NUMER 07-08/2021
NUMER 07-08/2021
Temat numeru:
Renesans nocnych pociągów
szukaj
Śledź nas:

Jest umowa na odcinek Warszawa - Czachówek

| Leonard Dolecki, Rynek Kolejowy 27.07.2015 261

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-07-27 14:54:05 Autor: WYBORY
---.static.ip.netia.com.pl
Tylko PAMIĘTAJCIE
BY JEHAĆ DO CZACHÓWKA te 160 macie głosować na nas, NA MNIE
na jedyną słuszną partię, a obiecuje Wam
2015-07-27 15:04:05 Autor: dumny polak
---.play-internet.pl
Brawo pesa niech żyje nam nasz dumą narodowa na 160kmh tabor i tramwaje.
2015-07-27 15:19:53 Autor: k
---.medius.pl
"Trwa też prace na stacji Radom, która będzie dokończona pod koniec." - fantastyczne zdanie...
2015-07-27 15:27:17 Autor: Pn11
---.3s.pl
"Prace w Piasecznie mają ruszyć jeszcze w tym roku" - a Katowice - Kraków?
2015-07-27 15:57:30 Autor: vvde
---.devs.futuro.pl
ale trzeba przyznać, że przedstawiciele PKP PLK S.A. wyglądają jak studenciaki po zaliczonym egzaminie (tak, to Ci po lewej ;) )
2015-07-27 17:51:42 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
2017... 2018 ... 2071... 2081...

Ta linia nie zostanie zrobiona do 2050. Stawiam skrzynkę wódki do 1 piwa...
2015-07-27 19:13:45 Autor: pwlk
---.play-internet.pl
Z Okęcia do Czachówka to jakieś 1/4 trasy do Radomia. Będą to dłubać dwa lata. Czyli jak dobrze pójdzie to do Radomia będzie przed końcem 2023. Szwagier ma koparkę i pięć łopat. Chętnie zatrudnimy się jako podwykon.
2015-07-27 20:43:52 Autor: rafkam
---.dynamic.chello.pl
"Prace w Piasecznie mająruszyć jeszcze w tym roku"... chyba sobie żarty stroją! Dziś podpisano umowę, powinny być już gotowe wszystkie plany, harmonogramy zamknięć itp. Przecież wiedzieli doskonale, że ta umowa będzie podpisana wcześniej czy później. Dlaczego to wszystko nie zostało jeszcze przygotowane, tak, aby najpóźniej od września ruszyć z pracami w terenie? Później to już zima idzie. Ale i tak trzeba się cieszyć, że do modernizacji już bliżej niż dalej:-)
2015-07-27 22:58:16 Autor: pwlk
---.play-internet.pl
@rafkam
Harmonogram zamknięć przewidywał rozpoczęcie prac od połowy stycznia 2015. W dodatku na dłuższym odcinku bo aż do Chynowa. Pozycje 165-175:
http://www.plk-sa.pl/files/public/user_upload/pdf/Reg_przydzielania_tras/Regulamin_2014_2015/P_14-15_Z_5_w.0.pdf
2015-07-27 23:37:47 Autor: Malopolanin
---.116.200.66
@pwlk

Te harmonogramy od kilku lat żyją swoim życiem.
2015-07-28 08:25:10 Autor: szermer
---.net.pulawy.pl
Cześć optymiści cierpiący na upośledzenie braku wyobraźni. Proponuje wam nauczyć si od nowa piosenki, której słowa zaczynają się "za trzydzieści parę lat jak dobrze pójdzie..."
2015-07-28 11:15:05 Autor: gustaw
---.dynamic.chello.pl
POwinni zacząć remont od Czachówka do Warki bo tam już nie ma po czym jechać
2015-07-28 11:29:21 Autor: analityk kuuper van basten
---.dynamic.chello.pl
Czachówek, to brzmi dumnie! Sukces na skalę europejską! I to już za 2 lata! Pomkniemy do Czachówka z oszałamiająca prędkością i z piskiem kół stalowych na szynach żelaznych zmniejszymy swą rączość do 30 km/h.
2015-07-29 10:14:55 Autor: saracen75
---.215.47.81
kilka cytatów z tego epokowego wydarzenia:
"Po przebudowie Piaseczno stanie się dużym węzłem komunikacyjnym" z tego co kojarzę to zostanie tylko dobudowany pomiędzy torami 1 i 2 tor postojowy dla składów osobowych.... i to chyba powoduje że Piaseczno to już duży węzeł komunikacyjny... :):)

"Nie mamy jeszcze dokładnego planu ale przewidujemy...." rozumiem że nie było czasu się tym zająć bo kierownicy kontraktów dłubią w nosie albo płaczą że muszą do Wawy codziennie dojeżdżać...

a pozostały odcinek Czachówek-Warka jednak na dwa odcinki? P&B? podział na loty BC+DE? przytaczane terminy realizacji są NIErealne.... dlaczego ? Pan Prezes jest chyba jest nieświadom ile czasu trwa uzyskanie decyzji Środowiskowej (która wygasła w kwietniu) i PnB w MUW? no i należałoby z urzędu wykluczyć z walki o te zakresy biura projektowe z lotów A i F.....

mimo wszystko IRR17 trzymam za Was kciuki...
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07-08/2021
NUMER 07-08/2021
Europejska może niezbyt szybko, ale dość konsekwentnie zmierza w kierunku gospodarki przyjaznej dla środowiska i nieuzależnionej od paliw kopalnych. Oczywiście największe znaczenie mają tu zmiany w energetyce, ale i do transportu przykłada się bardzo dużą wagę. Stąd od lat realizowane są projekty promujące rozbudowę infrastruktury kolejowej czy rozwijające transport publiczny. Jednym z małych kroków prowadzących do ograniczenia emisji ma być także ograniczenie ruchu lotniczego na rzecz kolejowego – tam, gdzie jest to możliwe. Oczywiście na niektórych trasach „wystarczy” wybudować koleje dużych prędkości, ale przy większych odległościach alternatywą mają być pociągi nocne. Na razie pojawiają się pierwsze po latach nowe dalekobieżne nocne połączenia – plany są bardzo ambitne, ale czy okażą się skuteczne? 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5