NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Dlaczego EP08 ciągnęła BWE?

| jm, Rynek Kolejowy 19.03.2013 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2013-03-19 13:43:38 Autor: Liszek
---.abaks.pl
Czego czepiacie się EP08? Prowadziłem przez wiele lat tą lokomotywę i nie narzekałem.
2013-03-19 14:02:06 Autor: Siemens
---.multi.internet.cyfrowypolsat.pl

Siemens
Bo ten cały Siemens to się nadaje do niczego. Drogi w utrzymaniu, awaryjny i wystarczy byle pies na torach żeby ta maszyna dalej nie pojechała. Toż to śmiech jest :-)
Ale ktoś się uparł żeby to kupować.
2013-03-19 14:04:55 Autor: Siwy
---.kuzniaraciborska.vectranet.pl
@Liszek no dokładnie nie wiem czego się czepiają :)
Szukają chyba nowej sensacji :)
2013-03-19 14:07:14 Autor: Wądzio
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
A 12.03 BWE, który około godz. 14 był w Łowiczu w kierunku Wawy prowadziła EP07!
2013-03-19 14:08:09 Autor: Siwy
---.kuzniaraciborska.vectranet.pl
No dokładnie zgodzę się :)
Tak samo ta Gama niedługo będą awarie tej lokomotywy.
Mam nadzieję, że te \"pendolino\" nie przejdzie :D
2013-03-19 14:20:59 Autor: E6ACT
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
W sobote 16 marca tez jechała EP08, miał ponad godzine opóźnienia.
Bywało też że jechał Budyń
http://www.youtube.com/watch?v=OUiYpIiVltI
2013-03-19 14:26:46 Autor: błąd!
---.opera-mini.net
Redakcjo, wkradł się błąd - raz napisane jest w tekście, że EP07!
2013-03-19 14:31:58 Autor: Zyga
---.internetdsl.tpnet.pl
To EP07 czy EP08?

To jednak jest różnica, mała, ale jednak różnica :)
2013-03-19 14:49:40 Autor: też maszynista z IC
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
ech ,och znowu jakieś dziecko MIkolskie nie zrobiło zdjęcia \"husarzykowi\" więc poskarżyło się RK . EP08 to bardzo dobre lokomotywy . A EP08-007 w tych \"historycznych \" barwach bardzo pasuje do składu BWE . Nie wspomnę już o tym że jadąc 140 km/h jest wstanie utrzymać czas rozkładowy .
2013-03-19 14:53:08 Autor: gogo
---.116.23.66
No normalnie temat roku. Napiszcie jeszcze jak kierownik sraczki dostał po flakach z niemieckiego warsu.
2013-03-19 14:54:33 Autor: Doktor inżynier
---.42.141.226
To musiał być jakiś PIC-men (od Taurusów i względnie EPoczek :*), bo normalny MK, jeszcze bardziej cieszyłby się z tego, że trafia mu się rodzynek (EP08-007), a nie \"HUSASZ\".
2013-03-19 15:37:13 Autor: Mikol
---.ip.netia.com.pl
Wstyd, wstyd i jeszcze raz wstyd. Cała noc jechałem z Pcimia by nagrać Husarzyka. A oni osmielili się dać EP08. Skandal i zamach. To się tylko do prasy nadaje.
A tak poważnie. I CO Z TEGO ĹťE BYŁA EP08 ? Komus stała sie kżywda ?
Podrózni jadą w wagonach a nie lokomotywach
2013-03-19 15:55:06 Autor: Robert Wyszynski
---.adsl.inetia.pl
W poniedziałek chyba rano Górnika ciągnęła też jakaś EP o wyglądzie siódemkowatym (z okna daleko, jakieś 200 metrów). Nie zwalniała na wlocie do Brzegu, gdzie jest przelot 120 - stąd wnioskuje że EP 07. Ĺšle się dzieje w państwie \"duńskim\". Zaczyna się ponowny zjazd w dół (ośmieszajce firmę \"promocje\", wypowiedzi w stylu \"rewolucja biletowa\", dotyczące głupiej podmiany dwóch blankietów na jeden itp.) - a już wyglądało na progres, ale trzeba było podciąć skrzydła Malinowskiemu, bo za dobry był.

Prawda, przemądrzali polityczni PARTACZE?

PS. Pominę kolejarskie wymądrzania o Mikolach polujących na husarze. Z TAKIM prymitywnym po-komuszym mentalem daleko nie zajedziecie. Kolej dla kolejarzy - nie dla mikoli i pasażerów. I dla polityków, o tak!
2013-03-19 15:58:03 Autor: Robert Wyszynski
---.adsl.inetia.pl
też maszynista IC - cytat:

\"Nie wspomnę już o tym że jadąc 140 km/h jest wstanie utrzymać czas rozkładowy . \"

Z Warszawy do Poznania EP 08 też na BWE utrzyma - z kilkoma postajami? Takiś pewny?

Ok, tu była awaria, wiec musiano coś podstawić, ale chodzi mi o coraz częstsze przypadki puszczania siódemek ZAMIAST loków szybkich. Powrót do przeszłości (i nie chodzi o znany film...)?
2013-03-19 16:11:03 Autor: też maszynista z IC
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@Robert Wyszyński
tak jestem tego 100% pewny . i z \"prymitywizmami \" tu nie wyjeżdżaj , bo codziennie gdzieś psują się lokomotywy i codziennie zastępowane są innymi , a tu nagle takie \"Halo\" bo na BWE jedzie EP08 , stąd wywnioskowałem że jakiś dzieciak się zawiódł i zadzwonił , albo napisał do RK , bo to teraz takie modne jest , powiadamianie prasy TV papieża , kosmitów i bóg raczy wiedzieć jeszcze kogo , o nieprawidłowościach na PKP
2013-03-19 16:38:36 Autor: pol
---.dynamic.chello.pl
A do Wrocka to nigdy nie zawita 08-007 :/
2013-03-19 17:03:12 Autor: seba
---.adsl.inetia.pl
Ten artykuł nie ma sensu wg mnie. Co z tego, że prowadziła EP08? Zdarza się.
2013-03-19 17:04:01 Autor: Zyla
---.178.191.27
W sobotę 16 marca, z BWE też była EP08-009!
2013-03-19 17:30:27 Autor: arrivederci
---.adsl.inetia.pl

arrivederci
Niedługo z BWE pojedzie SM42
2013-03-19 17:31:49 Autor: kolejarz77
---.adsl.inetia.pl
Wy nie macie poważniejszych problemów?
2013-03-19 17:41:35 Autor: Robert Wyszynski
---.adsl.inetia.pl
też maszynista IC:

\" tu nagle takie \"Halo\" bo na BWE jedzie EP08, stąd wywnioskowałem że jakiś dzieciak się zawiódł i zadzwonił , albo napisał do RK , bo to teraz takie modne jest , powiadamianie prasy TV papieża , kosmitów i bóg raczy wiedzieć jeszcze kogo , o nieprawidłowościach na PKP \"

Media, Mistrzu, w tym prasa czy portale, właśnie od tego są, aby miedzy innymi KONTROLOWAĆ oraz MONITOROWAĆ transport publiczny, a takim jest kolej. I BARDZO dobrze że ludzie takie rzeczy zgłaszają - czy to będzie przedszkolak, czy prezydent.

Rolą dziennikarza jest pisać, opiniować, informować, interweniować, drążyć, czasem prowokować do dyskusji, a nawet wyciągać \"tajne\" dane itp. - o takich rzeczach oraz je wyjaśniać, podobnie jak Twoją rolą jest prowadzić planowo i bezpiecznie pociąg.
2013-03-19 17:49:44 Autor: tubylec
---.subscribers.sferia.net
Oprócz Wikipedii źródłem informacji jest www.forumkolejowe.pl/ilostan o istnieniu którego informował www.rynek-kolejowy.pl

Według ilostanu z 15 lokomotyw EP08 czynnych jest 8, jedna w naprawie rewizyjnej, 4 są modernizowane a 2 złomowane.
Pomarańczowa jest tylko jedna - EP08-007.
2013-03-19 18:00:28 Autor: darek_65
---.gl.digi.pl
@Robert Wyszyński:
To niechaj POMONITORUJĄ KŚ bo jakoś z hucznie zapowiadanego startu wagonów Heliosa g... wyszło, bo nadal stoją w Gliwicach na 405 i 406. Chyba tylko dla zmyłki podzielili \"wężyk\" na pół.
2013-03-19 18:24:01 Autor: zdegustowany
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Co za bzdet... Na pudelka z tym a nie na portal branżowy. Ograniczcie wiek swoich informatorów, bo niedługo zaczniecie pisać takie bzdety że nie bedzie się chciało tu wchodzić.
2013-03-19 18:34:46 Autor: pen_tax
---.icpnet.pl
No źle zrobili. Dyspozytor IC do ukarania. Maszynista do ukarania ( ze zdjęciem zza \"kółka\" i ponownego egzaminu ) , za załamanie \"procedur\". Kto pozwolił odjechać składowi z uszkodzoną lokomotywą i wagonem. Należała czekać na komisję , lok zastępczy i ku \"radości\" podróżnych narżnąć pociąg na 4 godziny bo jakiś dzieciak poskarżył się w RK.
A tak na poważnie - uszkodzenia okazały się dość poważne - oprócz przewodów , uszkodzona antena sys. Mistal (?) , wspornik mocujący w/w antenę i coś z poszycia knajpy niemieckiej
2013-03-19 18:36:52 Autor: skml
---.hotspotsvankpn.com
Zmieńcie nazwę na pudelek-kolejowy.pl ;-)
2013-03-19 19:15:43 Autor: Maurycy_
---.97.198.254
Nie wiedziałem że zboczenie może osiągnąć takie rozmiary ...
To zasługuje na powołanie sejmowej komisji śledczej,
Oczywiście winny Slavko i Tusk ...
2013-03-19 19:17:40 Autor: PMPT IC WAW
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Panowie, nie ma o czym dyskutować.
PKP IC odstawiło właśnie 4 maszynę EU 44 w krzaki nie wiadomo na jak długi czas z powodu przeróżnych awarii(Wypięcie Husarza w Poznaniu i puszczenie go na obrót do Niemiec z poc. BGE). Widok EP 08 więc będzie częstym widokiem zwłaszcza na poc. 71006 w WAW WSCH o 12.17.
2013-03-19 19:42:23 Autor: Opinia
---.168.195.231
Prosimy o opinię nieocenionego Krzysztofa \"Iwana\" Waszkiewicza. Zna on sprawy spółki PKP IC niemal od wewnątrz, dlatego jego informacje będą tu przydatne.
2013-03-19 20:51:43 Autor: zeus04
---.133.23.13
A dlaczego 35 lat temu pękały obręcze w zespołach typu Bipa?
Odpowiedź tu:
Prace COBiRTK zeszyt nr. 78-79
ŚRODKI ZAPOBIEGAJĄCE NADMIERNEMU ZUĹťYWANIU SIĘ I PĘKNIĘCIOM OBRĘCZY KÓŁ WAGONÓW
(Temat: MK 126-14-00-00-02) (3331/11)
Zakład Badań Konstrukcyjno-Materiałowych. Autor: Grzegorz Łoniewski
Rok ukończenia pracy: 1979 Streszczenie
I. WSTĘP
Zagadnienie poprawy trwałości eksploatacyjnej obręczy kół wagonów jest bardzo ważne ze względu na zaobserwowaną krótką żywotność tych obręczy głównie z powodu małej odporności na zużycie ścierne powierzchni tocznej i obrzeża, co wiąże się z koniecznością częstego przetaczania zarysu.
Przypadki pękania poprzecznego obręczy na znakach hutniczych zaczęły występować po wprowadzeniu do eksploatacji zespołów wagonowych serii Bipa produkowanych przez zakłady w Goerlitz.
[ciach]
a reszta tu:
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=235742&page=262
2013-03-19 21:09:09 Autor: Borszyn
---.dynamic.chello.pl
Dla tych co się czepiają i piszą, że jakiś Mikol się zawiódł, bo nie nagrał Taurusa, napiszę, że nagranie tego pociągu było nieplanowane, ponieważ nagrywałem EN57AKM i wtedy zauważyłem EP08-007 co nie jest raczej częstym widokiem z BWE więc nie widzę powodu do bulwersowania się.
2013-03-19 21:12:14 Autor: lokfuhrer
---.dynamic.chello.pl
Odkryłem nieprawidłowość. Do poc., który w planie ma ET22 zapięto mi EU07. Dyspozytor do zwolnienia ;) Pudelku-kolejowy.pl - jesteście pierwszym portalem, na którym pojawił się ten nius ;)
2013-03-19 21:32:39 Autor: pen_tax
---.icpnet.pl
A dlaczego RK nie informował o defekcie w dniu 15.03 SU46-047 na pociągu 77325. Przez to nie mogłem sfocić wspomnianej lokomotywy z poc. 77324 bo jechał szynobus.
zawiedziony mikol
2013-03-19 21:45:29 Autor: Esm
---.opera-mini.net
Jednorazowy taki wybryk to nic złego. 15 minut opóźnienia, przepinanie nieplanowe lokomotywy i tyle. Gorzej, jak to zaczyna być normą. A z tego co czytam i widzę- tak wlaśnie jest. Siemensy poszły w odstawkę i nie wiadomo na ile? Wiadomo. Na długo. nie mają pieniędzy na naprawy. Skandal dopiero będzie.
2013-03-19 22:03:57 Autor: Robson1323
---.192.67.2
Ja nie oburzyłbym się, a zapewne Niemcy też nie, gdyby na BWE pojechał skład ED 74. Mam nadzieję, że tego doczekam. Pozdro dziewczęta i chłopcy kolejowcy:)
2013-03-19 22:26:44 Autor: lowiczak123
---.lowicz.vectranet.pl
To nie jedyna wpadka BWE w ostatnim czasie. Mam nagranie przejazdu z EP07 sprzed tygodnia.
http://www.youtube.com/watch?v=rrQwRvhvHIY
2013-03-20 00:41:36 Autor: szuwar
---.246.208.215
Wnioskuję o komisję śledczą wysoka izbo .
2013-03-20 08:14:02 Autor: emeryt
---.dzialdowo.vectranet.pl
Szukacie szybkich loków ?Podpowiadam na Olszynce i w Gliwicach..........w krzaklach
2013-03-20 08:26:31 Autor: ozon
---.ip.netia.com.pl
@Robert Wyszynski
\"Media, Mistrzu, w tym prasa czy portale, właśnie od tego są, aby miedzy innymi KONTROLOWAĆ oraz
MONITOROWAĆ transport publiczny, a takim jest kolej. I BARDZO dobrze że ludzie takie rzeczy
zgłaszają - czy to będzie przedszkolak, czy prezydent.\"

Pisząc takie rzeczy pokazujesz, że chyba za bardzo przejmujesz się swoją rolą. Gościu, to był jednorazowy przypadek a nie norma, może niebawem napiszesz sensacyjną wiadomość, że ktoś w kiblu wody nie spuścił? Więcej dystansu bo puki co jesteś strasznym napałem.
2013-03-20 08:36:14 Autor: MK
---.112.78.120
Z dobrego źródła wiem, że 4 Husarze są popsute i stoją na szopie. Podobnie wagony na 200km/h też stoją do rewizji bo nie ma kasy... Dziwne przy takich dochodach takie wagony w krzakach stoją...
2013-03-20 11:46:40 Autor: thomas
---.superkabel.de
Siemens produkuje lokomotywę o nazwie EUROSPRINTER a nie Husarz.
Jak nazywacie Mercedesa klasy S w tym chorym kraju: WIEDZMIN ?
2013-03-20 13:29:08 Autor: zeus04
---.133.23.13
W odpowiedzi na post zeus04:
"A dlaczego 35 lat temu pękały obręcze w zespołach typu Bipa?
Odpowiedź tu:
Prace COBiRTK zeszyt nr. 78-79
ŚRODKI ZAPOBIEGAJĄCE NADMIERNEMU ZUĹťYWANIU SIĘ I PĘKNIĘCIOM OBRĘCZY KÓŁ WAGONÓW
(Temat: MK 126-14-00-00-02) (3331/11)
Zakład Badań Konstrukcyjno-Materiałowych. Autor: Grzegorz Łoniewski
Rok ukończenia pracy: 1979 Streszczenie
I. WSTĘP
Zagadnienie poprawy trwałości eksploatacyjnej obręczy kół wagonów jest bardzo ważne ze względu na zaobserwowaną krótką żywotność tych obręczy głównie z powodu małej odporności na zużycie ścierne powierzchni tocznej i obrzeża, co wiąże się z koniecznością częstego przetaczania zarysu.
Przypadki pękania poprzecznego obręczy na znakach hutniczych zaczęły występować po wprowadzeniu do eksploatacji zespołów wagonowych serii Bipa produkowanych przez zakłady w Goerlitz.
[ciach]
a reszta tu:
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=235742&page=262"
A tu skany rysunków i tabel:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/9fd83113373bbbc1.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/312d0fac003599ba.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/0612b4cdc00046ce.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/cc01f68217d55cb4.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/ec60cd97a20fcf93.html
2013-03-20 13:32:14 Autor: Pankracy
---.icpnet.pl
Husarze i wagony na 200 km/h to historia.
Obecnie wszystkie środki i nadzieja IC to Pendolino !

P.S.
Skończy się to skladem zastępczym prowadzonym przez 40-to letnią EU07.
2013-03-20 17:40:17 Autor: picu
---.play-internet.pl
Do Czech też już ES nie jeżdżą i jeździć nie będą, a jedna Gama na miesiąc sprawy nie uratowała. Jak szybko nie zrobią tych ESów, to będą zaraz większe jaja, bo Siemens ma swoje terminy na naprawy i w 3 dni lokomotywy sobie nie będzie robił, tylko dni 30.
2013-03-20 18:42:21 Autor: Optymista
---.icpnet.pl
Wariant minimum to ES na odcinku Berlin-Rzepin, od Rzepina do Warszawy EU/EP.
Alleluja i do przodu !
Oby Polska rosła w siłę !
2013-03-20 21:11:56 Autor: kluska ludwik
---.21.90.92.rev.sfr.net
Witajcie serdecznie, ja jestem MK z francji ale 100 % polak z krwi i kosci, jak widze fotke EP08 to mam wpomnienie jak w kutnie zawital \"moj\" pociag, Ost West Express, ktory jezdzil do polski od 1960 r do 1994 roku, ja mialem przywilej ze wzielem go prawie 18 lat ! i czesto nasze EP 05 i EP 08 go ciagnely z poznania lub z rzepina, to mam zawsze emocje jak widze te maszyny, jestem zafascynowanym naszymi kolejami, pomimo tez problemy, nobody\'s perfect, ze to Husarz teraz prowadzi takie pociagi to sie nie dziwie, ale jak sie sprzedaje lokomotywy do Polski to sie musi miec w pewnych parametrach ze mozemy miec zime porzadna i powinien tez byc wziety pod uwaga ze instalacja elektryczna musi byc zimodporona, zeby takie rzeczy sie nie zdarzaly, tak to widzialem z kolejami podmiejskimi tutaj kolo paryza gdzie mieszkam gdzie caly sklady nie mogly wyruszyc na trasie z powodow usterek technicznych przy nizszych temperaturach, przy zimie o \"tylko \" - 5 moze do - 10 stopni, porazka totalna, A siemens musial o tym wiedziec ze w Polsce moga byc takie zimy dosc strogie, ..... szkoda ze nie mozna wyremontowac z tych pozostalych lokow EP 05 chociaz z trzech sztuk dodatkowych na pociagi typu retro, np z wagonami w malowaniu oliwkowym jak za dawnych czasow na Ost West, ach te loki to jest kawal historii
2013-03-21 07:40:06 Autor: emeryt
---.dzialdowo.vectranet.pl
W odpowiedzi na post kluska ludwik:
"Witajcie serdecznie, ja jestem MK z francji ale 100 % polak z krwi i kosci, jak widze fotke EP08 to mam wpomnienie jak w kutnie zawital \"moj\" pociag, Ost West Express, ktory jezdzil do polski od 1960 r do 1994 roku, ja mialem przywilej ze wzielem go prawie 18 lat ! i czesto nasze EP 05 i EP 08 go ciagnely z poznania lub z rzepina, to mam zawsze emocje jak widze te maszyny, jestem zafascynowanym naszymi kolejami, pomimo tez problemy, nobody\'s perfect, ze to Husarz teraz prowadzi takie pociagi to sie nie dziwie, ale jak sie sprzedaje lokomotywy do Polski to sie musi miec w pewnych parametrach ze mozemy miec zime porzadna i powinien tez byc wziety pod uwaga ze instalacja elektryczna musi byc zimodporona, zeby takie rzeczy sie nie zdarzaly, tak to widzialem z kolejami podmiejskimi tutaj kolo paryza gdzie mieszkam gdzie caly sklady nie mogly wyruszyc na trasie z powodow usterek technicznych przy nizszych temperaturach, przy zimie o \"tylko \" - 5 moze do - 10 stopni, porazka totalna, A siemens musial o tym wiedziec ze w Polsce moga byc takie zimy dosc strogie, ..... szkoda ze nie mozna wyremontowac z tych pozostalych lokow EP 05 chociaz z trzech sztuk dodatkowych na pociagi typu retro, np z wagonami w malowaniu oliwkowym jak za dawnych czasow na Ost West, ach te loki to jest kawal historii"
Z EP-05 są dwie EP 05-23 stoi przed halą w Olszynce Grochowskiej i pomału się rozpada potrzebna decyzja co z ,,czesiem,, zrobić eutanazja czy remont EP 05 16 stoi w szopie na Odolanach z tego co wiem bez zbiorników powietrza przeniesionych niegdyś na 05-23,Siemens jest za delikatny na polskie warunki już od początku eksploatacji w zimie były z nim problemy.
2013-03-21 20:35:41 Autor: maszynista ICE 3
---.web.vodafone.de
Nie wiem, jak to jest: jeżdżę na \"Taurusach\" w Niemczech już ponad 10 lat i nigdy nie słyszałem o poważniejszych awariach. W Austrii też bezproblemowo, a warunki podobne jak w Polsce, ba jeszcze gorsze, bo silniki dobrze dostają w d... - ciągłe zmiany mocy i hamowania. I to wszystko na AFB, gdzie automat nie jest tak czuły jak ręka maszynisty.
Może znowu PKP dostała coś w cyklu \"Wyrób kategorii II\" ;-)
2013-03-21 20:36:17 Autor: maszynista ICE 3
---.web.vodafone.de
Nie wiem, jak to jest: jeżdżę na \"Taurusach\" w Niemczech już ponad 10 lat i nigdy nie słyszałem o poważniejszych awariach. W Austrii też bezproblemowo, a warunki podobne jak w Polsce, ba jeszcze gorsze, bo silniki dobrze dostają w d... - ciągłe zmiany mocy i hamowania. I to wszystko na AFB, gdzie automat nie jest tak czuły jak ręka maszynisty.
Może znowu PKP dostała coś w cyklu \"Wyrób kategorii II\" ;-)
2013-03-22 07:34:21 Autor: LEXXX
---.dynamic.chello.pl
Sztandarowy pociąg....HEHEHEHEHEHE
co za różnica jaką lokomotywą byle by o czasie.
2013-03-28 19:39:17 Autor: Daniel Loko
---.centertel.pl
Ciekawe jakie emocje będą królowały u MK i innych , jak na polskich szlakach pojawi się \"p...lino\"...o ile się pojawi.....
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS