Wiadomo już, że w warszawskim przetargu na dostawę 186 tramwajów, za najkorzystniejszą uznano propozycję bydgoskiej PESY. Ofert są utajnione, ale z nieoficjalnych informacji wiadomo, co prawdopodobnie zaoferowali poszczególni producenci.
PESA Bydgoszcz to oferta nowocześniejszej wersji tramwaju 120N. 15 takich pojazdów rozpoczęło kursowanie po Warszawie w sierpniu 2007 roku. Jeżdżą one po linii Gocławek - Okęcie od października 2007 r.
Stadler zaproponował najprawdopodobniej ok. 30-metrowy pojazd z rodziny Variobahn z układem drzwi 1+2+2+2+2+1 (inny nie spełniałby wymogów przetargowych).
Konsorcjum Alstom-Konstal i Alstom Transport SA zaoferowało jeden z tramwajów Citadis. Podobne zamówił niedawno turecki Istambuł.
Konsorcjum AnsaldoBreda - Newag zaproponowało prawdopodobnie pojazd z rodziny Sirio. Podobne zamówiły już Ateny, Bergamo, Florencja, Goeteborg, Mediolan, Neapol, Sassari, Kayseri i Samsun.
Swych ofert w przetargu nie złożyły firmy Bombardier i Siemens. Ta pierwsza mogła zaoferować tramwaje z rodziny Flexity Outlook, druga - Combino Plus.
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.