Skuteczna sprzedaż i kontrola biletów to czynniki kluczowe dla sprawnego funkcjonowania komunikacji miejskiej. W zeszłym roku Zarząd Transportu Miejskiego w Warszawie zdołał zwiększyć sprzedaż biletów o blisko 29 mln zł w porównaniu do roku 2013. Sukces ten poprzedziły jednak inwestycje w nowoczesne kanały dystrybucji oraz 5 milionów przeprowadzonych przez ZTM kontroli. Już 12 maja spróbujemy wspólnie znaleźć przepis na poprawę wyników sprzedaży biletów w transporcie zbiorowym.
Konferencja „Dystrybucja i kontrola biletów w transporcie zbiorowym”, która odbędzie się 12 maja w warszawskim Hotelu Mercure odpowie na pytania:
- Gdzie szukać najlepszych rozwiązań dla zwiększenia sprzedaży biletów w transporcie zbiorowym?
- Czy lepiej postawić na efektywną kontrolę i realną groźbę kary czy zwiększyć sieć kanałów dystrybucyjnych?
- Ilu pasażerów jeździ na gapę i ilu z nich mogłoby faktycznie zapłacić za bilet, gdyby im to ułatwić?
Tematyka konferencji:
- Jak efektywnie zwiększać sprzedaż biletów
- Nowoczesne kanały dystrybucji biletów
- Smart ticketing
- Czy warto integrować usługi publiczne?
- Prawa pasażera w komunikacji miejskiej
- Czy warto outsourcować kontrolę biletów?
- Kontrola biletów a wizerunek przewoźników
Konferencja skierowana jest do:
- Przewoźników w transporcie zbiorowym (szynowym, drogowym i innym)
- Organizatorów transportu
- Firm z obszaru technologii dystrybucji biletów i informacji pasażerskiej
- Firm oferujących usługi kontroli biletów
- Samorządów
- Producentów taboru
- Zarządzających dworcami kolejowymi i centrami przesiadkowymi
Więcej informacji na temat konferencji - program i możliwość rejestracji.