NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Każda gmina chce Pendolino u siebie

| Rynek Kolejowy/DGP 12.08.2014 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2014-08-12 10:04:21 Autor: Róg
---.leon.com.pl
Zawiercie - miasto w którym największym pracodawcą pozostał Urząd Miejski... Kogo tam byłoby stać na Pendolino??? W ogóle Pendolino nie powinno zatrzymywać się w żadnym mieście poniżej 50 tys. mieszk.!
2014-08-12 10:05:16 Autor: franek
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Przed wyborami .............
2014-08-12 10:10:24 Autor: Wykolejeniec
---.175.202.244
We Włoszczowej, nie Włoszczowie.
2014-08-12 10:11:29 Autor: zagłębiok
---.centertel.pl
Brawo dla Opoczna!
2014-08-12 10:32:40 Autor: soad
---.dynamic.chello.pl
koniecznie na stacji Katowice-Bogucice i Łaziska Górne
oraz Sosnowiec Południowy
:):):):)
2014-08-12 10:33:31 Autor: 2iom
---.29.248.98
@Wykolejeniec:

We Włoszczowie, tak samo jak w Częstochowie, czy Wschowie.
2014-08-12 10:38:01 Autor: Kielczanin
---.CNet.Gawex.PL
@Wykolejeniec, „we Włoszczowej” to jest niepoprawne. To tak jakbyś mówił „w Warszawej.” Jak najbardziej poprawna jest wersja „we Włoszczowej.”
Pozdrawiam.
2014-08-12 10:49:59 Autor: jacek243
---.209.8.132
@Róg
Idąc Twoim trybem postępowania Pendolino powinno bez postoju minąć Malbork a zatrzymać się w Legionowie.
2014-08-12 10:52:55 Autor: mik
---.leon.com.pl
Niektórzy mówią 'w Częstochowej' ?! to i we 'Włoszczowej'.
2014-08-12 11:19:09 Autor: Trako
---.gliwice.vectranet.pl
bez postoju minąć Malbork a zatrzymać się w
Legionowie
I pewnie było z 3 razy tyle klientów do trójmiasta niż przeciwnie bo legionowo to bogate miasteczko gdzie mieszkają ludzie mobilni a malbork nic nie ujmując to nie ma znaczenia
2014-08-12 14:21:32 Autor: inzynier
---.158.217.45.pat.umts.dynamic.t-mobile.pl
Czyli bedziemy miec nowa klase pociagow: Pospieszny Premium:))))
Buachachachaaa
2014-08-12 15:56:40 Autor:
---.tktelekom.pl
Zaraz... Zastów, Słominiki, Miechów, Kozłów koniecznie.
2014-08-12 16:13:56 Autor: MSW
---.246.238.90
Jeszcze trochę i z pendolino będzie "osobowy"... Miasta powyżej 100.000 mieszkańców to minimum a optymalnie to 150.000 w których powinien się zatrzymywać pendolino. Twardo bez znieczulenia... albo skaczemy w przyszłość albo nie...
2014-08-12 16:28:09 Autor: Bozia
---.144.150.241

Bozia
Opoczno może i nie chce postoju Pendolino, co nie zmienia faktu, że prawnie musi. Według zapisów umowy o dofinansowanie z dotacji regionalnej, Pendolino ma obowiązek zatrzymać się choć raz na terenie województwa, przez które przejeżdża. (w tym wypadku łódzkiego)
2014-08-12 17:07:11 Autor: Włoszczowa Kraków
---.dynamic.gprs.plus.pl
na terenie każdego? To dlaczego Pendolino do Krakowa nie zatrzyma się we Włoszczowie? Chyba nie znasz prawdziwych zapisów umowy
2014-08-12 17:19:50 Autor: Fry
---.play-internet.pl
Czyli chca z niego zrobic biturbo kibel premium? Moze niech sie zatrzymuje co 3km... Idea polaczen KDP jest aby tych zatrzyman bylo jak najmniej a ow pociag jechal co najmniej 100km bez zatrzymania. Kiedys jak projektowali Y to wielu twierdzilo ze Lodz jest za blisko Warszawy zeby potrzebna tam byla stacja KDP. No a dzis prosze, Pierdziszewo, Wygwizdowo Wielkie, Wypizdow Maly, Zadupie Polnoc, Ch...nia Poludnie wszedzie ma stawac pendo... Brawo nie rozwinie nawet juz I tak absurdalnej dla niego predkosci 160 za to rozwinie mega 110 gora I to na chwile miedzy przespieszaniem I hamowaniem. Ciekawe czy z choc polowy proponowanych stacji znajdzie chociaz 1 pasazer (w koncu bilet bedzie kosztowal krocie w porownaniu do tskiego TLK) czy beda to bezsensowne postoje.
2014-08-12 19:40:39 Autor: ziuru
---.net-bis.eu
poprawnie jest w Włoszczowie.To tak samo jak by była Warszawa w Warszawie a nie we Warszawej
2014-08-12 20:00:00 Autor: Bozia
---.144.191.253

Bozia
W odpowiedzi na post Włoszczowa Kraków:
"na terenie każdego? To dlaczego Pendolino do Krakowa nie zatrzyma się we Włoszczowie? Chyba nie znasz prawdziwych zapisów umowy"
Gdyż zatrzyma się w relacji do Katowic, co jest już spełnieniem warunków umowy.
2014-08-12 22:28:16 Autor: Seba
---.151.78.143
A ile razy dziennie Pendolino będzie tam jeździć? Powinno być jedno połączenie najszybsze, zatrzymujące się tylko w Gdyni, Gdańsku (Głównym a nie 3x), Warszawie, Katowicach, Krakowie, Opolu i Wrocławiu i inne zatrzymujące się na większej ilości stacji. Wszystko chyba nie musi stawać w Malborku czy Iławie - no, chyba że przewidziano jedno połączenie.
2014-08-12 22:42:16 Autor: ccc
---.dynamic.mm.pl
Jak tak dalej będzie zamiast EIC Premium, będziemy mieli TLK Premium.
2014-08-13 07:55:02 Autor: Kolejarz realista
---.adsl.inetia.pl
Wprowadzić opłaty klimatyczne dla pendolino jadącego przez daną gminę :-)
2014-08-13 08:06:14 Autor: dżejsek
---.internetdsl.tpnet.pl
Pendolino, to takie małe KDP. Ono nie będzie od wożenia ludzi, tylko od dodawania sobie prestiżu. Nikt nie musi wsiadać, ani wysiadać, nie o to chodzi. Chodzi o to, żeby stawało u nas, a już najlepiej, żeby stawało u nas, a u sąsiada nie.
2014-08-13 09:10:26 Autor: Ppp111
---.multimo.pl
Problemem jest struktura rodzajów pociągów.
W Niemczech jest mniej więcej tak:
“ICE sprinter” – nie zatrzymują się nigdzie po drodze, ale jest icgh tylko kilka na cały kraj.
“ICE” – zatrzymują się w największych miastach i na dworcach węzłowych, zwykle co stokilkadziesiąt km, pojedyncze na mniejszych stacjach.
“IC” - zatrzymują się w dużych i średnich miastach, zwykle co kilkadziesiąt kilometrów.
“RE” – zatrzymują się co kilkanaście kilometrów, czyli częściej od naszych TLK, co nie przeszkadza im utrzymywac średniej prędkości powyżej 60-70km/h!
ZATEM:
Pendolino, jako ICE powinno zatrzymywać się tylko w największych miastach i na stacjach węzłowych.
IC “wagonowe” – powinny uzupełniać sieć Pendolino, zatrzymując się także na stacjach pomijanych przez Pendolino.
Tym sposobem Ciechanów, Sosnowiec i inne miasta mające po kilkadziesiąt tysięcy mieszkańców zyskałyby pociągi ekspresowe na swoich stacjach bez spowalniania Pendolino.
Pozdrawiam.
2014-08-13 11:37:33 Autor: Małopolanin
---.116.200.90
Po raz kolejny zwracam uwagę na fakt, iż podobno branżowy portal Rynek Kolejowy nazywa stację Opoczno Południowe przystankiem (sic!).

A co do meritum - wystarczy spojrzeć kto jest autorem tego artykułu w DGP. Tak, to ten sam pan, który rozpowszechnił nieprawdziwą informację (chociaż wg niego została ona potwierdzona w "trzech kolejowych źródłach") o tym, że "pociąg [Pendolino] podczas prób w Warszawie zahaczył o słup na Dworcu Centralnym i o urządzenia przytorowe". Po tej oczywistej kompromitacji, pan Konrad Majszyk nadal brnie w pisanie prześmiewczych artykułów na temat Pendolino. Niemniej jednak, dziwię się, że branżowy portal Rynek Kolejowy, cytuje tak skompromitowane źródło jakim niewątpliwie jest DGP i Konrad Majszyk.
2014-08-13 13:07:59 Autor: Zbych
---
Żeby to miało sens na trasie Gdynia - Warszawa - Katowice/Kraków. Zrobić 2 typy Pendolino, jeden całkowicie bezpośredni z postojowymi Gdynia, Sopot, Gdańsk, Warszawa Wschodnia, Centralna, Zachodnia i potem dopiero Katowice/Kraków. I drugi typ z postojem w Tczewie (Bydgoszcz Chojnice), Malbork (Elbląg), Iława (Olsztyn) ew Działdowo, i potem cała reszta.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Biznes
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS