W przetargu na rewitalizację linii kolejowej nr 131 na odcinkach Bytom Północ – Tarnowskie Góry i Kalety – Strzebiń wpłynęło 9 ofert. Najniższą cenę za wykonanie rewitalizacji linii zaoferowało konsorcjum: Dolnośląskie Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Komunikacyjnej Dolkom i Przedsiębiorstwo Remontowo Budowlane Tor (52 127 138 zł netto).
Rewitalizacja odcinków Bytom Północ – Tarnowskie Góry i Kalety – Strzebiń przeprowadzona zostanie w ramach zadania inwestycyjnego „Rewitalizacja linii kolejowej nr 131 Chorzów Batory – Tczew, odcinek Bydgoszcz Główna – Zduńska Wola – Chorzów Batory”. Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację inwestycji 19 500 000 zł netto. Zgłosiło się 9 chętnych.
Oferty zgłosiło konsorcjum: OHL ZS i OHL firma ZS Polska, Torpol, Vias Vconstrucciones, Przedsiębiorstwo Budownictwa Specjalistycznego „Transkol”, konsorcjum: Dolnośląskie Przedsiębiorstwo Napraw Infrastruktury Komunikacyjnej Dolkom i Przedsiębiorstwo Remontowo Budowlane Tor, Eiffage Polska Koleje, Porr Polska, konsorcjum firm: Usługi Technicznych Intercor, przedsiębiorstwo Napraw i Utrzymania Infrastruktury Kolejowej w Krakowie oraz Przedsiębiorstwo Inżynieryjno – budowlane Armeks, a także konsorcjum: Kolejowe Zakłady Automatyki Katowice oraz Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe.