NUMER 07/2018
NUMER 07/2018
JUŻ W SPRZEDAŻY
Temat numeru:
Koleje Regionalne
szukaj
Śledź nas:

Cztery Linki dla Kolei Wielkopolskich

| jm, Rynek Kolejowy 19.12.2014 0

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła



Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym
 

„Cyberbezpieczeństwo w transporcie kolejowym” 24 lipca 2018 r., Warszawa

W branży kolejowej zagrożenia związane z cyberbezpieczeństwem dotyczą wielu obszarów, od urządzeń sterowania ruchem kolejowym po systemy sprzedaży biletów lub śledzenia przesyłek w transporcie towarowym. Konsekwencje zdarzeń mogą być liczne, od wypadków kolejowych do poważnych strat finansowych.

Ryzyka są wysokie, warto zatem w celu ich minimalizacji zdobyć jak najszerszą wiedzę i wymienić doświadczenia. Podczas konferencji odpowiemy m.in. na pytania:

• Na czym polega waga zagadnienia cyberbezpieczeństwa na kolei?
• Jakie są najczęstsze zagrożenia?
• Jakie obowiązki ciążą na operatorach usług kluczowych?
• Jakie należy stosować środki kontroli ryzyka?

Rejestracja dostępna tutaj

 
2014-12-19 16:37:44 Autor: KB
---.icpnet.pl
Podobno to "odrzut z eksportu".....

Ciekawe czy sygnalizację kabinową, wszak do Wągrowca wkrótce system będzie działać.

Z drugiej jednak strony jest nadzieja, że pasażerom do Wągrowca nie będzie z sufitu i okien leciała woda, klimatyzacja będzie chłodzić, a ogrzewanie będzie grzać a nie gotować bądź chłodzić....
2014-12-19 16:39:24 Autor: analityk kuuper van basten
---.dynamic.gprs.plus.pl
Chcielibyśmy więcej, ale to też jest krok naprzód.
2014-12-19 16:41:31 Autor: z torow plk
---.icpnet.pl
Tajemnica poliszynela jest , ze jeden zestaw ma jeździć do Niemiec.
2014-12-19 16:45:45 Autor: wdr
---.emea.ibm.com

wdr
fajnie, że Link. to jednak jest o klasę lepszy pojazd niż te najtańsze SZT, które przeważnie wygrywają przetargi. lubuskie i dolnośląskie też powinny wpisywać "opcję niemiecką", żeby wykluczyć szrot przy przetargach 100% cena
2014-12-19 17:04:49 Autor: Ted Rozpor
---.adsl.inetia.pl
Wdr - poczytaj na temat linka w wątku zachpom. Jeżdżę nimi na codzień i jest to klapa w porównaniu z SA136.
2014-12-19 19:06:21 Autor: rerdf
---.echostar.pl
Pewno będą niemieckie gniazdka 230V. Mogę się założyć o stówkę.
2014-12-19 19:29:53 Autor: oburzony
---.dynamic.chello.pl
INFOKOLEJ, to proPISowskie forum!!!

Uważajcie na moderatorów
2014-12-19 19:54:37 Autor: _
---.39.193.87
"Drugą przesłanką do zakupu jest fakt, że w ciągu najbliższych dwóch lat pociągi spalinowe KW będą musiały przejść naprawy okresowe, które mogą potrwać nawet trzy miesiące. – Musimy w końcu zapewnić sobie rezerwę, szczególnie na okoliczność zderzeń na przejazdach, których odnotowujemy bardzo dużo – aż 1,85 rocznie na pojazd – mówi „RK” prezes przewoźnika Włodzimierz Wilkanowicz." - szkoda że nie każda spółka samorządowa jest tak roztropna!
2014-12-19 20:04:14 Autor: gość
---.hstl2.put.poznan.pl
z niektórych źródeł dochodzą informacje, że PESA chciała się tego po prostu pozbyć bo do Niemiec nie pójdzie więc wcisnęli to KW, ale co my forumowicze możemy wiedzieć o wielkim biznesie jaki się kręci na polskiej kolei :)
pozdrawiam
2014-12-19 20:22:42 Autor: scorpio
---.icpnet.pl
4 Linki to trochę jak ta jaskółka. Wiosny nie czyni ale idą zmiany na lepsze. Nie ma bata, KW jeśli chcą poprawić jakość usług muszą wynająć kolejne Linki/Newagi bo RegioTrampy z byłego ZNTK Poznań się po prostu rozpadają. Chyba, że masową KKZ wprowadzą.
2014-12-19 20:34:00 Autor: miki
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@scorpio
Sam się chyba rozpadasz. Regio-Trampy to obecnie najmniej awaryjne pojazdy w zachodniej Polsce. Część z nich jest już po modernizacjach i naprawach głównych.
2014-12-19 21:42:07 Autor: scorpio
---.icpnet.pl
@miki
Zapraszam w takim razie do jazdy tymi cudeńkami. Wężykowanie na porządku dziennym, siedzenia krótkie, ciasne i twarde jak w autobusach MPK Poznań a pierwszych SA105 przez wiele lat nie było nawet toalety. Do tego wszystkie mają jedynie 100 km/h prędkość maksymalną podczas gdy większość szlaków spalinowych w ramach RPO jest modernizowanych do prędkości 120 km/h dla lekkich pojazdów szynowych więc nie ma jak wykorzystać parametrów linii przy pojeździe osiągającym 100 km/h.
2014-12-20 02:31:46 Autor: pasażer KW
---.wagrowiec.vectranet.pl
Dwuczłonowe pociągi? Jeżdżę prawie codziennie do Poznania, i tu potrzeba trzy albo czteroczłonowych pociągów, a nie kolejnych które będą miały mało miejsc tak jak te szynobusy białoczerwone, które obecnie jeżdżą!
2014-12-20 12:30:16 Autor: ha ha ha ha
---.play-internet.pl
To są pociągi które nie dostały homologacji w Niemczech z powodu wad produkcyjnych i Pesa dogadala się z UM z poznania gdzie o dziwo przez przypadek jest siedzibą spółki Pesa Rental. Teraz oczywiście wadliwe i przechodzone na testach pojazdy sprzedadzą wielkopolsce.
Czy pojazdy z wadami, przemalowany, odrzut z Niemiec po setkach km przebiegu można uznać za fabrycznie nowy?
Tak to się w Polsce robi
2014-12-20 12:40:56 Autor: lol
---.play-internet.pl
2014-12-20 12:30:16 Autor: ha ha ha ha ---.play-internet.pl

Gwarancja jest gwarancją. g...no z wadami czy bez będą musieli naprawiać i ch... to UMWW i KW obchodzi. Zawsze kosztami KKA można obciążyć producenta ;)
2014-12-20 14:49:43 Autor: filipesso77
---.141.153.126
@ha ha ha ha
jak rozumiem masz pewne źródło informacji i je ujawnisz?

a swoją drogą droga redakcjo może by tak u źródła zapytać?
2014-12-20 14:57:24 Autor: z torów plk
---.icpnet.pl
Jezeli przekroczona masa własna zestawu to owszem jest wada.
2014-12-20 18:08:53 Autor: ns
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ciekawe, czy będą "cofać" licznik :D W końcu w Niemczech trochę tysięcy wykręciły.
2014-12-20 19:59:30 Autor: ha ha ha ha
---.play-internet.pl
Te pociągi zostały wyprodukowane w 2013 roku i od tego czasu jeździły na testach w Niemczech. Testów tych nie przeszły z powodu licznych wad projektowych. Z tego powodu Pesa próbuje je sprzedać w Polsce gdzie mając znajomości w urzędach można wszystko załatwić. Gwarancja nie ma tutaj noc do rzeczy. Ciekawe czy urząd antykorupcyjny zajmie się ta sprawa.
2014-12-21 17:20:41 Autor: sphinx2
---.internetia.net.pl
@filipesso77
Źródeł jest kilka. Niemieckie fora informujące o nieodebraniu Linków przez Netionerę z powodu stwierdzonych wad. Linki te do dziś stoją pod fabryką w Bydgoszczy i nagle zaczęły zmieniać barwy na te wielkopolski. Elegancka ustawka, którą Newag mógł przeciąć, ale ich nowi prawnicy znowu nawalili fatalnym odwołaniem.
2014-12-21 19:21:48 Autor: preto
---.play-internet.pl
Przecież ten przetarg nadaje się do prokuratora....chyba trzeba być ślepym i głupim żeby nie widzieć, że to jest ustawione. To jest forma cichej korupcji. Oficjancie jest w papierach w porządku a nieoficjalnie ktoś zbudował sobie dom pod Poznaniem....
2014-12-22 11:09:12 Autor: Henryk
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Te oskarżenia w komentarzach wobec Pesy są śmieszne. Teorie oparte na anonimowych wpisach w internecie. Parodia. Profesjonalny przetarg spełniający wszelkie procedury kontra "podobno", "tajemnica poliszynela" i radosna twórczość sphinxa2.
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Tabor i technika
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 07/2018
NUMER 07/2018
W siódmym tegorocznym numerze miesięcznika publikujemy raport na temat kolei regionalnych. Oprócz tego w numerze m. in. duża analiza fuzji Siemensa z Alstomem. Ważne informacje dotyczące planowanej modernizacji linii średnicowej w Warszawie i analiza modelu rozwoju, który przyjął Newag. To jednak przede wszystkim numer jubileuszowy, w którym świętujemy nasze piętnastolecie. Dlatego w miesięczniku można znaleźć unikatowe zdjęcia i materiały podsumowujące minione 15 lat – zarówno w Redakcji, jak i w branży. 

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury IAB Polska ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by PresstoCMS