NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Cztery Linki zmieniają barwy na wielkopolskie. Są chętni na pozostałe?

| jm, Rynek Kolejowy 03.03.2015 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2015-03-03 16:11:37 Autor: sdf
---.echostar.pl
To o co temu niemieckiemu UTK poszło? że są za ciężkie w przeliczeniu na pasażera, czy że przekraczają dopuszczalny nacisk osi na tor?
2015-03-03 16:11:45 Autor: elekt
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Widzę Arrivę.
2015-03-03 16:22:18 Autor: antyPLK
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Też myślę że to będzie Arriva
2015-03-03 16:44:41 Autor: tryton
---.play-internet.pl
Pesa ma szybkich malarzy.....
2015-03-03 16:46:39 Autor: głos z kujpomu
---.play-internet.pl
Blef? Nie chce mi sie wierzyć, że ktoś ot tak znajdzie nagle 100 mln na pociagi, bo pan prezes nie ma z nimi co zrobic. W Arrive nie wierzę, to by było dl nich coś jak lot na Księżyc.
2015-03-03 17:00:07 Autor: Eurotram
---.gdynia.mm.pl
W odpowiedzi na post głos z kujpomu:
"Blef? Nie chce mi sie wierzyć, że ktoś ot tak znajdzie nagle 100 mln na pociagi, bo pan prezes nie ma z nimi co zrobic. W Arrive nie wierzę, to by było dl nich coś jak lot na Księżyc."
Pamiętaj,że były robione na rynek niemiecki,dodatkowo goście z Netinery sporo czasu nad nimi stali. Innymi słowy raczej staranniej zrobionego dwuczłonowego SZT-a u żadnego z naszych przewoźników nie znajdziesz. A że to jeszcze ten nowszy typ,to warto brać; osobiście chciałbym żeby kilka do woj. pomorskiego trafiło,ale obawiam się że nic z tego :(
2015-03-03 17:07:13 Autor: Bonifas
---.internetdsl.tpnet.pl
Szkoda że UMWD i KD śpią. Taki pociąg na długiej relacji Wrocław - Żary / Zgorzelec albo Jelenia Góra - Zielona Góra robił by "robotę"
2015-03-03 17:17:58 Autor: marketinf
---.play-internet.pl
A tymczasem województwo POMORSKIE z obciachowym PR Gdynia i mało przebojowymi ludźmi w urzędzie Marszałkowskim nadal w letargu...[Admin: zmoderowano]
2015-03-03 17:25:00 Autor: zeus04
---.133.22.13
W odpowiedzi na post marketinf:
" A tymczasem województwo POMORSKIE z obciachowym PR Gdynia i mało przebojowymi ludźmi w urzędzie Marszałkowskim nadal w letargu...[Admin: zmoderowano] "
Widocznie Pomorskie ma poważniejsze problemy od "MK".
2015-03-03 18:16:25 Autor: rar
---.11.112.251.148.clients.your-server.de
@ Bonifas

Lepiej Jelenia Góra - Goerlitz (jeśli będą miały dopuszczenie).
2015-03-03 18:37:56 Autor: scorpio
---.icpnet.pl
W odpowiedzi na post Bonifas:
"Szkoda że UMWD i KD śpią. Taki pociąg na długiej relacji Wrocław - Żary / Zgorzelec albo Jelenia Góra - Zielona Góra robił by "robotę""
An Dżej, żeby to potrafili myśleć. Ale Link w wersji dwuczłonowej akurat do Zgorzelca? Średnio to widzę, prędzej trzy, czteroczłon. Z Zielonej Góry do Jeleniej Góry natomiast to dobry pomysł. Ale by można było je wykorzystać to powinna być to wersja V=140 i V=160 km/h. V=140 przy eksploatacyjnej 130 km/h na kursach zwykłych i V=160 km/h na kursach przyspieszonych (być może z opcją wjazdu do Gorlitz).
Co do LK 283 - ciekaw jestem kiedy IZ Mordor ogłosi przetarg na wykonanie robót utrzymaniowych poprzez pojedynczą wymianę podkładów na odcinku Zebrzydowa - Niwnice i ciągłą wymianę podkładów na odcinku Jelenia Góra - Niwnice.
Może to zły przykład ale w Kujawsko-Pomorskiem jakoś dało się wykonać ciągłej wymiany podkładów między Laskowicami Pomorskimi a Jabłonowem Pomorskim, mimo iż ograniczenia były tam często gorsze niż na Lwóweckiej.
2015-03-03 19:24:01 Autor: Marusek
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Może kupią Koleje Mazowieckie? Akurat pozwoli to na wywalenie VT627/628.
2015-03-03 19:27:10 Autor: civic
---.icpnet.pl

civic
Dadzą sobie radę, najlepszym się zdarza. Jednak wizerunek Pesy, przy którym tak chętnie grzali się politycy, mocno ucierpiał. Skończy się szaleństwo, bo nie wystarczy wygrać przetarg za wszelką ceną, nawet w WKD.
2015-03-03 20:10:10 Autor: Trololol
---.play-internet.pl
Już widzę jak te Linki dotrą do KW. Pesa prawdopodobnie przy nich cały czas grzebie, a czas mają do innego dnia. Jak zwykle "RK" słabo poinformowany. Widać skończyła się wódeczka z różnymi ludzikami ;)
2015-03-03 20:45:55 Autor: pracownik
---.dynamic.chello.pl
Powiem tak ktoś kto kupi te linki nie będzie żałował bo powstawały pod okiem niemieckich komisarzy którzy czepiali się o wszystko. o badanie spoin po poszycie z kwasowy aż przygotowanie do klejenia. A co do przyczyn rozwiązania umowy to poszło o część skrajną ale i pesa i niemcy miały winę.Dyby było inaczej to czy netinera by tak łatwo popusciła??
2015-03-03 20:47:55 Autor: pracownik
---.dynamic.chello.pl
podzespoły w wiekszość były z niemiec
2015-03-03 20:51:13 Autor: Furhalski
---.dynamic.chello.pl
@elekt; @antyPLK

Ech dzieciaki... Kolorki wam się pomieszały? Wystarczy wejść na wiki i zobaczyć, jaki jest herb województwa wielkopolskiego, a później porównać go z tym widocznym na zdjęciu.
2015-03-03 20:57:39 Autor: HH
---.dip0.t-ipconnect.de
Jedno nie rozumiem..
jak klient A zamawia te sklady, to zyczy sobie rowniez wypasazenie, kolorystyke siedzen, konkretny komfort...

A skoro ten klient A wysofal sie z zakupu,to PESA chce sprzedac komukolwiek teraz te sklady, pytanie jest czy inne koleje nie zwracaja uwage na te rzeczy, ktore klient A zyczyl sobie, przeciez klient B moze chciec innej kolorystyki, inny uklad siedzien itd..
a nie tylko przemalowac sklady w inne barwy.

Przeciez jak Kowalski zamawia samochod u dielera a potem zezygnuje z zakupu, choc samochod jest juz wyprodukowany, to Pani Kowalska moze nie chciec tego wypazazenia co Kowalski chcial... a tego Pesa w skladach swoich chyba nie zmieni..?!! tylko sprzeda jak sa wyyprodukowane.
2015-03-03 21:00:43 Autor: ep40
---.gdynia.mm.pl
Powinny pójść do PR Gdynia, przynajmniej w czasie wakacji zamiast męczyć wozy dla PKM na helskiej w oczekiwaniu na otwarcie PKM to by jeździły Linki w dwuskładach. Szkoda, że mają sprzęgi samoczynne, przy śrubowym można by jeszcze bonanzy doczepić.
2015-03-03 21:01:43 Autor: ...
---.adsl.inetia.pl
"A prezes Pesy zapowiada, że na pozostałe 12 pojazdów jest już kupiec"

???
To jakiś głupi ten kupiec, który weźmie pojazdy z wadami konstrukcyjnymi......
2015-03-03 21:12:21 Autor: myśl ___
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@ ...

człowieku. te pociąg nie mają żadnych wad tylko proces homologacyjny w niemczech trwa i trwa i trwa. już nie jeden producent tak miał.
2015-03-03 21:18:13 Autor: ...
---.adsl.inetia.pl
"człowieku. te pociąg nie mają żadnych wad"

A świstak siedzi i zawija....
Akurat mam gdzieś opinie pesodzieci...
2015-03-03 22:26:33 Autor: Arrivederci
---.adsl.inetia.pl

Arrivederci
Pożyjemy, zobaczymy. Ale KW powinna wziąć trójczłony - dwuczłony są za małe.
2015-03-04 07:03:06 Autor: tczewiak
---.play-internet.pl
Proszę Nie oskarzac województwa Pomorskiego. Trwają prace nad pozyskaniem nowej jednostki w perspektywie 2034-2040 xd
2015-03-04 07:03:28 Autor: heniu77
---.dynamic-ra-2.vectranet.pl
Arriva nie kupi na milion procent.
2015-03-04 08:43:10 Autor: omar
---.centertel.pl
Jestem pod wrażeniem, że tak szybko pojawili się zainteresowani. Tworzone w niemieckim standardzie, więc okazały się łakomym kąskiem. Egzemplarz w malowaniu KW jak najbardziej OK.
2015-03-04 09:25:52 Autor: CD
---.231.80.165
Chętny niekoniecznie musi być Polski przewoźnik ;)
2015-03-04 10:20:46 Autor: judyta
---.static.ip.netia.com.pl
@...
[Admin: zmoderowano]
2015-03-04 10:42:59 Autor: anton
---
@ judyta

Ja rozumiem, że zrobiła sobie Pani przerwę na kasie i musi się gdzieś wyładować?
Ale czemu akurat tutaj - jeśli Pani się na tych tematach nie zna?

Nic nie widzę dziwnego w ocenie, że produkt jest z wadami - i nie tylko on homologowany w de je miał. Inne poprawiano, a nawet wymieniano główne podzespoły pojazdu na nowo projektowane
A co z tym robi PESA? - sprzedaje dalej.... Zastanawiające? Jak widać dla niektórych tak. I widocznie mają do tego prawo by się .... zastanawiać - bo pewnie wiedzą o czym mówią.....
2015-03-04 11:52:26 Autor: takitamktoś
---.eurotel.cz
Panie redaktorze, OBERPFAL"T"ZBAHN pisze się Oberpfalzbahn. Pozdrawiam :)
2015-03-04 18:53:31 Autor: Lubussik
---.dynamic.gprs.plus.pl
Mam nadzieję, ze SIEDZENIA mają wygodniejsze niż w tych Linkach które kupiło LUBUSKIE.
Wysiedzieć nie idzie dłużej niż 15 minut.
Tak to jest, gdy wyposażenie wybierają ludzie, którzy być może nigdy szynobusem nie jechali? Oszczędność kilkadziesiąt tysięcy więc pozorna, a udręka dla podróżnych spora.
2015-03-04 22:23:57 Autor: ep40
---.gdynia.mm.pl
Siedzenia mają dobre i w dobrym układzie na szczęście (nie licząc dwóch siedzeń niedaleko przejścia międzywagonowego znajdujących się tuż za WC i skierowanych w kierunku ściany WC, tam jest strasznie ciasno).
2015-03-05 09:49:00 Autor: Gdynianin
---.19.246.215
Powinny iść do Gdyni, żałowano PKMce i dane będą SA133 to powinno PR Gdynia sobie to odbić
2015-03-05 10:50:12 Autor: India Pale Ale
---.19.18.205
Do KŚ powinny iść.
2015-03-05 11:40:17 Autor: Gdynianin
---.19.246.215
Z drugiej strony brak Linków będzie miał efekt w postaci premiery nowego modelu trójczłona Pesy
2015-03-05 16:48:39 Autor: ep40
---.rzeszow.mm.pl
To akurat racja, wcześniej Pesa nie miała w ofercie trójczłona nie będącego Linkiem o takiej długości jak SA138 Newagu. Mniejsza długość SA136 wielu przewoźnikom nie pasowałaby (choć i tak trójczłony nie cieszą się powodzeniem, w końcu jedyne trójczłony to Smerfy, SA138-001...004 PR Gdynia, rodzynek SA138-005 i dopiero do tej listy teraz dołączą wozy PKM).
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS