NUMER 06/2022
NUMER 06/2022
Temat numeru:
Logistyka między Polską a Ukrainą
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Co w kontrakcie terytorialnym dla Mazowsza?

| wu, Rynek Kolejowy 26.11.2014 106

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2014-11-26 13:51:22 Autor: gustaw
---.120.225.195.static.bait.pl
wybory czynią cuda -właśnie dziś pisali o wstrzymanych dotacjach dla Polski
2014-11-26 14:09:08 Autor: PiotrW
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Ciechanów - Przasnysz - Chorzele? Tego jeszcze nie grali. To ja zupełnie serio proponuję do kompletu Legionowo - Pułtusk - Maków Maz. - Przasnysz, a w dalszej kolejności łącznik Maków Maz. - Ostrołęka. Tym samym całkiem spory obszar Mazowsza otrzyma nową sieć kolejową.

Poza tym Modlin - Płock Tylko z możliwością wydłużenia do Włocławka i jako magistrala, a nie kręta lokalka.

PS. Wszystko fajnie, szkoda tylko że to jest WCC (= wybory czynią cuda), niestety...
2014-11-26 15:05:30 Autor: Cud wyborczy
---.static.chello.pl
Węzeł Chorzele - bajeczka, ale fajnie posłuchać :)
2014-11-26 15:20:55 Autor: criss
---.46.186.19
dotacje będą. przedmiotów sporu UE z Polską jest sporo - dotyczą m.in. tego, że na kolej przeznaczono za mało pieniędzy, a też tego, że Mazowsze dostanie za dużo (jest to bogaty region a wyraźnie faworyzowany w rozdawnictwie państowych pieniędzy) a np. na woj. wschodnie przenaczono pieniędzy zbyt mało.
2014-11-26 19:06:44 Autor: PiotrEkonomista
---.play-internet.pl
Chorzele - bez sensu z punktu widzenia przewozów pasażerskich. Dlaczego nie modernizuje się tras do Płońska, Ostrówki Mazowieckiej, Sokołowa Podlaskiego? Taniej niż budowa w polu tzn do Chorzele.
2014-11-26 21:54:32 Autor: Bozia
---.as13285.net

Bozia
Czyli można oficjalnie ogłosić, że budowa tunelu średnicowego w Łodzi, jest dziś jedyną, dużą (i zasadną ze względami ekonomicznymi, wysokim zaawansowaniem dokumentalnym, oraz z dużym poparciem politycznym, społecznym, oraz środowisk kolejowych) inwestycją w nową infrastrukturę kolejową (nie liczę mały łącznic) w PL zaplanowaną na lata 2014 - 2020, po upadku budowy linii Pyrzowic, oraz linii piekelnej. (z wiadomych względów - koszty, trudny teren, preferencje społeczne)

W sumie, już o tym wcześniej pisałem, że z tych wszystkich inwestycji, to tunel przejdzie, tym bardziej, że ma już decyzje środowiskowe, oraz wstępne studium wykonalność, w realizacji studium uzupełniające o wszelką inną dokumentacje, w tym przetargową która pozwoli ogłosić już przetarg na budowę (dokładnie to ZiZ) na przełomie 2015/2016 roku.
2014-11-26 22:40:34 Autor: Czemerajduś
---.dynamic.gprs.plus.pl
Trasa Przasnysz-Ciechanów nie wygląda na taką, co to miałaby większy sens. Jak już budować nowe linie, to porządnie: Legionowo-Serock-Pułtusk-Maków Maz. i tam rozwidlenie na Przasnysz/Chorzele i Ostrołękę. Nie oszukujmy się, głównym punktem docelowym dla podróżnych z północnego Mazowsza jest Warszawa a nie Ciechanów.
2014-11-26 22:43:52 Autor: Czemerajduś
---.dynamic.gprs.plus.pl
@ PiotrEkonomista

Z modernizacją linii do Sokołowa Podl. jest o tyle problem, że prowadzi ona w jedną stronę do Siedlec, a w drugą do Małkinii (o ile jeszcze prowadzi, bo nie wiem, czy jej fizycznie nie rozebrali), gdy tymczasem dla mieszkańców Sokołowa głównym punktem docelowym jest Warszawa. Ech, zamarzyła mi się linia Warszawa-Węgrów-Sokołów-Siemiatycze :)
2014-11-26 22:45:31 Autor: paf
---.dynamic.chello.pl
Co to znowu za pomysł z tymi Chorzelami?

Polnische Wirtschaft w pełnej okazałości, czyli
- bronimy się ręcamy i nogamy przed robieniem czegokolwiek,
- jak już absolutnie musimy to wymyślamy sobie linie znikąd donikąd albo fajerwerki piekielne.

Wszystko oczywiście w tym zbożnym celu, żeby jak przyjdzie co do czego, ktoś zakrzyknął "ależ to oczywisty absurd", wzgl."ależ to za drogie".

I wtedy znowu będziemy mogli nic nie robić.
2014-11-26 23:25:37 Autor: Gheata_Sigiliu
---.rrz-sued.at
Srali muchy będzie wiosna...
Albo jak kto woli: obiecanki macanki, a głupiemu stoi...
2014-11-27 11:18:57 Autor: Marcin Adam Wróbel
---.adsl.inetia.pl
Warto przy okazji przypomnieć iż w projekcie RPO marszałek Struzik na drogi przeznaczył 436 629 561 EUR samego wkładu unijnego, zaś na kolej 0 zł. (słownie: zero)
2014-11-27 22:31:21 Autor: PiotrEkonomista
---.play-internet.pl
Część odcinka za Sokołowem Podlaskim w stronę Małkini rzeczywiście została rozebrana. Teraz mogłyby jezdzic objazdy ta linia przy modernizacji trasy na Białystok. A także pociągi w innych relacjach np Siedlce Ostrołęka. Oczywiście docelowym punktem dojazdu dla Sokolowiakow są Siedlce i Warszawa. Odcinek od Siedlec do W_wy ma dobre parametry. Z Sokołowa należałoby puszczac pociągi przyspieszone. Oczywiscie odcinek Sokołów Siedlce przedtem do modernizacji na 80 do 120 km\h i do elektryfikacji. Kolej ma tam sens, bo z Sokołowa do Wy droga zapchana i nie za szybka, a popyt na przejazdy dość spory. Wiem cos o tym bo jezdzilem z Wegrowa do Wwy....Jednocześnie po modernie czas przedjazdu pociągu będzie dfosc atrakcyjny w stosunku do autobusów i samochodów.
2014-11-28 13:47:04 Autor: no ciekawe ciekawe
---.play-internet.pl
Zastanawiam się po co chcą budować odnogę od Ciechanowa na Przasnysz i Chorzele ? Czort wie.. o ile dobrze pamiętam w Przasnyszu rządzi Mafia BUSiarska.. PKS itp. itd.

Kurpiom zwożącym jajka i kiełbasę do stolicy tylko bus potrzebny .. nie kolej :)
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Infrastruktura
PARTNERZY DZIAŁU


KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 06/2022
NUMER 06/2022
Najnowszy numer Rynku Kolejowego poświęcony jest logistyce pomiędzy Polską a Ukrainą, a szczególnie palącemu problemowi przewozu zbóż. Czy kolej jest w stanie wywieźć zbiory ze „spichlerza Europy”? Oprócz tego piszemy m. in. o problemach kolei w sezonie wakacyjnym, układzie węzła kolejowego CPK i drugim torze WKD. W numerze prezentujemy też najnowszy raport ZDG TOR; nie brakuje również ciekawych rozmów.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5