Konsorcjum firm w składzie: Przedsiębiorstwo Budownictwa Specjalistycznego "Transkol" oraz Track Tec Koltram, wyremontuje fragment linii kolejowej nr 95 Kraków Mydlniki - Podłęże. Wartość projektu to ponad 16 mln 92 tys. zł. brutto.
Zamówienie, poza pracami budowlanymi, obejmuje m. in.: wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie niezbędnym dla przygotowania i wykonania robót budowlanych (projektuj-buduj), opracowanie kosztorysów na etapie wykonywania dokumentacji, uzyskanie w imieniu zamawiającego decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszenie robót, własnym staraniem i na własny koszt, wymaganych przez przepisy Prawa Budowlanego dla realizacji robót, wykonanie robót budowlanych w oparciu o dokumentację projektową z obsługą geodezyjną i geotechniczną w zakresie niezbędnym dla właściwego wykonania tych robót, a także dostarczenie zamawiającemu dokumentacji powykonawczej i geodezyjnej inwentaryzacji. Również w ramach projektu ma być opracowany projekt regulacji osi toru w planie i profilu na podstawie pomiarów bezpośrednich w terenie.
W postępowaniu oferty złożyły również firmy: Przedsiębiorstwo Napraw i Utrzymania Infrastruktury Kolejowej w Krakowie, Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury oraz konsorcjum firm: NDI SA i Construcciones y Promociones Balzoa (Hiszpania).
Kompleksowa wymiana toru nr 2 na linii nr 95 Kraków Mydlniki – Podłęże km 1,980 – 7,700 oraz toru nr 1 w km 31,443 – 32,370 wraz z remontem 13 szt. obiektów inżynieryjnych realizowana jest w ramach zadania „Wykonanie robót budowlanych na linii nr 95 Kraków Mydlniki – Podłęże związanych z odbudową skarp nasypów oraz modernizacją 8,3 km nawierzchni kolejowej i remontem 14 szt. obiektów inżynieryjnych.