NUMER 10/2022
NUMER 10/2022
Temat numeru:
InnoTrans 2022
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Dworzec Puławy Miasto powstanie od nowa

| wu, Rynek Kolejowy 17.02.2015 242

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-02-17 09:15:50 Autor: stefi
---.opera-mini.net
no i wreszcie bedzie mi sie oplacalo otworzyc pub
2015-02-17 12:49:55 Autor: ja z Puław
---.net.pulawy.pl
Mam wątpliwości czy budynek rozebrać czy też adoptować go na inne cele. Przede wszystkim potrzebny jest zupełnie nowy dworzec w innym miejscu. Obecny jest położony na obrzeżach miasta, które przez najbliższe 30 - 50 lat nie przekroczą granicy miasta wyznaczonej przebiegiem torów i lasu. Obecne najbliższe otoczenie dworca od strony miasta nie ma jakichkolwiek szans na rozbudowę i rozwój. Tymczasem wali się a raczej prosi się o podpalenie drewniana rudera dworca Puławy (tzw Puławy drewniane). Uważam, że obecny przystanek Puławy Miasto należałoby docelowo pozostawić jedynie dla ruchu lokalnego (o ile nie całkowicie zlikwidować - choć szkoda nowego, ładnie zadaszonego peronu). Nowy dworzec dla Puław powinno się wkomponować w miejscu przecięcia linii kolejowej z drogą w kierunku Końskowoli i Kurowa (przy wiadukcie). Właśnie to miejsce daje możliwość korzystania z transportu kolejowego znacznie większej liczbie mieszkańców (nie tylko Puław - powstałby nowy węzeł przesiadkowy). Stacja Puławy strasząca od lat pustkami miałaby szansę zostać stacją końcową (początkową) dla pociągów z Dęblina i Lublina oraz miejscem postojów pociągów pośpiesznych. Na puławskich przystankach ewidentnie rwie się potok podróżnych. Ponieważ znana jest mi efektywność gospodarcza władz miasta jak i starosty przeto jestem nastawiony pesymistyczne, czyli stary dworzec diabli wezmą a nowy będzie kurnikiem w stylu PKP.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 10/2022
NUMER 10/2022
W najnowszym numerze naszego miesięcznika podsumowujemy targi Innotrans 2022, które na pewno zapadną całej branży w pamięć. Oprócz tego dużo piszemy o logistyce na szlakach do Ukrainy i przyszłości branży kolejowej i budowlanej. Piszemy też o systemie, który zmieni zarządzanie przepustowością na kolei... i o tym jak tę przepustowość na polskich torach likwidowano w ostatnich 30 latach.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5