Partnerzy serwisu:
Infrastruktura

Andrzej Massel: Przykłady udanych rewitalizacji trzeba powielać

Dalej Wstecz
Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Data publikacji:
03-03-2015
Tagi geolokalizacji:
Źródło:
ms, Rynek-Kolejowy.pl

Podziel się ze znajomymi:

INFRASTRUKTURA
Andrzej Massel: Przykłady udanych rewitalizacji trzeba powielać
– Inwestycje kolejowe finansowane z Regionalnych Programów Operacyjnych w większości okazały się bardzo efektywne. Trzeba jedynie zebrać doświadczenia, jakie udało się uzyskać przy ich realizacji do roku 2015 i nie popełniać błędów, które się przydarzyły – powiedział podczas Forum Dyrektorów Transportu i Infrastruktury Andrzej Massel, były wiceminister transportu.

– Przykładem dobrze przeprowadzonej modernizacji jest linia 356 na odcinku z Poznania do Wągrowca. Dzięki budowie nowych przystanków i podniesieniu prędkości kursuje tam w tej chwili 17 par pociągów, które są niezwykle popularne wśród pasażerów. W zasadzie można zastanawiać się, czy w celu zwiększenia przepustowości szlaku nie należało tam zbudować jeszcze dwóch mijanek – powiedział Massel, a jego słowa potwierdził obecny na sali Jerzy Kriger, dyrektor Departamentu Transportu w Wielkopolskim Urzędzie Marszałkowskim.

– Można powiedzieć, że padliśmy ofiarą klęski urodzaju. Dzięki modernizacji linii 356 i 353 pomiędzy Poznaniem a Gnieznem, którą osobiście nadzorował minister Massel, w województwie mamy o milion pasażerów więcej. To przykład na to, że w kolej warto inwestować – powiedział Kriger.

Były wiceminister transportu zwrócił też uwagę na inwestycje, na które wydano miliony złotych, a które w żaden sposób nie przyczyniły sie do poprawy warunków podróżowania. W tym miejscu wymienił min. rewitalizacje przeprowadzone w ostatnich latach w województwie podkarpackim

Partnerzy działu

Strunbet
Multiconsult Polska
Aste
Transcomfort
CLIP Group
Euroterminal Sławków
Torhamer
Sultof

Tagi geolokalizacji:

Podziel się z innymi:

Zobacz również:

Andrzej Massel mianowany p.o. dyrektora Instytutu Kolejnictwa

Innowacje

Andrzej Massel mianowany p.o. dyrektora Instytutu Kolejnictwa

Jakub Madrjas 27 października 2021

Massel: Czym zastąpić napęd spalinowy na kolei?

Tabor i technika

Massel: Brakuje elektryfikacji tras do terminali intermodalnych

Infrastruktura

Massel: Inwestycje muszą służyć przewozom, a nie być celem

Infrastruktura

Massel: Szybkie rewitalizacje dały bardzo dobre efekty

Infrastruktura

Massel: Rewitalizacje są znacznie szybsze od modernizacji

Infrastruktura

Zobacz również:

Andrzej Massel mianowany p.o. dyrektora Instytutu Kolejnictwa

Innowacje

Andrzej Massel mianowany p.o. dyrektora Instytutu Kolejnictwa

Jakub Madrjas 27 października 2021

Massel: Czym zastąpić napęd spalinowy na kolei?

Tabor i technika

Massel: Brakuje elektryfikacji tras do terminali intermodalnych

Infrastruktura

Massel: Inwestycje muszą służyć przewozom, a nie być celem

Infrastruktura

Massel: Szybkie rewitalizacje dały bardzo dobre efekty

Infrastruktura

Massel: Rewitalizacje są znacznie szybsze od modernizacji

Infrastruktura

Kongresy
Konferencje
SZKOLENIE ON-LINE
Śledź nasze wiadomości:
Zapisz się do newslettera:
Podanie adresu e-mail oraz wciśnięcie ‘OK’ jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa na podany adres e-mail newsletterów zawierających informacje branżowe, marketingowe oraz handlowe.
  • przesyłanie przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Pl. Bankowy 2, 00-095 Warszawa (dalej: TOR), na podany adres e-mail informacji handlowych pochodzących od innych niż TOR podmiotów.
Podanie adresu email oraz wyrażenie zgody jest całkowicie dobrowolne. Podającemu przysługuje prawo do wglądu w swoje dane osobowe przetwarzane przez Zespół Doradców Gospodarczych TOR sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, adres: Sielecka 35, 00-738 Warszawa oraz ich poprawiania.
Współpraca:
Transport Publiczny
Rynek Lotniczy
Rynek Infrastruktury
TOR Konferencje
ZDG TOR
ZDG TOR
© ZDG TOR Sp. z o.o. | Powered by BM5