Partnerzy serwisu:
Infrastruktura

Dziewięć firm chce rewitalizować odcinek Chełmża-Grudziądz

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Data publikacji:
24-09-2012
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
Rynek Kolejowy

Podziel się ze znajomymi:

INFRASTRUKTURA
Dziewięć firm chce rewitalizować odcinek Chełmża-Grudziądz
Dziewięć firm zgłosiło się do udziału w przetargu na zaprojektowanie i wykonanie rewitalizacji 40-kilometrowego odcinka linii kolejowej nr 207 (Toruń Wschodni – Malbork) łączącego Chełmżę z Grudziądzem. Oferty są warte od 88 do 125 milionów złotych.

Inwestycja jest realizowana w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013.Zakres zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie niezbędnym dla przygotowania i wykonania robót budowlanych, pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót oraz wykonanie robót budowlanych w oparciu o sporządzoną przez wykonawcę dokumentację projektową i kosztorysową.

W wyznaczonym przez PKP PLK terminie wpłynęło 9 ofert. Najtańszą złożyło konsorcjum Sando Budownictwo Polska wraz z hiszpańską córką - matką (Construcciones Sànchez Dominguez –  Sando). Oferowana cena to 88 209 791,23 zł brutto. Oprócz tej oferty, swoje propozycje złożył też, Salced, Budimex, Przedsiębiorstwo Robót inżynieryjnych „POL-AQUA” wraz z Vias y Construcciones, Strabag, Torpol wraz z Intercor, NDI, Pomorskie Przedsiębiorstwo Mechaniczno – Torowe, oraz Trakcja – Tiltra. 

Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę 113 801 837,37 złotych brutto. Termin realizacji zamówienia wynosi 22 miesiące. Komisja przetargowa rozpoczęła analizowanie złożonych ofert pod kątem ich zgodności z wymogami formalnymi i technicznymi. Jedynym kryterium wyboru ofert jest cena.

Roboty budowlane będą polegały w szczególności na przebudowie linii kolejowej na łącznej długości 40,34 km, na którą składa się: całkowita wymiana nawierzchni kolejowej toru głównego szlakowego i zasadniczego linii 207 oraz torów na stacjach o łącznej długości ok. 37,34 km, korekta geometrii łuków polegająca na wydłużeniu krzywych przejściowych łuku w celu uzyskania optymalnej prędkości na łukach, przebudowa obiektów obsługi podróżnych (perony), zabudowa urządzeń sterowania ruchem kolejowym na przejazdach kolejowych, wymiana wyeksploatowanych (radiołączność) i budowie nowych urządzeń telekomunikacyjnych (SLK) oraz remont, budowa lub przebudowa urządzeń elektroenergetyki do 1 kV (linie zasilające, oświetlenie, elektryczne ogrzewanie rozjazdów).

Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Łódź: Legionów i Cmentarna – lada chwila przetarg na przebudowę

Zintegrowany transport

Łódź: Legionów i Cmentarna – lada chwila przetarg na przebudowę

Roman Czubiński 06 września 2021

Łódź: Północna będzie „bulwarami”

Zintegrowany transport

Łódź: Północna będzie „bulwarami”

Roman Czubiński 29 stycznia 2021

Łódź: Społecznicy krytykują projekt przebudowy Północnej

Zintegrowany transport

Łódź: Nowomiejska przejdzie rewitalizację. Ruszają prace

Zintegrowany transport

Łódź: Cztery oferty na projekt Placu Wolności

Zintegrowany transport

Łódź: Cztery oferty na projekt Placu Wolności

Roman Czubiński 22 lipca 2019

Łódź: Plac Wolności – najpierw osobny przetarg na projekt

Zintegrowany transport

Zobacz również:

Łódź: Legionów i Cmentarna – lada chwila przetarg na przebudowę

Zintegrowany transport

Łódź: Legionów i Cmentarna – lada chwila przetarg na przebudowę

Roman Czubiński 06 września 2021

Łódź: Północna będzie „bulwarami”

Zintegrowany transport

Łódź: Północna będzie „bulwarami”

Roman Czubiński 29 stycznia 2021

Łódź: Społecznicy krytykują projekt przebudowy Północnej

Zintegrowany transport

Łódź: Nowomiejska przejdzie rewitalizację. Ruszają prace

Zintegrowany transport

Łódź: Cztery oferty na projekt Placu Wolności

Zintegrowany transport

Łódź: Cztery oferty na projekt Placu Wolności

Roman Czubiński 22 lipca 2019

Łódź: Plac Wolności – najpierw osobny przetarg na projekt

Zintegrowany transport

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5