NUMER 10/2022
NUMER 10/2022
Temat numeru:
InnoTrans 2022
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Będzie pociąg Londyn - Marsylia. 1200 km w 6 godzin

| Artur Bogdanowicz/jm,Rynek Kolejowy 30.07.2014 234

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2014-07-30 10:00:07 Autor: szczur
---.dynamic.mm.pl
A czy u nas będą bezpośrednie pedo z Katowic/Krakowa do Gdyni? Bo jakoś o ile pamiętam, to zapowiadano tylko ileś tam par z Warszawy do Katowic/Krakowa i ileś tam par z Warszawy do Gdańska. A przesiadka na starcie odstrasza tak z połowę pasażerów.
2014-07-30 10:44:07 Autor: karaluch
---.free.aero2.net.pl
i bardzo dobrze, niech odstrasza, bo już teraz ciężko znaleźć miejsce stojące w korytarzu.
2014-07-30 11:19:02 Autor: Kflik
---.245.68.119
mogliby zrobić nocny jeśli to 6h;) obsuga TGV klasycznym albo z częścią przerobioną na miejsca które da się przekształcić w miejsca leżące (np. w wyższych klasach),
a kontrolę graniczną najlepiej przed wyjazdem albo po dotarciu do Londynu...

@karaluch
tyle, że obecnie w niewielkiej ilości krótkich pociągów...(długi to powiedzmy od 12 wagonów;)
2014-07-30 11:20:08 Autor: Pendolinek
---.97.198.177
A u nas 700 km w 18 godzin.
I też jest dobrze.
I pasażerowie są zadowoleni ...
2014-07-30 12:00:40 Autor: g0sc123
---.fucio.net
W odpowiedzi na post szczur:
"A czy u nas będą bezpośrednie pedo z Katowic/Krakowa do Gdyni? Bo jakoś o ile pamiętam, to zapowiadano tylko ileś tam par z Warszawy do Katowic/Krakowa i ileś tam par z Warszawy do Gdańska. A przesiadka na starcie odstrasza tak z połowę pasażerów."
Pomyśl trochę. Nawet jeśli skład pojedzie bezpośrednio z południa na północ… Jedna relacja to jeden bilet. A bilety na nonpendolino podobno mają mieć ceny relacyjne, nie kilometrowe. Więc za dwa bilety według relacji Katowice/Kraków - Warszawa i Warszawa - Trójmiasto PIC skasuje więcej niż skasowałby za jeden bezpośredni :-)
2014-07-30 14:03:12 Autor: Kflik
---.gdynia.asseco.pl
@g0sc123

przecież przy cenach relacyjnych mogą zrobić dowolne ceny nawet Katowice - Warszawa lub Warszawa - Gdańsk 100PLN, Katowice - Gdańsk 220PLN ;)
2014-07-30 14:10:18 Autor: Małopolanin
---.116.200.90
W odpowiedzi na post Pendolinek:
"A u nas 700 km w 18 godzin.
I też jest dobrze.
I pasażerowie są zadowoleni ..."
Ja jechałem 669 km w 11 godzin i 43 minuty. Tydzień temu, zwykłą TLK-ą.
2014-07-30 15:16:02 Autor: pasazer1
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
@Małopolanin
669 km w 11h43min. W 2014 (XXI w. ) w środku Europy. No rzeczywiście wyczyn.
2014-07-30 16:17:45 Autor: faja
---.tkk.pl
jechałem 5 lipca z paryża do mediolanu tgv i dziekuję za polskie tlki itepe, niby skład nie nowy ale 400 km z paryża do lyonu przejechał w 1h40 pociąg wypełniony do ostatniego miejsca, koszt na całą 4 osobową rodzinę 160 eur (zakupiony 3 misiące wstecz) przez cały przejazd sprawdzono mi bilet 0 razy ..... wyjazd z paryza 14.41 przyjazd do mediolanu 21.20 dzięki za 600 km w 15 h na polskich torach ....
2014-07-30 17:20:44 Autor: g0sc123
---.fucio.net
W odpowiedzi na post Kflik:
"@g0sc123

przecież przy cenach relacyjnych mogą zrobić dowolne ceny nawet Katowice - Warszawa lub Warszawa - Gdańsk 100PLN, Katowice - Gdańsk 220PLN ;)"
Owszem, tylko czy zobaczą w tym interes? Dotychczas pasażer i tak kupował jeden bilet na całą drogę, więc nic na tym nie byli w stanie zarobić. Ale w przypadku łączenia dwóch biletów relacyjnych czemu nie? Bo pamiętaj, że na razie za bilet z Katowic do Warszawy zapłacisz 130 zł, a w relacji z Katowic do Trójmiasta tylko 150 czy 160zł…
2014-07-30 18:18:14 Autor: Małopolanin
---.116.200.90
W odpowiedzi na post pasazer1:
"@Małopolanin
669 km w 11h43min. W 2014 (XXI w. ) w środku Europy. No rzeczywiście wyczyn."
Wyczyn, nie wyczyn. Chciałem się odnieść do rzekomych 18 godzin podawanych tutaj przez Pendolinka (poprzedni nick Maurycy_).
2014-07-30 20:00:31 Autor: Pendolinek
---.97.198.177
@ Małopolanin

"Zwykła TLK".
To są niezwykłe TLK-i?

Bo ja znam takie TLK-i, które np z Gdyni do Zakopanego jadą 17 godzin i 9 minut.
Za komuny ten sam pospieszny, od Krakowa jako osobowy (5302/5321) jechał 12 godzin.
I to było niezwykłe.
No nie?
2014-07-30 22:09:22 Autor: HH
---.dip0.t-ipconnect.de
.."podobnie jak pasażerowie do Niemiec, którzy przesiadają się w Brukseli na składy ICE lub Thalys"
prosze podawac informacje dokladnie.. do zaglebiu Ruhry przesiadaja sie moze w Brukseli, jednak sa bezposrednie pociagi ICE/TGV Paryz - Frankfurt/Monachium oraz TGV Frankfurt-Marsylia,w 6 godzin! bez przesiadki!

[Admin: Przecież piszemy o połączeniach Z LONDYNU!]
2015-01-17 22:32:27 Autor: dqwe
---.1-2.cable.virginm.net
pisalem do IC, w ramach IC bedzie 1 bilet plus miejsowki
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 10/2022
NUMER 10/2022
W najnowszym numerze naszego miesięcznika podsumowujemy targi Innotrans 2022, które na pewno zapadną całej branży w pamięć. Oprócz tego dużo piszemy o logistyce na szlakach do Ukrainy i przyszłości branży kolejowej i budowlanej. Piszemy też o systemie, który zmieni zarządzanie przepustowością na kolei... i o tym jak tę przepustowość na polskich torach likwidowano w ostatnich 30 latach.

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5