- Grupa Faiveley Transport odniosła historyczny sukces uzyskując zamówienia na systemy hamulca, klimatyzacji i drzwi do nowej generacji pociągów szybkich ICx dla Deutsche Bahn. Dostawy taboru ruszają od roku 2014. CałoŚć projektu przypadnie na okres 2015-2023, począwszy od 130 zamówionych składów plus opcje na kolejnych 170 - pisze w komentarzu dla "Rynku Kolejowego" dyrektor handlowy firmy Faiveley Transport Polska Piotr FIlipiak.
- Nowa siedziba Faiveley Transport Polska (od listopada 2011) w pobliżu węzła autostradowego A2 "Krzesiny" w Poznaniu pozwala na rozszerzenie działalnoŚci na rynku polskim. Chcemy by oferta serwisowa dedykowana zarówno dla operatorów, jak i firm odpowiedzialnych za utrzymanie pojazdów aby stworzyła dobre relacje dla racjonalnego (rozsądnego pod względem kosztów i w 100% zgodnego z wymogami bezpiecznej eksploatacji) utrzymania urządzeń hamulcowych produkcji naszych marek BSI / SAB Wabco / Faiveley - zaznacza Piotr Filipiak. - Dotyczy to zarówno pojazdów polskich Ppoducentów ,jak i importowanych przez naszych operatorów w ostatnich latach.
- Spółka Faiveley Transport Polska rozpoczęła w roku 2011 sprzedaż dla polskich producentów zarówno urządzeń klimatyzacyjnych jak i systemów drzwi wczeŚniej nie oferowanych w Polsce. Rok 2011 oceniam jako niełatwy, pełen wyzwań zmuszających do poszukiwania kompromisów pomiędzy racjonalizacją kosztów i szeroką obsługą nowo wdrażanych usług i produktów - podkreŚla dyrektor handlowy firmy. - Rok budżetowy kończymy w marcu 2012. Podsumowujemy go z podobnym optymizmem, jak ten, którego byliŚmy Świadkami podczas ubiegłorocznej edycji TRAKO - zaznaczył Piotr Filipiak.