Partnerzy serwisu:
Infrastruktura

Gdynia Główna: Szambo na nowoczesnej stacji

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
WPS SA
Elester-PKP
Euroterminal Sławków
Torhamer

Data publikacji:
06-06-2014
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Paweł Rydzyński

Podziel się ze znajomymi:

W ramach przebudowy stacji Gdynia Gł. wybudowano nowy budynek dyżurnego ruchu peronowego, który nie posiada instalacji kanalizacyjnej, lecz szambo.

Zapytaliśmy PKP PLK, czy nie było możliwości technicznej (a może nikt tego nie zaplanował), by w ramach kompleksowej przebudowy stacji Gdynia Gł. nie wyposażyć tego budynku w instalację kanalizacyjną. Czy nie było jednak szansy, by uniknąć operacji wybierania szamba w obrębie nowoczesnej stacji w 250-tysięcznym mieście, niezwykle popularnym wśród turystów. Nie otrzymaliśmy na to pytanie odpowiedzi.

Choć prace inwestycyjne na stacji Gdynia Gł. zakończyły się już kilka miesięcy temu, nowy budynek dyżurnego ruchu peronowego do tej pory stał nieużywany (w zamian, na jednym z peronów postawiony został prowizoryczny kontener dla dyżurnego ruchu peronowego). Ewa Symonowicz-Ginter, rzeczniczka gdańskiego oddziału PKP PLK poinformowała „RK”, że przyczyną tego stanu rzeczy były problemy z wentylacją.

–  Wszelkie instalacje jak i cały zakres prac związany z budynkiem znajdującym na peronie nr 3 na stacji Gdynia Główna, m.in. instalacje do szamba zostały wykonane zgodnie z projektem budowlanym, uzyskaliśmy już pozwolenie na użytkowanie budynku. Natomiast podczas odbioru eksploatacyjnego zgłoszono niewielki problem z instalacją wentylacji w budynku – mówi Ewa Symonowicz-Ginter. W ubiegłym tygodniu problemy z wentylacją zostały rozwiązane.

Niezależnie od tego warto zwrócić uwagę, że co najmniej od kilku tygodni jeden z wyświetlaczy w przejściu podziemnym pod peronami w Gdyni Gł. – prawdopodobnie rozbity kamieniem –  pozostaje uszkodzony. Nie został naprawiony ani wymieniony.

Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
WPS SA
Elester-PKP
Euroterminal Sławków
Torhamer

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Gdynia Główna pełna książek

Pasażer

Gdynia Główna pełna książek

PKP SA 22 kwietnia 2016

Na dworcu Gdynia Główna wciąż pustki

Warte uwagi

Gdynia Główna: W podziemiach dworca kolejowego powstał teatr

Warte uwagi

Nie zmarnujmy potencjału wyremontowanych dworców

Infrastruktura

Nie zmarnujmy potencjału wyremontowanych dworców

Paweł Rydzyński, ZDG TOR/Rynek Kolejowy 06 maja 2015

Zobacz również:

Gdynia Główna pełna książek

Pasażer

Gdynia Główna pełna książek

PKP SA 22 kwietnia 2016

Na dworcu Gdynia Główna wciąż pustki

Warte uwagi

Gdynia Główna: W podziemiach dworca kolejowego powstał teatr

Warte uwagi

Nie zmarnujmy potencjału wyremontowanych dworców

Infrastruktura

Nie zmarnujmy potencjału wyremontowanych dworców

Paweł Rydzyński, ZDG TOR/Rynek Kolejowy 06 maja 2015

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5