechać . A ta linia jest bardzo potrzebna i każde miasto ma prawo do kolei i transportu tak jak jest w Czechach .
2015-10-21 15:53:49 Autor: Gość
---.net.e-net24.pl
Rozliczania , przeliczania , naliczania dajcie sobie siana , płace podatki mam prawo do pociągów . A wy wszystko odgradzacie , za jakiś czas wszyscy więcej przez to stracimy , turystyka , itd wszyscy stracimy , bo nie będzie jak dojechać do mniejszych miast !! Każdy człowiek ma prawo do kolei .
2015-10-21 16:14:30 Autor: Gillotyne
---.centertel.pl
Zaczynam wierzyć w tę spółkę. Powoli, ale dźwignie się z roku na rok do góry. Widać, że prócz KD, także i KŚ wreszcie należycie postrzegają swojego sąsiada zza miedzy. I dobrze! Tak 3mać. Brakuje jeszcze czegoś co Żyliny i umowy z ZSR na Słowacji. W sumie, dobra informacja.

Żeby tak jeszcze tabor jeździł czystszy :D.
2015-10-21 16:25:06 Autor: abc
---.play-internet.pl
Miejmy tylko nadzieję, że nie puszczą tam tych wypożyczonych z PR drewnolino w agonalnym stanie ....
2015-10-21 16:46:19 Autor: ja
---.multi.internet.cyfrowypolsat.pl
Nic innego nie ma pozwolenia na wjazd do Czech(przypominacie sobie przeciąganie elfów do bohumina?) Inne pojazdy KŚ. nie mają dopuszczenia odpowiednika polskiego UTK na wjazd na terytorium Czech. Niestety tylko EN 57z tego co wiadomo z zamkniętymi obiegami WC tam będą jeździć
2015-10-21 17:27:06 Autor: Szpagin
---.kopnet.pl
@abc: niestety, ale będą to kible. Początkowo te od PR, w przyszłości mają je zastąpić EN57AKŚ. Kiedy? Nie wiadomo.
2015-10-21 17:30:31 Autor: gosciowa
---.146.7.168.nat.umts.dynamic.t-mobile.pl
---.net.e-net24.pl

naprawde nie musisz pisac pieciu komentarzy zeby caly swiat dowiedzial sie ze chcial bys pociagi z bielska do cieszyna wystarczylo raz o tym napisac a nie piec razy
2015-10-21 17:42:38 Autor: SP45-116
---.dynamic-ww-3.vectranet.pl
A co z EC z Chałupek do Bohumina? Będzie niezła siara, bo pewnie jak zwykle czeskie kasjerki będą sprzedawać przejściówki, a prestiżowe konduktorki będą miały wonty.
2015-10-21 18:19:57 Autor: toms
---.dynamic.chello.pl
na szczęście nie wszystkie pociągi to PKP
2015-10-21 19:18:27 Autor: świstak
---.centertel.pl
Ja nie rozumiem jednego. Wreszcie zaczyna się coś dziać. Wreszcie będzie można dojechać z Katowic i większej części województwa śląskiego do Czech. Wreszcie będą temu towarzyszyć ciekawe promocje, a tu niektórzy zawodzą o pociągach z Cieszyna do Bielska... Przecież tam już chyba nawet torów nie ma, a ci chcą pociągów... Czy piszą to jacyś dyletanci czy szaleńcy?
2015-10-21 19:39:55 Autor: z torów plk
---.icpnet.pl
Byle te przejściówki nie kosztowały 10 zł ( jak w PR)
2015-10-21 19:47:03 Autor: Lint
---.leon.com.pl
@gość - czy ty masz coś z histeryka? Co kogo obchodzi linia Bielsko-Cieszyn która w tej chwili nie nadaje się w ogóle do jazdy?! Naprawdę wypada się cieszyć, że pociągi z Czech będą wydłużone do Cieszyna, a z Polski do Bohumina. Jedyne co mi się nie podoba to, że będzie ich za mało. W każdym razie nareszcie mieszkańcy Polski którzy nie chcą korzystać z drogich pociągów EC, rowerzyści, turyści, studenci itd będą mieli fajną i dogodną możliwości dojazdu pociągiem do czeskiego węzła jakim jest Bohumin. Wielu na to czekało latami...
2015-10-21 20:27:47 Autor: gość
---.net.e-net24.pl
Podbeskidzie tak samo by chciało mieć dogodny dojazd koleją do Cieszyna I Czech ,w tym regionie tak samo są duże miasta , nie tylko na Katowicach świat się kończy .
2015-10-21 21:07:01 Autor: Lint
---.leon.com.pl
@gość - Podbeskidzie ma dojazd do Cieszyna z przesiadką w Czechowicach i to w zupełności wystarczy. I tak te pociągi które są jeżdżą prawie puste... :/
2015-10-21 21:40:05 Autor: gość
---.net.e-net24.pl
Oczywiście że puste Czechowice -Dziedzice mają 40 tysięcy mieszkańców tylko więc wcale się nie dziwie . Bielsko -Biała 200 tyś i okoliczny Żywiec i okolice kolejne 100 tysięcy .Osoby z Cieszyna nie mają po co jeżdzić do Cieszyna bo tam nic nie ma poza kopalnią i małym centrum . Ludzie z Cieszyna większość spraw załatwiają w Bielsku -Białej , Bardzo wiele studentów z Bielska uczy się w Cieszynie i odwrotnie . Cieszyn - Czechowice- Dz nie ma sensu .
2015-10-21 22:32:53 Autor: Lint
---.leon.com.pl
@gość - naucz się pisać na temat! Artykuł nie jest o linii Cieszyn-Bielsko tylko o nowej taryfie w pociągach które fizycznie będą jeździć od grudnia, a nie w formie marzeń, gdybań i wirtualnej rzeczywistości. Połączeń kolejowych Cieszyn-Bielsko i nie ma i raczej nie będzie. Są z Czechowic do Cieszyna i z tego powinieneś się cieszyć zamiast narzekać i pisać od rzeczy.
2015-10-22 01:16:16 Autor: wojtus
---.dynamic.gprs.plus.pl
[Admin: zmoderowano]

wprowadzenie pociągu cieszyn-czeski cieszyn to nie jest wielka rewolucja potrzeba połączeń do bielska ale wy jesteście za głupi żeby to zrozumieć...
2015-10-22 06:23:05 Autor: aron mędrzec parczewski
---.nette.pl
Cieszyn jest zbyt mały miastem żeby puciongi miały sens ekonomiczny. No i jest pokręcony przebieg linii kolejowych.

Gdyby była linia kolejowa z Cieszyna do Katowic przez Jastrzębie i Żory to pewnie byłaby większa szansa na ich zapełnienie. Ale teraz jak do Katowic trzeba jeździć na okrętkę przez Czechowice to nie ma to sensu ekonomicznego. Puciong z Cieszyna do Czechowic jedzie ponad godzinę, tam trzeba się przesiąść na puciong i jechać kolejną godzinę do Katowic. Absurd.
Wsiadając w busa w Cieszynie po godzinie jazdy jesteś pod Mikołowem.
2015-10-22 17:01:21 Autor: Paulla
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Popieram kolegę!!! Powinni przedłużyć pociągi do Bielska i Żywca nie są to miasta z małą liczbą ludności. Dużo osób by na pewno z tego skorzystało chociażby rodzice z dziećmi bo przecież dla nich pociąg to frajda bądź jakaś paczka znajomych skumałaby się na wycieczkę do Czech a jak się słyszy, że tu przesiadka i tu to średnio się uśmiecha.

Wierzę w tą spółkę i jestem zadowolona, że się tak rozwija :) może w przyszłym roku pomyślą coś o tym tak jak o zapomnianej trasie do Żyliny :)
2015-10-22 20:27:28 Autor: Lint
---.leon.com.pl
@Paulla - ale przecież jeśli ktoś chce zrobić dziecku frajdę nie musi z nim jechać do Czech... Z Żywca można się przejechać na wycieczkę do Zwardonia czy Czadcy, a z Bielska np. do Wadowic. Do wycieczek z dziećmi nie są potrzebne pociągi po linii Bielsko-Cieszyn która nie nadaje się do ruchu bez remontu za gigantyczne pieniądze których w budżecie PKP nie ma.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Pasażer
PARTNER DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 01-02/2019
NUMER 01-02/2019
W najnowszym numerze miesięcznika podsumowujemy 2018 rok na kolei i jak zawsze – stawiamy pytania o przyszłość. Wspólnie z RBF piszemy o konkurencji kolei, a także o potrzebie waloryzacji kontraktów na budowach. Rozmawiamy m. in. z J. Malinowskim, prezesem ŁKA i K. Magierowskim, prezesem KZŁ. Zapraszamy do lektury!

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5