NUMER 10/2022
NUMER 10/2022
Temat numeru:
InnoTrans 2022
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Deutsche Bahn zyskuje pasażerów

| Artur Bogdanowicz, Rynek Kolejowy 30.03.2015 134

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-03-30 10:04:59 Autor: Kflik
---.60.129.178
Zaryzykowałbym stwierdzenie, że kolej regionalna to przyszłość, nie KDP itp, które tez sa potrzebne ale..są dodatkiem.

Dlatego w Polsce jest aż tak źle, bo kolej regionalna kuleje. nie ma w ogóle siatki połączeń typu RE - szybkich pociągów przyspieszonych z dobrymi skomunikowaniami.
To jest przyszłość - nie Pendolino i to na góra kilku liniach.
2015-03-30 10:48:27 Autor: zniesmaczony
---.dynamic.mm.pl
U nas też część energii pochodzi ze źródeł odnawialnych. Ponieważ węgiel - wg uczniów Sachsa i Balcerka - jest brudny, w elektrowniach spala się też drewno prosto z lasu. Ileś tam procent MUSI przecież pochodzić ze źródeł odnawialnych. To jest właśnie nasza EKOLOGIA. Podobnie jak wycinanie drzew pod "ekologiczne" ekrany akustyczne.
2015-03-30 11:48:00 Autor: W
---.tktelekom.pl
Mało prestiżowy pociąg - reklama T-mobile gdzieś wysoko powieszona, nic okien nie zasłania. Słabo, słabo...
2015-03-30 13:52:39 Autor: Gierek
---.10.1.25

Gierek
Tylko pozazdrościć Niemcom patrząc na nieudolne działania naszego PKP IC.
2015-03-30 17:27:47 Autor: Małopolanin
---.116.200.66
W odpowiedzi na post Gierek:
"Tylko pozazdrościć Niemcom patrząc na nieudolne działania naszego PKP IC."
Ciekawe co napiszesz po publikacji statystyk przewozowych za I kwartał br.
2015-03-30 19:55:06 Autor: qwertz
---.187.250.227
Nic dziwnego, jeśli w każdej wsi w automacie można kupić bilet na każde połączenie krajowe i zagraniczne, łaczone i bezpośrednie, po cenie normalnej i promacyjnej. Dojazd do stacji węzłowej pociągiem lokalnym lub regionalnym jest w cenie biletu. A promocje są tylko na przejazdy jeśli jakiś odcinek drogi przejedziemy z ICE lub IC i nie ma obowiązkowej miejscówki a przy 250km/h można jechać na stojąco i nie zagraża to bezpieczeństwu pasażerów.
2015-03-30 23:06:47 Autor: mathewicforum
---.centertel.pl
W odpowiedzi na post W:
"Mało prestiżowy pociąg - reklama T-mobile gdzieś wysoko powieszona, nic okien nie zasłania. Słabo, słabo..."
...no właśnie. Nic się Niemce nie uczo od naszych z PKP IC. Nic, a nic!
2015-03-31 01:01:35 Autor: Gość
---.slubice.vectranet.pl
Niemy są generalnie dość mobilnym narodem, więc napór na pociągi jest zauważalny. Dzięki popytowi można utrzymywać częsty takt pociągów (co 0,5 h), a to z kolei zachęca do przejazdów jeszcze bardziej ("nawet jak się spóźnię, za chwilę mam następny pociąg"). Pociągi Regio są szybkie i wygodne.
ICE robi również wrażenie - szybko można przedostać się na drugi koniec kraju czy za granicę (Bruksela, Strasbourg, Bazylea, Amsterdam itd.). Niewątpliwie jest to i będzie - zwłaszcza po wyczynie pana Lubitza - konkurencja dla samolotów.
Powinniśmy więc przywrócić koleje regionalne nie rezygnując jednak z KDP pomiędzy najważniejszymi miejscami w PL.
2015-03-31 10:33:06 Autor: BankOmat
---.dynamic.chello.pl
Tym bardziej więc, w świetle takich trendów, należy pogratulować Karnowskiemu. Tak rozpirzyć przewozy pasażerskie, płacąc tak wielką kasę na tabor i reklamę, to trzeba umieć i mieć dobrych pomocników, vide Celejewski i cała świta z IC.

Im przybyło 14 mln rok do roku, w IC ubyło 50% w ciągu ostatnich trzech lat.

Trzymajcie dłużej tę ekipę, Wasiak.
2015-03-31 19:18:40 Autor: wayfarer
---.158.219.63.pat.umts.dynamic.t-mobile.pl
a PO rozliczymy z debilnych rozwiązań typu: zabranie pospiesznych ówczesnym PKP PR i przekazanie ich pożal się boże spółeczce bez żadnej koncepcji na jakimkolwiek gruncie w majowych i październikowych wyborach.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 10/2022
NUMER 10/2022
W najnowszym numerze naszego miesięcznika podsumowujemy targi Innotrans 2022, które na pewno zapadną całej branży w pamięć. Oprócz tego dużo piszemy o logistyce na szlakach do Ukrainy i przyszłości branży kolejowej i budowlanej. Piszemy też o systemie, który zmieni zarządzanie przepustowością na kolei... i o tym jak tę przepustowość na polskich torach likwidowano w ostatnich 30 latach.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5