NUMER 12/2022
NUMER 12/2022
Temat numeru:
Polska-Ukraina
szukaj
Śledź nas:
#Wojna Rosja - Ukraina - zobacz serwis specjalny!

Austria: Duży przetarg na lokomotywy do międzynarodowych przewozów towarowych

| IRJ/lp, Rynek Kolejowy 19.10.2015 263

Archiwum RK
Zaloguj się
OK
Zapomniałem hasła
2015-10-19 09:31:11 Autor: 7222
---.play-internet.pl
Pesa wygra. Pesa do boju.
2015-10-19 11:20:24 Autor: truckman
---.static.3s.pl
Newag już produkuje takie loki :)
2015-10-19 11:26:55 Autor: pmpoznan
---.dynamic.gprs.plus.pl
Tak wyglądają przetargi za granicą, umowy ramowy itd. oraz ilości które liczone są w setkach!!! A w Polsce?? po troszku po kilka sztuk, nawet taki gigant jak PKP Cargo nie potrafi zorganizować konkretnego przetargu nawet ramowego na 200 - 500 lokomotyw... a z takimi kupnami to za 20 lat taboru w Polsce się nie wymieni. Tym bardziej w PKP Cargo.
2015-10-19 14:41:28 Autor: Gość
---.174.247.2
No cóź - po prostu ich pewnie stać a nas nie ... a w jeszcze biedniejszych krajach nie stać nawet na wymanę po troszku po kilka sztuk.
Po prostu Austria jest krajem bogatszym od Polski.
2015-10-19 15:18:29 Autor: haha
---.g-net.pl
Jest takie powiedzenie:

Czemuś biedny? Boś głupi.
A czemu głupi? Bo biedny.
2015-10-19 15:34:03 Autor: spginx2
---.internetia.net.pl
Trzecia część jakby pisana pod Newag bo lokomotywy sześcioosiowe w Europie są na wymarciu, do tego jeszcze z Last Mile. Pytanie czy spełniają warunki wejścia i czy się nie boją bo Newag raczej unika ryzyka.

@pmpoznan
Oni mają pieniądze, my nie. Oni od lat prowadzą zrównoważoną politykę taborową, a nasze cargo ma jeszcze masę złomu, którym może ciągać towary bez większych inwestycji.
2015-10-19 15:56:01 Autor: Martinus
---.neoplus.adsl.tpnet.pl
Bombardier - powinien wygrać
2015-10-19 20:52:10 Autor: Drogowiec
---.opera-mini.net
Trzymajmy kciuki za Newag i Pesę!
2015-10-19 21:46:50 Autor: Małopolanin
---.adsl.inetia.pl
Czyżby redakcja nie wiedziała jak przetłumaczyć przedmiot trzeciego zadania? Sześcioosowe lokomotywy zamawiane są bez funkcji "ostatniej mili"...
2015-10-19 21:52:59 Autor: bunny
---.adsl.inetia.pl
Sześciosiowa to klasyczny łańcuch na smoka.

Podmiana 1010 i 1110 na elektryczna wersję ER20 Kolei Litewskich.

Reszta to Vectrony.
2015-10-20 11:42:22 Autor: mnietek
---.play-internet.pl
jeśliby dali czas na homologację w innych krajach to NEWAG to bierze,

a wie ktoś czemu loki czteroosiowe mają być mocniejsze od sześcioosiowych?
2015-10-20 22:55:52 Autor: Janusz z Lublina
---.dynamic.gprs.plus.pl
### NEWAG

50 x Dragon (E6ACF-DP)
50 x Griffin (E4ACU-DP)
25 x Griffin (E4ACU)
25 x Griffin (E4MSU)

### PESA Bydgoszcz

50 x Gama (111DEa)

Oferta polskich producentów pasuje jak ulał. Jeśli terminy nie są zbyt napięte, mogą spróbować swoich sił. To szansa zwłaszcza dla Gliwic.
2015-10-27 13:17:09 Autor: Zachodniopomorski Smerf
---.sta.asta-net.com.pl
Do : "Janusz z Lublina", całkowicie się z Panem zgadzam i popieram :) NEWAG do boju !!! Tylko czy NEWAG w ogóle wie o istnieniu takiego przetargu i czy dostanie homologację, a może już ma ?
 
POLECANE WIADOMOŚCI
WYŚWIETL WIĘCEJ WIADOMOŚCI

 

Przetargi
KATALOG KOLEJOWY
BĄDŹ NA BIEŻĄCO:
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
RYNEK KOLEJOWY 12/2022
NUMER 12/2022
Tematem grudniowego numeru są polsko-ukraińskie relacje kolejowe. Analizujemy to, co dzieje się obecnie na granicy, a także perspektywy rozwoju transportu kolejowego dla dwóch krajów. Gratką numeru jest rozmowa z byłym prezesem Kolei Ukraińskich - Wojciechem Balczunem. Sporo miejsca w numerze poświęcamy trudnej sytuacji na rynku wykonawców, wobec ciągłego braku unijnych środków na modernizację infrastrukturę i taboru.

Wiele miejsca poświęcamy efektom debat na kolejnym listopadowym Kongresie Kolejowym. Rozmawiamy też z prezydentem Poznania o przyszłości transportu w tym mieście. Niezwykle ciekawy jest tekst Michała Szymajdy, który opisał eksperyment jaki miał miejsce na jednej z polskich uczelni, gdzie studenci próbowali kupować bilety kolejowe na rozmaite relacje z Polski za granicę. Jak im poszło?

 

Śledź nasze wiadomości:

Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: ul. Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
współpraca

 Rynek Lotniczy Transport Publiczny Rynek Infrastruktury ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | BM5