Partnerzy serwisu:
Zintegrowany transport

Integracja taryfowa na linii 356 z Poznania do Murowanej Gośliny

Dalej Wstecz
Data publikacji:
04-02-2015
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Michał Szymajda

Podziel się ze znajomymi:

ZINTEGROWANY TRANSPORT
Integracja taryfowa na linii 356 z Poznania do Murowanej Gośliny
Niewiele brakuje, by nazwać modernizację linii kolejowej 356 na odcinku z Poznania do Wągrowca modernizacją wzorcową, jeśli chodzi o wykorzystanie jej potencjału przez przewoźnika. Teraz, po integracji taryfowej kilku gmin przy linii 356 z Poznaniem, kolej będzie mogła jeszcze lepiej wykorzystać swój potencjał.

Od 1 stycznia, dzięki wejściu gmin Czerwonak i Murowana Goślina do systemu poznańskiej komunikacji miejskiej, Koleje Wielkopolskie zostały wprzęgnięte w system dojazdowy do Poznania, który do tej pory gwarantowały także autobusy kursujące pomiędzy gminami a stolicą województwa.

Mieszkańcy miejscowości położonych przy linii 356 w obu gminach mają teraz możliwość skorzystania z jednego biletu łączonego, który pozwala oszczędzić na wydatkach. Bilet w ramach oferty Bus+Tramwaj+Kolej Kolei Wielkopolskich obowiązuje w pociągach KW, autobusach i tramwajach. Jest znacznie taniej niż przed 1 stycznia 2015, gdy za bilety na przejazd środkami komunikacji zbiorowej różnych organizatorów transportu, trzeba było płacić osobno.

Przewoźnik podaje przykłady cen sprzed i po integracji. Na przykład: miesięczny bilet na przejazd pociągiem na trasie Murowana Goślina – Poznań i poznańską komunikacją miejską kosztował do 1 stycznia 345 zł, po integracji zapłacimy za niego 274 zł, kupując go w jednym okienku. Za bilet Bus+Tramwaj+Kolej do Bolechowa, gdzie działa duża fabryka producenta autobusów Solaris, zapłacimy 186 zł, podczas gdy do 1 stycznia za dwa bilety miesięczne dwóch organizatorów transportu trzeba było zapłacić 325 zł.

Nie ustają starania o modernizację linii 356 na całym odcinku z Poznania przez Wągrowiec, Kcynię i Szubin do Bydgoszczy. Więcej na ten temat przeczytasz TUTAJ.

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Koleje Wielkopolskie przewiozły 100 milionów pasażerów!

Pasażer

Koleje Wielkopolskie przewiozły 100 milionów pasażerów!

Redakcja/inf. pras. 29 kwietnia 2023

KW: Zakupy piętrowego taboru muszą jeszcze chwilę poczekać

Tabor i technika

2022 rok rekordowy dla Kolei Wielkopolskich

Pasażer

2022 rok rekordowy dla Kolei Wielkopolskich

Jakub Rösler 20 stycznia 2023

Koleje Wielkopolskie: Paliwo drożeje – wybierz koleje

Pasażer

Zobacz również:

Koleje Wielkopolskie przewiozły 100 milionów pasażerów!

Pasażer

Koleje Wielkopolskie przewiozły 100 milionów pasażerów!

Redakcja/inf. pras. 29 kwietnia 2023

KW: Zakupy piętrowego taboru muszą jeszcze chwilę poczekać

Tabor i technika

2022 rok rekordowy dla Kolei Wielkopolskich

Pasażer

2022 rok rekordowy dla Kolei Wielkopolskich

Jakub Rösler 20 stycznia 2023

Koleje Wielkopolskie: Paliwo drożeje – wybierz koleje

Pasażer

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5